berghet Postad 25 April , 2013 Rapport Postad 25 April , 2013 Jag fick en biljett i abs första sat och avreggade nu för att se om man fick turneringspengar, men det var en $215 biljett och nu kan jag inte regga mig med den igen. Kan ni kolla på det? edit: går det att föra över sm-biljetter till andra? kan ni ordna det? skadar väl inte att få fler spelare liksom? Citera
berghet Postad 25 April , 2013 Rapport Postad 25 April , 2013 Om du redan är registrerad får du en Poker-SM biljett. Vad vi gör med värdet av oanvända "Poker-SM Online $215" biljetter bestämmer vi när SM är över. /Fredrik S Jag antar att de inte blir värdelösa iaf? T$? Citera
PokerStars_Fredrik Postad 25 April , 2013 Rapport Postad 25 April , 2013 Jag har uppdaterat turneringen nu så den accepterar alla våra $215- turneringsbiljetter. Angående värde, så eftersom många av dessa biljetterna kommer genom spelarpengar kommer de naturligtvis inte bli värdelösa. Exakt hur vi ska hantera dem bestämmer vi efter SM. Men innan dess har vi ett par event kvar, samt Main Event! Så lycka till allihop och ett stort grattis till alla våra nya SM-mästare i år. /Fredrik Citera
PokerStars_Fredrik Postad 25 April , 2013 Rapport Postad 25 April , 2013 Innan någon frågar: de highroller-biljetter som delas ut i frirullarna ÄR värdelösa om de inte används i något av de två highrollereventen. Dessa biljetter kommer ju till 100% från frirullar. /Fredrik Citera
Bawghert Postad 25 April , 2013 Rapport Postad 25 April , 2013 Angående rankinglistan... uppdateras den efter varje event eller varje dag eller hur funkar det? Lägg gärna till en rad där det står när den blev uppdaterad senast om det är möjligt? Citera
PokerStars_Fredrik Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 Angående rankinglistan... uppdateras den efter varje event eller varje dag eller hur funkar det? Lägg gärna till en rad där det står när den blev uppdaterad senast om det är möjligt? Den ska uppdateras automatiskt nu när vi fått den att fungera. Tar några minuter efter ett event har slutat dock. Citera
berghet Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 Skullefå hjälp att splitta en biljett men de har inte hunnit än verkar det som, något ni kan hjälpa med? Citera
jacob1983 Postad 26 April , 2013 Rapport Postad 26 April , 2013 Äsch, läste inte ovanför... trist då man inte spelar omaha att man inte kan göra något annat för biljetten,.. hade varit fint med 1050 i turre pengar istället.. och btw man kan inte sälja biljetten? M.V.H Citera
Integrale Postad 27 April , 2013 Rapport Postad 27 April , 2013 Kan man köpa in till highroller-eventen med FPP? Citera
Dr_Anonymous Postad 27 April , 2013 Rapport Postad 27 April , 2013 Lite fel i rapporteringen på Online-SM " Patriiic_92 bustade på tredje plats med AA mot TiltMeFasts TT med en tia på brädan. Tredjeplatsen gav $1176. " Patriic_92 hade ju A9 dock såg jag. Citera
Orrarah Postad 27 April , 2013 Rapport Postad 27 April , 2013 Några större satelliter till Main inlagda på söndag? Citera
berghet Postad 27 April , 2013 Rapport Postad 27 April , 2013 Några större satelliter till Main inlagda på söndag? Kollat i klienten? Ligger en hel del där imorgon! Citera
PokerStars_Fredrik Postad 29 April , 2013 Rapport Postad 29 April , 2013 Officiella Poker-SM Online 2013 har bara main eventets finalbord kvar. Stort tack till alla som spelat event och satelliter! Som ett litet extra tack, men framförallt för att det är kul, har jag lagt upp en Railer (vanlig $11 NLH utan konstigheter) samt ett turneringsformat som jag ville prova på: $2.02 Hyper-Turbo 5-korts Courcheval +Rebuy Borde inte ta så lång tid att spela, så jag har lagt upp tre för svenskar, och tre öppna för alla. Tyvärr får jag inte spela själv, men ni får gärna ge lite feedback om ni har något. (Gäller naturligtvis SM i stort också.) Lycka till, och ha kul! /Fredrik Citera
Katt3n Postad 29 April , 2013 Rapport Postad 29 April , 2013 Hyper rebuy Courchevel låter ju hysteriskt slaskigt Citera
Bombapott Postad 4 Maj , 2013 Rapport Postad 4 Maj , 2013 Hyper rebuy Courchevel låter ju hysteriskt slaskigt tror att " normal " omaha är slaskigare....spittcard mer hämmande än acktion framkallande,,,,kul spel hur som helst:-) Citera
Masken81 Postad 4 Maj , 2013 Rapport Postad 4 Maj , 2013 Ey skeppa min deg från monsterplaceringen i PoY då haha Citera
PokerStars_Fredrik Postad 5 Maj , 2013 Rapport Postad 5 Maj , 2013 Ey skeppa min deg från monsterplaceringen i PoY då haha Jag kollar upp POY-status nästa vecka för alla vinnare. Citera
Recommended Posts