krydd4n Postad 21 Mars , 2013 Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 Hej! Jag är ny på detta forumet och så detta är mitt första inlogg. Jag har precis börjat spela på SvS. Har spelat på en mängd andra Europeiska pokersajter. Tänkte höra om det är någon här som har lust att byta lite ideér, händer och lite annat? Detta utbytet ska vara ömsesidigt. Vill ni se resultat från min tid på SvS så går detta att visas upp. Jag hade tänkt att kommunikationen skulle ske genom Skype, låter detta intressant? Hör gärna av er. Mvh Hans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zurrano Postad 21 Mars , 2013 Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelare_ Postad 21 Mars , 2013 Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 Är det fusk på gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnurfen Postad 21 Mars , 2013 Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 Skulle iaf inte kolla på så många bilagor o dylikt från okänd sådär på en gång va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toxen Postad 21 Mars , 2013 Rapport Share Postad 21 Mars , 2013 Varför heter alla skumisar just Hans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poppen Postad 22 Mars , 2013 Rapport Share Postad 22 Mars , 2013 Är man reggad för 2 år sedan är man väl inte så ny på forumet heller va... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 22 Mars , 2013 Rapport Share Postad 22 Mars , 2013 Varför heter alla skumisar just Hans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts