Opteron Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Startade förra månadsresultat-tråden med "lossnar snart" Nu lossnade det!! wohooo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Bästa månaden på ett tag! Live-cg: 5k Live-turrar: 10k Online-cg: +/- 0 Online-turrar: 50k Blir förhoppningsvis mycket spel i maj eftersom jag lär va nykter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nilzzon86 Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Fin graf Opteron! Första plusmånaden på ett tag för mig:-D 2st större mtt vinster och plus några k på cg:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Första röda på ett tag.. back 7000SEK och rekordtilt! Ta tag i grindet om någon vecka igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 ca 10k€ Riktigt nöjd med resultatet då jag stucka 6-7k i början av månaden till två fiskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 This, Spelade högre än vad jag brukar göra, hunnit med rekordback och rekorddag sen back en del på % köp i skottande. Bara stå ut 1 månad med skolan nu också, sen kan man börja spela poker på riktigt igen hela sommaren;) Hoppas det gick bra för er andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krmjaow Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 +2500SEK på /2, sprungit rätt dåligt mvh +whine Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 rätt patetisk volym men har haft lite välbehövlig semester, i maj blir det hårdgrind igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 +2500SEK på /2, sprungit rätt dåligt mvh +whine lyckades läsa 25.000kr och tänkte direkt att det var Jeden som postat från fel konto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rahm93 Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 lyckades läsa 25.000kr och tänkte direkt att det var Jeden som postat från fel konto +6k, helnöjd m.t.p att jag satte in 500kr rulle den 20e eller nåt sånt och spelat väldigt låg volym Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 7k€ på 14k händer. Meh jag är lat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joke123 Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 +5k svs /1-/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Online CG: marginellt + Online MTT (SM): - Live CG: + Riktiga Livet: ++++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuperMonkey Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 40k+ SEK, årets första plusmånad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 lyckades läsa 25.000kr och tänkte direkt att det var Jeden som postat från fel konto HAHHAHAHAHAHAHAAHHAHA +1! Jag läste också /2 och tänkte dirket "Jahapp, en Jeden 2.0" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
felstav Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 Tråkigt nog endast 20k SEK upp på /2-/20 över 95k händer (ett halvt misslyckat skott på /50 och ett lyckat skott på /30 gör mig BE på skottandet), peakade ungefär på det dubbla för 1,5 vecka sedan men fick en miserabel avslutning på månaden, gillar inte att möta meganits och lottofiskar, föredrar enkla ABC regs som inte är efterblivet tighta, dom jag plundrar på pengar! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Maj , 2013 Rapport Share Postad 1 Maj , 2013 +- 0kr på 0 händer, rekordmånad för året ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matacow Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 Har legat i en månadslång flytt som hackade upp mars/april och jag har varit utan stabilt internet alldeles för länge, postar mars och april. Horribel volym. Slutade april med lite tilt och donationer till pf medlemmar. Hoppas man får ihop det I maj nu /Kärlek Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bajselof Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 38.564:- 44.5 timme spelades mestadels på 5/10 svs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 Första månaden på stejk på micro, risigt på slutet, blandat dåligt spel med kallt spring, men ska nog kunna bli bra det här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 +14k SEK~ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 Upp 20k på 1/2, blandat Texas å omaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 +8100bb och rekordmånad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 Upp 20k på 1/2, blandat Texas å omaha +8100bb och rekordmånad! Grymt jobbat bois! Blev patetisk volym för mig i april mtp att jag mest reste runt och levde rövare. Fick springa riktigt bra det lilla jag kunde spela iaf och hade rätt så flyt med nivåerna jag spelade också. PLO /4 - /20 på svs Uploaded with ImageShack.us Ska bli minst dubbelt så många händer i maj! Gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kakmonstret Postad 2 Maj , 2013 Rapport Share Postad 2 Maj , 2013 en tusenlapp på 7000 händer eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts