brrr Postad 1 Juni , 2013 Rapport Postad 1 Juni , 2013 Är hon en han? Är du gay? Är hon ful och äcklig ? Är hon psykopat ? Vad hände egentligen ? Citera
Jimmit Postad 1 Juni , 2013 Rapport Postad 1 Juni , 2013 Ryktet att jag gått och blivit liveproffs sprider sig, damn golddiggas... HAHA vad i helvete Safe card om du skulle vara uttråkad iaf! Citera
Vladi Postad 2 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2013 mästerignorerarn? =) haha det här är extremt sjukt för att vara jag:mrgreen: Är hon en han? Är du gay? Är hon ful och äcklig ? Är hon psykopat ?Vad hände egentligen ? Definitivt psykopat, och inte fan är hon snygg=) HAHA vad i helvete Safe card om du skulle vara uttråkad iaf! Tur man inte dricker så mkt längre! Lägg till enorma mängder samtal om helgerna och en del onsdagar... Har faktiskt på senare tid börjat fatta hur sjukt hennes beteende är, känns som att hon kommer stå nedanför balkongen snart, tur hon inte längre vet var jag bor bara men det kan hon säkert ta reda på... När jag gick hem med henne första gången såg hon ut så här: När jag vaknade upp dagen efter såg hon ut lite värre än det här: Så jag tar absolut inget ansvar för mitt beteende utan skyller istället allt på: Citera
Vladi Postad 2 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2013 NUTZ Boss $500.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 2227601 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BB: $2900.51 Hero (BTN/SB): $1302.74 Pre Flop: ($7.50) Hero is BTN/SB with A K Hero raises to $15, BB raises to $25, Hero raises to $85, BB calls $60 Flop: ($170.00) J 5 7 (2 players) BB bets $127.50, Hero calls $127.50 Turn: ($425.00) 7 (2 players) BB bets $190.00, Hero calls $190 River: ($805.00) 6 (2 players) BB bets $860.00, Hero calls $860 Final Pot: $2525.00 BB shows Q 9 Hero shows A K Hero wins $2520.00 (Rake: $5.00) Citera
slowboy Postad 2 Juni , 2013 Rapport Postad 2 Juni , 2013 Ligga som att det vore vår födelsedag Citera
Metaddict Postad 2 Juni , 2013 Rapport Postad 2 Juni , 2013 Ligga som att det vore vår födelsedag Egentligen är nästan alla så mkt guld att det är fel att välja ut en enstaka Citera
Vladi Postad 2 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2013 Ligga som att det vore vår födelsedag Har haft hyfsat kul åt det smset Egentligen är nästan alla så mkt guld att det är fel att välja ut en enstaka Citera
Vladi Postad 4 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2013 Eftersom det har varit grindstuga hemma hos mig hela helgen så blir det en några dagar sen summering av förra månaden. Spelade 6max fram till den 10e innan jag började testa HU och fastnade totalt, ett av de större aha-momentsen i min korta karriär. 6max: Fick obv deppa lite stålar på olika eurosajter för att få så mkt fiskaction som möjligt när jag började spela HU, Prima, Ipoker, Stars och FTP: Svs har det blivit helt klart mest och bäst action på (börjar nästan gilla skiten). Turrarna man inte borde spela på svs men gör det ändå: Vet inte hur man delar upp det per månad på sharkscope, därav klippet... Har spelat alldeles för lite turrar i mina dagar för att göra någon bedömning, men känns som man sprungit rätt kasst (över extremt litet sample obv) samtidigt som man har sjukt mkt läckor. Hursomhelst så landar månaden på någonstans runt 51-53k SEK, har lite lite händer som inte kom med och massa olika valutor osv. Iaf är det rekordmånad för mig online. Live backade jag cirkus 23k SEK vilket var en stor missräkning men fick för det mesta in det helt ok, så inte så mkt att göra. Lite svårt att veta hur många timmar man suttit men kollar man svs-lobbyn och räknar lite så landar det i runda slängar kring 170h online, sen fem livedagar á ~8h så blir det helt klart godkänt. Svårt att veta hur mkt spel det blir i juni. Lillbrorsan tar studenten och lite annat irl som händer, bla många kompisar som kommer hem nu över sommaren. Men kommer försöka trycka så många timmar som möjligt när man väl inte har något planerat. Ska försöka spela mindra /4 och mer /10 på svs vet jag iaf=) Citera
Vladi Postad 4 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2013 Om det inte finns något skrivit om det här innan så lär det finnas bra tips på 2+2, kolla där. Lär vara att hitta en mäklare att leta åt en som är det bästa movet. Har letat och skickat iväg en massa mail nu. Det lär vara bäst att bestämma att träffas när man väl är där och kolla på hus som passar va? Känns kallt att bestämma innan man sett på det... edit: antar att du varit där och grindat Citera
Metaddict Postad 4 Juni , 2013 Rapport Postad 4 Juni , 2013 Har letat och skickat iväg en massa mail nu. Det lär vara bäst att bestämma att träffas när man väl är där och kolla på hus som passar va? Känns kallt att bestämma innan man sett på det... edit: antar att du varit där och grindat Ska ni stanna såpass länge så tror jag nog dem kan tänka sig att köra runt dig/er en sväng och kolla på hus. Jag har varit en del i Thailand ja Jag har dock alltid haft Bangkok som bas på mina resor och antingen hyrt serviced apartment eller "vanlig" lägenhet. Citera
Vladi Postad 5 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2013 Okok, ty meta! Har lyckats vända tillbaka dygnsrytmen nu efter helgen, ska gå på grisgrinden idag har jag tänkt med start om ett litet litet tag. Citera
Vladi Postad 5 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2013 Att ha lockdown dagtid är som att sola på natten... Citera
Namehere Postad 5 Juni , 2013 Rapport Postad 5 Juni , 2013 Att ha lockdown dagtid är som att sola på natten... Haha Jag ska också ha någon slags lockdown snart med ett par polare. Kommer bli sjukt nice! 2M2MM inspirerade mig Citera
Lundin89 Postad 5 Juni , 2013 Rapport Postad 5 Juni , 2013 Haha Jag ska också ha någon slags lockdown snart med ett par polare. Kommer bli sjukt nice! 2M2MM inspirerade mig Sjukt bra serie. Har du inte sett den så rekas den starkt att glo på medan man väntar på HU-action simpa! Citera
Vladi Postad 5 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2013 Sjukt bra serie. Har du inte sett den så rekas den starkt att glo på medan man väntar på HU-action simpa! Har sett flera ggr! Hade varit nuts med ett tiltrum;) Citera
gorillai Postad 5 Juni , 2013 Rapport Postad 5 Juni , 2013 På tal om 2m2mm så har ju Krantz börjat livekommentera avsnitten på sin twitter (dckrantz @ twitter) om det nu intresserar folk. Kul med lite trivia om avsnitten etc Citera
Vladi Postad 6 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2013 På tal om 2m2mm så har ju Krantz börjat livekommentera avsnitten på sin twitter (dckrantz @ twitter) om det nu intresserar folk. Kul med lite trivia om avsnitten etc Ty för tipset! * Var med irldudes igår kväll och softade lite. Somnade vid 01-tiden och vaknade hur pigg som helst vid 06, blev lite balkonghäng i morgonsolen och nu en rejäl frukost. Ska spela golf för första gången i mitt liv idag, kan bli intressant=) Citera
Vladi Postad 11 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2013 Inte varit mkt spel alls senaste dagarna, alldeles för mkt irlande fram och tillbaka. Ska försöka trycka lite händer ikv och imon kväll innan det återigen är dags för studentfirande på tors. Helgen kommer det garanterat bli något mindre (läs det största) krök då flera gamla kompisar börjat komma hem till stan nu. Det lilla jag spelat i juni har ändå varit bra, hämtat igen ett mindre hål på £$€-siterna så är even där, och upp 12k på svs. Citera
Namehere Postad 11 Juni , 2013 Rapport Postad 11 Juni , 2013 Har faktist varit inne på att testa på HU. Hur skiljer sig spelstilen från 6max? Vilka "egenskaper" tycker du man behöver? Citera
Vladi Postad 11 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2013 Har faktist varit inne på att testa på HU. Hur skiljer sig spelstilen från 6max? Vilka "egenskaper" tycker du man behöver? Jag är nog egentligen fel person att fråga då jag fortf är alldeles för grön. Men man måste ju öppna upp sitt spel oerhört mkt såklart. Du får hela tiden ta beslut osv... Vet inte riktigt vad jag ska säga, tror det är bäst att testa själv ett tag så märker du rätt snabbt hur annorlunda det är=) Citera
Namehere Postad 11 Juni , 2013 Rapport Postad 11 Juni , 2013 Jag är nog egentligen fel person att fråga då jag fortf är alldeles för grön. Men man måste ju öppna upp sitt spel oerhört mkt såklart. Du får hela tiden ta beslut osv... Vet inte riktigt vad jag ska säga, tror det är bäst att testa själv ett tag så märker du rätt snabbt hur annorlunda det är=) Okej Ja det känns oerhört mycket mer intensivt, och kommer förmodligen ge mig på en runda HU för att se hur det är Citera
Vladi Postad 14 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2013 Fick in en rätt okej kvälls/nattsittning efter varit på studentfirande. Var iofs tiltad och tjurig hela sessionen men när jag bokade dagen så var det nästan 6k upp, verkar vara stark mentalt Imorn blir det eventuellt krök beroende på vad alla andra vill, jag är dock sugen på att grinda=) Citera
Vladi Postad 15 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2013 Första riktiga grinddagen på hela månaden i stort sett, bokar på 9,5k upp=) Blir ev öl och utgång imon, egentligen inte sugen men kan kanske vara nyttigt... Flyg bokat till Bratislava i början på juli, ska försöka klämma in 1k-turren på CC gbg innan vi åker också Citera
Recommended Posts