Gå till innehåll

lås!


Vladi

Recommended Posts

  • Svars 423
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Han ska ha cred för att inga bangar på att lägga upp den iaf :-)

Rätt sjukt att man inte hör att det här kaaaanske inte är så bra innan man laddar upp den=)

Va i hela hisingen

 

EDIT: Äru från övik?

nepp inte ens nära, men började hålla på Modo i grundskolan när Sedinarna och Weinhandl härjade i samma lina och på den vägen är det. Ska väl erkänna att man itne haft hundra koll alla år men efter man la ner träningen på allvar och började grinda osv så har jag inte missat många matcher alls faktiskt.

HAHAHA Idol nästa?

:D

 

 

edit: remix https://soundcloud.com/simon-fransman/2014-s-b-sta-lag-remix-of

 

 

på tal om annat så drog jag igång månadens första onlinesession tidigare ikv. lyckades med en tredjeplats i midnattsmötet och lillplus på cashgamet, stuga hela veckan nu med Team Pluswajn=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CC malmö är min favorit, även om sthlm är större så är stämningen och vakterna trevligare i malmö. Har bara varit i gbg en gång men lika väl att du missade den chansen faktiskt, var riktigt sugigt när jag var där!

 

Lite trist vecka att åka på värdemässigt men blir nog trevligt! Skulle kommit förbi om man varit i de södra delarna. GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

CC malmö är min favorit, även om sthlm är större så är stämningen och vakterna trevligare i malmö. Har bara varit i gbg en gång men lika väl att du missade den chansen faktiskt, var riktigt sugigt när jag var där!

 

Lite trist vecka att åka på värdemässigt men blir nog trevligt! Skulle kommit förbi om man varit i de södra delarna. GL!

Har varit Sthlm ett par ggr varav en när jag var dyngrak, värdet verkade betydligt bättre än Gbg. Har varit Gbg 5-6 ggr och älskar stället även om det verkar rätt sönderreggat=) inte en tanke på vilken helg det är men nu när du säger det så är det klart inte optimalt :D

Säg till nästa gång du kommer till Göteborg så skall jag försöka haka CC!

Dock är jag inte så baller att jag lirar 20/20 :lol:

jadå, lär bli Gbg åtminstone ett par ggr innan oktober iaf=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt kall livesession, största potten på hela kvällen jag spelade låg typ på 2k. Betalade väl 4k i blinds och det var så mkt jag backade, livepoker är segt ibland. Väntat in frukosten i snart två timmar, sen blir det att sova ut ordentligt imon och hitta grisplusset=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fruktansvärt skev dygnsrytm atm, vaknade runt 23, fixat lite och tänkt dra igång grinden nu. Blir stuga här imon så blir till att dygna...

Måste ta tag i kosten på riktigt nu, börjat äta alldeles för mkt skit hela tiden, kommer knappt ihåg senast jag lagade en riktig måltid vilket obv inte är bra nånstans. Min mage är helt fuckad också och har väl varit det senaste två åren typ utan att jag orkat kolla upp det eller göra något åt det, kanske är dags... Hade inte förvånat mig om något är fel eller man är allergisk mot nåt konstigt, men börjar med att försöka äta bättre så får vi se vad som händer. Tips på basic kostråd mottages gärna!

 

Har de senaste 2-3 åren letat efter lägenhet att köpa vilket obv är svårt då jag inte har fast jobb sas. Nu är jag mer inne på att fixa ett hus, någonstans en bit utanför hade varit nuts då man får så sjukt mkt för pengarna plus att jag börjar bli trött på att bo i lägenhet samtidigt som jag inte känner samma sug att ha så jävla nära till allt längre. Förhoppningsvis kanske man kan börja titta lite mer på allvar efter Thailand. Alltid bra att ha lite drömmar som morot när man tänkt lockdowna eller åtminstone spela mkt en längre tid imo:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckades på något sätt boka rekorddag igår, pokern är inte svår atm. Blir utgång ikv med irls, ska försöka att inte reppa våldtäktsman!

 

bjuder på ett par händer från ett 5max semiskott förra veckan:

 

Boss $2000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2269079

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

UTG: $4000.00

Hero (CO): $7032.76

BTN: $4519.12

SB: $7539.39

BB: $3930.00

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is CO with 9 :spade: 7 :spade:

1 fold, Hero raises to $60, 1 fold, SB raises to $130, 1 fold, Hero calls $70

 

Flop: ($280.00) 5 :spade: 5 :diamond: 4 :spade:(2 players)

SB checks, Hero bets $180.00, SB calls $180

 

Turn: ($640.00) K :spade:(2 players)

SB checks, Hero bets $380.00, SB calls $380

 

River: ($1400.00) 7 :diamond:(2 players)

SB bets $700.00, Hero raises to $2825, SB calls $2125

 

Final Pot: $7050.00

Hero shows 9 :spade: 7 :spade:

SB shows 5 :heart: 9 :heart:

Hero wins $7035.00

(Rake: $15.00)

 

 

Boss $2000.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 2269080

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

CO: $4364.19

Hero (BTN): $4042.76

SB: $3980.00

BB: $8644.74

UTG: $4207.84

 

Pre Flop: ($30.00) Hero is BTN with 3 :diamond: 7 :diamond:

2 folds, Hero raises to $40, 1 fold, BB raises to $85, Hero calls $45

 

Flop: ($180.00) 4 :club: Q :heart: 6 :diamond:(2 players)

BB bets $135.00, Hero calls $135

 

Turn: ($450.00) K :diamond:(2 players)

BB bets $225.00, Hero calls $225

 

River: ($900.00) 9 :diamond:(2 players)

BB bets $675.00, Hero raises to $2125, BB calls $1450

 

Final Pot: $5150.00

Hero shows 3 :diamond: 7 :diamond:

BB shows 6 :club: 9 :heart:

Hero wins $5135.00

(Rake: $15.00)

 

 

edit: hittade en graf från när jag 9tablade på entraction (rip), tror det är april - oktober 2012, rb-hora ftw. Rätt skönt att det inte ser ut så här längre, inte undra på att man tyckte pokern var mer tråkig än rolig då...

 

u305.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tar och bokar månaden nu, tänkte spela ikv också men spelade som en apa på speed och backade lite så tryckte ner. Imorgon blir det lite irlande.

 

Bara suttit 80h den här månaden, var ju en hel del livegrind första två veckorna så onlinemånaden började den 15e.

 

svs:

pd8f.jpg

 

£$€:

mt1i.jpg

 

lite plus live också, 2-3k eller något :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stört solid ju! Fast det märkte jag ju när vi lira HU4ROLLZ!

 

Vad är planerna med Thailand :)? Kanske missat att du har skrivit det!

 

haha episk match! :mrgreen:

 

Kommer dra till Thailand oktober någon gång och stanna ~6 månader, styra hus, grinda en massa och ha jävligt kul. Får stånd bara av tanken på att slippa svenska vintern... Tanken var att vi skulle boka biljetter nu i veckan men eftersom dom andra bara irla/dricker så bokas det väl nästa vecka=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...