Gå till innehåll

Nameboken - 3Months100kSEK - Rocktober100kHands


Namehere

Butta, putta, knuffa eller inget av det?  

136 medlemmar har röstat

  1. 1. Butta, putta, knuffa eller inget av det?

    • Butta
      18
    • Putta
      42
    • Knuffa
      66
    • Annat
      10


Recommended Posts

Just zoom syns ju inte när man sökert på PTR, men t.ex "OTB_redbaron" verkar ligga runt 5 bb100 på nl500z på stort sample (köpta händer) b.la, men han är väl även en av dom bästa spelarna i nlhe.

 

Oh ja, nosebleed reg med edge på de mesta fält numera och ;

 

 

detta var 2012, och han gick ner för att bygga upp självförtroende igen med en liten minichallenge efter ha sprungit is på högre, han var redan då en reg i highstakes games. Knappast normen för 2,5/5 zoom regs 2012, en unik snöflinga med andra ord som med hårt jobb är en av de bästa 6max spelarna idag. och han vann med "bara" 5bb/100 i ett spel som var betydligt softare då.

 

dagboken som avhandlar challengen;

 

http://forumserver.twoplustwo.com/174/poker-goals-challenges/destroying-500nl-zoom-minichallenge-1245943/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sätter mig och grindar. Trycker i mig ett halvt paket tuggumi under en halvtimme ungefär. Rumble in tummy, uh-oh. Quittar grind, sprintar till toaletten för att release the beast. Väl inne på toa fipplar jag upp universitets hemsida för kika om senaste tentans resultat dimpat in. It has. Godkänt på den med. 3/3 omtentor klarade, boom! FISTPUMP, initiate!

 

240x180.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankar på att kanske fara iväg en vecka i slutet av augusti till ngn destination.

Krav:

>Varmt

>Strand

>Lite city

 

:mrgreen:

 

Ska vara som en solsemester fast att det finns en vettig stad nearby. Magaluf-häng på stranden men kanske lite mer rolig stad än just magaluf, om ni förstår!

 

Första tanke var typ Kroatien, är väl little bit of both där? Någon som varit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jokes on you, ingen vill grupparbeta med mig :///

 

Haha. Min gf har precis tagit examen efter tre år av minst tre grupparbeten/inlämningsuppgifter per delkurs. Inte ens uppsatsen får man göra själv.

 

Kan se det framför mig, första dagen på jobbet:

Chefen: "Här är dina arbetsuppgifter för kommande månaden"

Nyexad: "Tack, men var är min labbkompis?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Min gf har precis tagit examen efter tre år av minst tre grupparbeten/inlämningsuppgifter per delkurs. Inte ens uppsatsen får man göra själv.

 

Kan se det framför mig, första dagen på jobbet:

Chefen: "Här är dina arbetsuppgifter för kommande månaden"

Nyexad: "Tack, men var är min labbkompis?"

 

Vi hade sju grejer i grupp senaste halva terminen nu. Rätt saftigt ibland. Nu hade jag dessutom samma grupp i båda kurserna...

 

Fast uppsatsen vet jag att man skriver själv iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Min gf har precis tagit examen efter tre år av minst tre grupparbeten/inlämningsuppgifter per delkurs. Inte ens uppsatsen får man göra själv.

 

Kan se det framför mig, första dagen på jobbet:

Chefen: "Här är dina arbetsuppgifter för kommande månaden"

Nyexad: "Tack, men var är min labbkompis?"

 

Inne med grupparbete.

 

Tror 70% av min utbildning bestod av det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Min gf har precis tagit examen efter tre år av minst tre grupparbeten/inlämningsuppgifter per delkurs. Inte ens uppsatsen får man göra själv.

 

Kan se det framför mig, första dagen på jobbet:

Chefen: "Här är dina arbetsuppgifter för kommande månaden"

Nyexad: "Tack, men var är min labbkompis?"

 

Hehe :mrgreen:

 

Kan ju vara både misär och underbart det där. Vi har lite samma stuk, en hel del grupparbeten. Lärarna promotar det genom att; "ja men i arbetslivet sen så kommer ni oftast ha ett team, så de e bra ni lär er nu!". Kommer droppa labbkompis-linen på mitt första jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suger fett i början när man lottas in i grupper och alltid hamnar med en eller flera omotiverade douchebags som "inte bestämt sig" "pluggar för morsans skull" "oooarkar iiinteee" eller varför inte klassikern "öööh jag försov mig, var det inlämning idag?"

 

Ninjaedit: var just på avslutningsceremoni i kyrkan. Daaauuum va korta kjolar man kan ha på sig då. Synd bara att fyllningen inte alltid matchar fodralet bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suger fett i början när man lottas in i grupper och alltid hamnar med en eller flera omotiverade douchebags som "inte bestämt sig" "pluggar för morsans skull" "oooarkar iiinteee" eller varför inte klassikern "öööh jag försov mig, var det inlämning idag?"

 

Ninjaedit: var just på avslutningsceremoni i kyrkan. Daaauuum va korta kjolar man kan ha på sig då. Synd bara att fyllningen inte alltid matchar fodralet bara...

 

Haha :mrgreen: can relate! Hade en sån random-lottning första grupparbetet ever. Vi skulle skriva en vetenskaplig rapport. Var typ 5 pers, och en brud visste INTE hur man gjorde (sa det t.o.m öppet att hon inte var säker på hur man gjorde) men ändå skulle hon in o riva och bestämma om allt o modda. Suck... :D

 

Lillasyster min går ur 9an nästa vecka, skall dit o kolla när de "springer ut" då. Tror på en 10:1 ratio kort kjol vs ej kort bland småtjejerna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar du fortfarande vakterna?

 

Ny post för ny question.

Headset-tips? För datorn då. Söker något med megabra ljud och god isolering och de ska vara sköna att ha på sig!

 

http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/horlurar/URBANITESD/sennheiser-urbanite-horlurar-brun

 

Köpte de förra veckan. Sjukt sköna och de hörs inte ut från hörlurarna osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :mrgreen: can relate! Hade en sån random-lottning första grupparbetet ever. Vi skulle skriva en vetenskaplig rapport. Var typ 5 pers, och en brud visste INTE hur man gjorde (sa det t.o.m öppet att hon inte var säker på hur man gjorde) men ändå skulle hon in o riva och bestämma om allt o modda. Suck... :D

 

Lillasyster min går ur 9an nästa vecka, skall dit o kolla när de "springer ut" då. Tror på en 10:1 ratio kort kjol vs ej kort bland småtjejerna!

 

Ska jag köpa ut jordgubbsvin till mina flickor och dyka upp med en ärkeribba?. Detta är för bra att missa småfnittriga, salongsberusade högstadieflickor som ska bli fjortisfylla och begå misstag. Snälla låt mig bli det misstaget så kan jag skeda med dig på pojkrummet vid misslyckande och gråta ut

 

Edit: hälsa lillsyrran och jag finns alltid här om hon vill ha lite vuxensnaps

Edit 2: nu ska jag på hooters och käka frukost

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...