Sladdafan Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 . Flyttat till en ny stad där jag i princip inte känner någon ännu så istället för att spamma fb eller skaffa en blogg (aldrig livet!) tänkte jag ha en dagbok här o skriva av mig lite i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Gammal i PF-gemet och hänger här i princip dagligen. Kommer från en liten sydsvensk "stad" som fostrat procentuellt sett många pokerspelare. Spelat sedan gymnasietiden när värdet var något bättre än idag och är Co-founder till Sveriges, om inte längsta så iaf, äldsta pokerskypekonversation som varit up and running sedan mars 2006. Pluggat vid sidan av grinden och har idag en master i ekonomi och har tagit klivet ut i arbetslivet. Spelar i princip ingenting längre utan mest lite då och då for fun. Huserat SVS större delen av min "karriär" och det är även där jag spelar nu lite sparodiskt under semihemligt nick. Vet att flera här vet vem jag är på svs men kommer ej outa det i dbn. Flyttat till en ny stad där jag i princip inte känner någon ännu så istället för att spamma fb eller skaffa en blogg (aldrig livet!) tänkte jag ha en dagbok här o skriva av mig lite i. Här fatta man ju vart ifrån du kom eftersom man läser PM Stort lycka till i den nya staden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pkr_Falk Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 GL! Får man fråga vilken stad det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Weee GL And stay metal my brotha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Finns de ngt smidigt sätt att posta bilder direkt från mobilen här (utan att använda sin dropbox)? Allt blir så mkt trevligare med lite bilder appen imgupr är guld! Tror du fattar hur den används. Ingen reggning krävs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2013 .: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 23 April , 2013 Rapport Share Postad 23 April , 2013 Är det ngt iphonetrams? Hittar den nämligen inte. Är ju en andriodkrigare Aha, ja det är iphone, borde säkert finnas nåt liknande för android Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 24 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 24 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 24 April , 2013 Rapport Share Postad 24 April , 2013 imageshack fungerar bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 25 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 25 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 26 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 26 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 28 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 28 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 April , 2013 Rapport Share Postad 29 April , 2013 Smart tänkt med bilderna IMO. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 29 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 April , 2013 Rapport Share Postad 29 April , 2013 Skulle beställt bilderna på canvas. Gärna lite shoppade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 29 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 3 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 3 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2013 ., Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 6 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 7 Maj , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 Maj , 2013 Rapport Share Postad 7 Maj , 2013 Californication är ju bara helt sinnessjukt dåligt nuförtiden. Känns som det är nån 14-åring nånstans som sitter och skriver manuset. Tyckte det höll i typ 3-4 säsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts