minibiff Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Fyfan vad nice.. alltid lekt med tanken att göra samma sak men har tråkiga IRLs! Kanske kommer upp en sväng om jag nu drar till Australien i 1 år! Citera
Vladi Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2013 Fyfan vad nice.. alltid lekt med tanken att göra samma sak men har tråkiga IRLs! Kanske kommer upp en sväng om jag nu drar till Australien i 1 år! Du är välkommen! Citera
Metaddict Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Har något minne av att vi redan snackat om det men det var Phuket va? Citera
Vladi Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2013 Har något minne av att vi redan snackat om det men det var Phuket va? Har inte sagt något om Phuket! Men jo, det blir nog Phuket. Citera
Metaddict Postad 30 Juli , 2013 Rapport Postad 30 Juli , 2013 Har inte sagt något om Phuket! Men jo, det blir nog Phuket. Haha ok, var kanske någon annan då. Men bra read av mig iaf Citera
Vladi Postad 30 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2013 Haha ok, var kanske någon annan då. Men bra read av mig iaf Imponerande =) Citera
Vladi Postad 2 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2013 Om man ska lära någon som aldrig spelat något annat än cashgame att spela mtt's, i vilken ände börjar han då? Är det runitonce som gäller? "Någon" är jag. Citera
Kilo55 Postad 2 Augusti , 2013 Rapport Postad 2 Augusti , 2013 Be honom kolla hela Gripsed MTTs guide på youtube. Citera
Vladi Postad 2 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2013 Be honom kolla hela Gripsed MTTs guide på youtube. youtubevideos går bort=) Citera
HokuzzPokuzz Postad 2 Augusti , 2013 Rapport Postad 2 Augusti , 2013 Om man ska lära någon som aldrig spelat något annat än cashgame att spela mtt's, i vilken ände börjar han då? Är det runitonce som gäller? "Någon" är jag. Runitonce rekas. Haft lite stilje nu under sommaren med vids av de absolut bästa dock, men det beror ju på vegas. Men tycker iaf att det gett mig absolut mest om man jämför med alla andra instrukstionsvideosajter som scammat en genom åren Citera
Vladi Postad 2 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2013 Runitonce rekas. Haft lite stilje nu under sommaren med vids av de absolut bästa dock, men det beror ju på vegas. Men tycker iaf att det gett mig absolut mest om man jämför med alla andra instrukstionsvideosajter som scammat en genom åren Okok ty! Något man verkligen bör se där eller något som verkligen bör undvikas?=) Citera
HokuzzPokuzz Postad 3 Augusti , 2013 Rapport Postad 3 Augusti , 2013 Okok ty! Något man verkligen bör se där eller något som verkligen bör undvikas?=) Tycker det mesta är sevärt iallafall. Har dock inte sett allt. Alla Jason Koons vids e väl de som är bäst. Enl mig då Citera
Vladi Postad 3 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2013 Tycker det mesta är sevärt iallafall. Har dock inte sett allt. Alla Jason Koons vids e väl de som är bäst. Enl mig då okok, får kika in dom då! Citera
Vladi Postad 3 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2013 Ikv är det 25årsfest och det är nog sommarens sista krök sas, är så trött på det Kommer försöka sitta extremt mkt timmar fram till vi åker till Prag om drygt två veckor, ser fram emot det riktigt mkt8-) Citera
Vladi Postad 5 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2013 Rätt intressant... Är det bara jag som har svårt för jungleman? http://calvinayre.com/2013/07/31/poker/daniel-cates-on-tom-dwan-and-multi-accounting-ld-audio-interview/ Citera
gorillai Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Postad 5 Augusti , 2013 Rätt intressant... Är det bara jag som har svårt för jungleman?http://calvinayre.com/2013/07/31/poker/daniel-cates-on-tom-dwan-and-multi-accounting-ld-audio-interview/ Nope, alltid tyckt han verkar dryg. Känns som det är sjukt låg nivå intervjun Citera
TGrinder Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Postad 5 Augusti , 2013 Rätt intressant... Är det bara jag som har svårt för jungleman?http://calvinayre.com/2013/07/31/poker/daniel-cates-on-tom-dwan-and-multi-accounting-ld-audio-interview/ Jösses vilken trött människa Jungleman är! Citera
Lundin89 Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Postad 5 Augusti , 2013 Verkade precis lika dryg och skitnödig på Battle of Malta förra året... Tur att Gaelle och Kara var där och lyste upp tillvaron =) Citera
Vladi Postad 5 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2013 Verkade precis lika dryg och skitnödig på Battle of Malta förra året... Tur att Gaelle och Kara var där och lyste upp tillvaron =) Känns inte som han är en en sån som uppskattar ditt tabletalk sas Ska du dit i år igen? Citera
Lundin89 Postad 5 Augusti , 2013 Rapport Postad 5 Augusti , 2013 Känns inte som han är en en sån som uppskattar ditt tabletalk sas Ska du dit i år igen? Haha, nä inte riktigt vill gärna då det var en grym turre men jag vet inte om jag har tid. Börjar ju plugga i Lund nu om några veckor och ska dra på SM i oktober. Förra året låg den ju helgen före SM så man körde båda. Vi får se. Ska du själv dit nå i höst? Citera
Vladi Postad 5 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2013 Haha, nä inte riktigt vill gärna då det var en grym turre men jag vet inte om jag har tid. Börjar ju plugga i Lund nu om några veckor och ska dra på SM i oktober. Förra året låg den ju helgen före SM så man körde båda. Vi får se. Ska du själv dit nå i höst? Okok, vill egentligen spela både sm o bom men kommer vara i thai då, får bli nästa år=) Citera
Vladi Postad 8 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2013 Har rullat på riktigt bra den här veckan, upp typ 25k på tre speldagar. Inte så mkt bbs iofs=) Skulle gå o lägga mig precis men kom på att jag glömt att klicka hem lite bra serier att se på när man är dödstrött på grinden, blev Sopranos, The Wire, första säsongen av Sherlock (fan ta cdons bonustrappa) och lite småserier såsom Band of brothers, The Pacific och Generation Kill. Har en del att gå igenom framöver mao:-P Är lockdown för Team Pluswajn nu framöver, stuga hemma hos mig sen i måndags. Får se hur länge det varar, men rätt skönt att ingen av oss har några tider att passa sas Citera
Vladi Postad 9 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2013 Jag är tydligen inget bra Citera
Namehere Postad 9 Augusti , 2013 Rapport Postad 9 Augusti , 2013 Jag är tydligen inget bra Haha finns det någon rolig historia som kopplar till det där? Citera
Vladi Postad 9 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2013 Haha finns det någon rolig historia som kopplar till det där? Precis efter den här handen, han timebankade river hela vägen ut typ=) är väl kallt av mig på många sätt osvosv Boss $1500.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 2278307 DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BB: $1298.32 Hero (BTN/SB): $1872.65 Pre Flop: ($22.50) Hero is BTN/SB with Q K Hero raises to $45, BB calls $30 Flop: ($90.00) T 5 7 (2 players) BB checks, Hero bets $60.00, BB raises to $120, Hero calls $60 Turn: ($330.00) J (2 players) BB bets $247.50, Hero calls $247.50 River: ($825.00) 8 (2 players) BB checks, Hero bets $1460.15, BB calls $885.82 all in Final Pot: $2596.64 BB shows T 7 Hero shows Q K BB wins $2591.64 Hero wins $574.33 (Rake: $-569.33) Citera
Recommended Posts