Gå till innehåll

thefman coachar!


thefman

Recommended Posts

Presentation:

Jag har spelat heltid sedan jag hittade pokern 2005. Mycket har hänt privat under årens gång och spelet har också evolverat något enormt.

Detta har lett till att jag vissa år har varit storvinnare över stora samples och andra år varit en break even rakeback grinder.

Vad jag dock kan stoltsera med är att jag alltid har lyckats bryta ner mitt game för att sedan hitta tillbaks till stabilt vinnande poker.

Denna process har ibland tagit sin lilla tid då jag gillar att gå trial & error.

 

coachinggraph2.jpg

Grafen ovan motsvarar enbart dom givar jag har fått in på Svenska Spel under det senaste året (0.5/1-10/20 shorthanded NL holdem). Då pokerkunskap till stor del är en färskvara så kommer jag inte att posta gamla grafer från sötebrödsdagarna på högre nivåer.

Uppskattningsvis har ungefär 2/3 av spelet varit 200bb, resten 100bb.

 

Målgrupp:

Jag har en exploativ approach till poker (dvs jag kommer inte svamla om GTO eller komplicerad matte, och jag kommer att förklara varför under våra sessioner).

Jag har som mest att erbjuda den som spelar upp till 2.5/5 på Svenska Spel, där jag känner att min edge har varit som störst, men kommer självklart att kunna hjälpa spelare från andra siter upp till iaf $1/$2.

 

Jag vill hålla mina nicks anonyma så den som lyckas lista ut vem jag är får gärna hålla detta för sig själv, alternativt PM.

Timpriset har jag satt till 500kr men vid bokning av flera sessioner så är priset förhandlingsbart.

Kom ihåg att coachning är en utbildning/investering och om det klickar så kommer det att betala sig flera gånger om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...