Sladdafan Postad 11 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2014 Såg precis årets sämsta film hittills. McCanick eller ngt liknande. Fattade ingenting och sen var den slut typ. Kollade me polare och ingen text så inte megafokuserat men fattade inte nånting haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 11 Januari , 2014 Rapport Share Postad 11 Januari , 2014 Såg precis årets sämsta film hittills. McCanick eller ngt liknande. Fattade ingenting och sen var den slut typ. Kollade me polare och ingen text så inte megafokuserat men fattade inte nånting haha Haha, hur kommer det sig att ni ens kollar på den? Läste om filmen på imdb, kollade betyg, regissör osv.. Är ju ingenting som tilltalar en riktigt öht imo om jag ska vara ärlig Till och med handlingen låter ju vidrigt kass Är f.ö helt seriös, känns ju som att man kan hitta 15 filmer inom loppet av 5 min som man hellre skulle se.. Speciellt nu när det finns så extremt mycket bra filmer ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 12 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2014 Haha, hur kommer det sig att ni ens kollar på den? Läste om filmen på imdb, kollade betyg, regissör osv.. Är ju ingenting som tilltalar en riktigt öht imo om jag ska vara ärlig Till och med handlingen låter ju vidrigt kass Är f.ö helt seriös, känns ju som att man kan hitta 15 filmer inom loppet av 5 min som man hellre skulle se.. Speciellt nu när det finns så extremt mycket bra filmer ute. Var o hälsade på hos polare. Hade absolut ingenting med filmvalet att göra utan de hade redan valt när jag kom och hade ej ens hört talas om den. Rekomenderar ingen att se den! http://www.imdb.com/title/tt2295564/?ref_=nv_sr_2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 12 Januari , 2014 Rapport Share Postad 12 Januari , 2014 kan reka "Her" från 2013 som jag såg supertequila reka på fb. gav mig en tankeställare. ang bilder på ex så får man väl avväga sitt EV för nuet samt senare. framkallar det en dålig magkänsla nu så kan man väl helt enkelt låta bli att glo på den? ungefär som en vidrig svacka i grafen. tycker snarare det är fint att en vacker dag få titta tillbaks på misérian. lite som före/efter bilder på bodyfat%. ångrar själv att man inte tog en enda bild som fetto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 22 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Är minsann inte var dag man lägger KK pre men här fick jag fan till det. Seat 1: xxxx (kr1092.34) Seat 2: HERO (kr1527.15) Seat 3: FI 1 (kr1132.39) Seat 4: FI 2 (kr628.46) Seat 5: FISKEN (kr943.29) HERO posts the small blind of kr2.50 FI 1 posts the big blind of kr5.00 xxxxx is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO FI 2 raises kr17.50 FISK calls kr17.50 HERO raises kr80.00 FI 1 raises kr232.50 FI 2 goes all-in with kr628.46 FISK folds HERO folds... FI 1 calls FI 1 har en 3bet på 3% över 500 händer. Board: FI 1 won (kr669.71), showed FI 2 (kr669.71), showed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 22 Januari , 2014 Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Viker ev JJ och kanske steker lite med damerna för sakens skull, kungarna fistpumpas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 22 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Viker ev JJ och kanske steker lite med damerna för sakens skull, kungarna fistpumpas. Såg det framför mig att iaf en av dem har AA och skulle göra en "snygg" herofold mtp FI2s låga 3betsprocent och han kallfyrbetar och UTG degar. Once again the jokes on me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 22 Januari , 2014 Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Hur stort sample har du på båda fis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 22 Januari , 2014 Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Korrekt fold. Allt annat är resultatorienterat trams Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 22 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 FI 1 har en 3bet på 3% över 500 händer. Hur stort sample har du på båda fis? FI2 är cronoee och har ingen aning om sample eller stats. Han är väl lite nitig om jag minns rätt. Har ej PT här men borde ha 2k ish händer på honom iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 22 Januari , 2014 Rapport Share Postad 22 Januari , 2014 Korrekt fold. Allt annat är resultatorienterat trams Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 26 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 Kom precis hem till tjejen. Hon skrev att hon lämnade de öppet så jag kunde komma när jag ville. Kom hit nu och hon är ej här. Dödsångest för jag är dödsfull.... Alkohol låt mig bli. Mvh Bitter gubbe 89 EDIT: är hemma hos henne nu. Hittat bröd + leveroastej = win! Kommer sova som en stock när hon kmr... EDIT 2: en tjej fattar inte hur mkt man tkr om henne om man ger upp en lönehelg för o va med henne Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 26 Januari , 2014 Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 Kom precis hem till tjejen.Hon skrev att hon lämnade de öppet så jag kunde komma när jag ville. Kom hit nu och hon är ej här. Dödsångest för jag är dödsfull.... Alkohol låt mig bli. Mvh Bitter gubbe 89 EDIT: är hemma hos henne nu. Hittat bröd + leveroastej = win! Kommer sova som en stock när hon kmr... EDIT 2: en tjej fattar inte hur mkt man tkr om henne om man ger upp en lönehelg för o va med henne Sorry, men du behöver nog läsa detta imorrn omifall att fylle-Sladdafan får för sig att radera :hjärter: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 26 Januari , 2014 Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 Sorry, men du behöver nog läsa detta imorrn omifall att fylle-Sladdafan får för sig att radera :hjärter: +1 hade en polare som gjorde liknande grej på facebook nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 26 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 Kunde varit betydligt värre Bakfyllan är faktiskt under kontroll so far. Famous last words Jinx osv osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 26 Januari , 2014 Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 Bakfyllan är faktiskt under kontroll so far. -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 26 Januari , 2014 Rapport Share Postad 26 Januari , 2014 Kunde varit betydligt värre Bakfyllan är faktiskt under kontroll so far. Famous last words Jinx osv osv In before krasch Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 27 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 Klarade faktiskt mig från misärbakfyllan! Springa bra IRL Var på gymmet i fredags. Körde ett album med Norma Jean i lurarna och står bakom en betongpelare och pustar ut efter ett set dips. Glider fram en lite äldre herre i 50-årsåldern bakom pelaren som obv inte sett jag står där jag står. Han är mitt uppe i ett luftgitarrsolo när han ser mig och våra blickar möts. Ser på han hur han verkligen inte var beredd på att jag stod där och han stannar upp en kort microsekund och ser hur han småskäms lite. Men väljer ändå att avsluta sitt solo men ett leende på läpparna. Ingen aning om vad det var för låt han körde till men passade ganska bra in på min musik och creds till herrn som fullföljde =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Januari , 2014 Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 Undvik ögonkontakt med den mannen. Man blir aldrig av med honom om man väl börjar prata. Han ljög loss om att han var astrofysiker vid något tillfälle. ps. gör inte dips ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 27 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 Undvik ögonkontakt med den mannen. Man blir aldrig av med honom om man väl börjar prata. Han ljög loss om att han var astrofysiker vid något tillfälle.. Haha du vet vilken jag menar alltså? Tränar alltid i linne, gärna leopardfärgat. Har alltid lurar när jag tränar så blir inte mkt snack =) ps. gör inte dips ds.. Förväntade mig denna kommentaren Tillhör inte vanligheterna men i fredags blev de en liten runda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 27 Januari , 2014 Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 ps. gör inte dips ds. Why? Nöten ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 27 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 Why? Nöten ju Hög skaderisk. In b4 SF kommer och läxar upp med facit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 27 Januari , 2014 Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 Hög skaderisk. In b4 SF kommer och läxar upp med facit Väntar med shpänning! Har ofta kört dips och haft den som en core-övning för triccarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 27 Januari , 2014 Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 "Kör inte dips om du inte måste. Ska du inte tävla i dips finns det ingen anledning att ha med den i sitt styrketräningsprogram. Kort och gott så tränas de allra flesta musklerna (förutom triceps) med högst belastning där de biomekaniskt och fysiologiskt, kan göra minst effektivt arbete. Därför blir dips en helt sammanfattningsvis en dålig tricepsövning med höga kostnader. Kostnader som man får fråga sig själv om man är beredda att betala. Vill man få större och starkare axelmuskler finns det mycket bättre övningar än dips och till en mycket lägre skaderisk. Vill man få större och starkare bröstmuskler finns det mycket bättre övningar än dips och till en mycket lägre skaderisk. Vill man få större och starkare triceps finns det mycket bättre övningar än dips och till en mycket lägre skaderisk." Mvh Axon89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 27 Januari , 2014 Rapport Share Postad 27 Januari , 2014 dips som faktiskt är en utav få övningar där jag känner mig relativt stark kan dock förstå den höga skaderisken då man får rätt skön spänning i bröstet som måste stretchas efter varje set Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts