Staash Postad 7 November , 2013 Rapport Share Postad 7 November , 2013 Fick inte riktigt hop matten med lägenheten. Betalar du 850 AUD för din del eller? Så det kostar 3700 AUD för lägenheten i tre månader som ni delar på fyra pers? Lägenheten såg för övrigt hur fräsch ut som helst. Riktig nötigt med uteplats + grill ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 7 November , 2013 Rapport Share Postad 7 November , 2013 Fick inte riktigt hop matten med lägenheten. Betalar du 850 AUD för din del eller? Så det kostar 3700 AUD för lägenheten i tre månader som ni delar på fyra pers? Lägenheten såg för övrigt hur fräsch ut som helst. Riktig nötigt med uteplats + grill ju! Minis del bör ju vara 3700 AUD totalt för 3 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 7 November , 2013 Rapport Share Postad 7 November , 2013 Minis del bör ju vara 3700 AUD totalt för 3 månader Självklart, det var jag som inte läste tillräckligt noga. Dåså, då är jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 7 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2013 Yea! Betalar 37xx $ för 3 månader! Fyfan, vi var ute igår och drack "goonies". Jag har varit Australien i 1,5månader utan att ha vetat va goonies är. Tydligen fattade inte mina "flatmates" hur det är möjligt. Jag har ingen aning om hur fan vi kom tillbaka till lägenhetn och vaknar upp och hittar inte kläderna + mobilen. Men allt lyckas ligga i en fin hög i badrummet. In b4 jag gjorde bort mig som fan igår :mrgreen: Förövrigt så kan 2 av dom trolla, eller de kunde igår på fyllan iallafall med kortlek. Blev ganska impad faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 7 November , 2013 Rapport Share Postad 7 November , 2013 Sjukt att du inte druckit goon än!! världens bästa dryck för o bli onykter och billigt som attan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2013 Haha vaknar upp och går ut i vardagsrummet där de andra sitter och äter frukost. De skrattar som fan och berättar om igår. Jag blev full som fan och försvann. De försökte ringa och fick inte tag på mig och när de kom hem så låg jag och stensov. Förstår fortfarande inte hur fan jag lyckades ta mig hem för jag hittar knappt hit nykter. I vilket fall så är det inte så konstigt att man blev på lyset igår. Vi körde "Pyramidfyllespelet" (som Sladdafan snackade om för ett tag sedan). Jag skulle obv bluffa hela tiden och sedan syna andras "bluffar" så fick dricka en hel del där och sedan kan man slänga på en 17h bussresa där jag sov ungefär 2h. Anyways så skall vi ut idag med. De andra har stuckit ut och börjat söka jobb, jag är inte riktigt där än. FÖRÖVRIGT. Hatar Svenska Spel, när fan kommer pengarna in? Jag tog ut dom ungefär 02-03 onsdag morgon (svensk tid). Jag sitter med ungefär 40$ på mig totalt och jag hatar att låna pengar av folk. Misär hata svenska spel.. får be till gudarna att de kan trilla in idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Pengarna kommer in 13-14 tiden svensktid idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2013 Pengarna kommer in 13-14 tiden svensktid idag Låter underbart! Vad får dig att låta så säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 För att du tog ut i natten till Onsdagen? tar 2 dagar att få ut dem, så fredag 13-14 kommer pengarna då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2013 För att du tog ut i natten till Onsdagen? tar 2 dagar att få ut dem, så fredag 13-14 kommer pengarna då Tog ju ut de 02.00 svensk tid på onsdagen, efter 00.00. Om det nu spelar någon roll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Hahaha är det jag som är seg eller, men alltså du tog ut dem på onsdagen svensk tid? spelar ingen roll om kl är 00.01 på onsdag eller 23.59 på onsdagen om du tog ut dem på onsdagen svensk tid oavsett när, så kommer de in runt 13.30 svensk tid på Fredagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 November , 2013 Haha ok! my bad! Hoppas och ber till gudarna att pengarna kommer in idag! 131106 02:38 Uttag till bankkonto Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr_Anonymous Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Haha ok! my bad! Hoppas och ber till gudarna att pengarna kommer in idag! 131106 02:38 Uttag till bankkonto Ja om det stämmer så ska du inte behöva vara orolig för 5 öre, alltid fått mina pengar 2 dagar efter uttaget runt 13.30 i flera månader nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Yea! Betalar 37xx $ för 3 månader!Fyfan, vi var ute igår och drack "goonies". Jag har varit Australien i 1,5månader utan att ha vetat va goonies är. Tydligen fattade inte mina "flatmates" hur det är möjligt. Jag har ingen aning om hur fan vi kom tillbaka till lägenhetn och vaknar upp och hittar inte kläderna + mobilen. Men allt lyckas ligga i en fin hög i badrummet. In b4 jag gjorde bort mig som fan igår :mrgreen: Förövrigt så kan 2 av dom trolla, eller de kunde igår på fyllan iallafall med kortlek. Blev ganska impad faktiskt! Sjukt att du inte druckit goon än!! världens bästa dryck för o bli onykter och billigt som attan Goon = vanligt jävla vin väl? Eller är jag helt off. Eller det kanske måste vara på box? Men är ändå vanligt vin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 alltid fått mina pengar 2 dagar efter uttaget runt 13.30 i flera månader nu NSH Mvh Detgårbranu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heroxz Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Goon = vanligt jävla vin väl? Eller är jag helt off. Eller det kanske måste vara på box? Men är ändå vanligt vin? Haha ja det är ju typ bara jävla vanligt vin med den är ju själva grejen att alla backpackers dricker goon. Och även namnet goon är ju roligt bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
narcissist Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Har de partypiller och annat skoj som är legal? Eller är det vin som gäller alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Haha ja det är ju typ bara jävla vanligt vin med den är ju själva grejen att alla backpackers dricker goon. Och även namnet goon är ju roligt bara det. $10 boxar har man ju sänkt ett par stycken även om det smakade ganska vidrigt emellanåt Har de partypiller och annat skoj som är legal? Eller är det vin som gäller alltså? Nej, du tänker på nya zeeland (filip & fredrik, right?) men tror inte det finns där heller längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 8 November , 2013 Rapport Share Postad 8 November , 2013 Haha ja det är ju typ bara jävla vanligt vin med den är ju själva grejen att alla backpackers dricker goon. Och även namnet goon är ju roligt bara det. Det är andra handsortering är det därav priset och därför alla dricker det. Det smakar piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 9 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2013 Fyfan, vaknar upp på lägenhetsgolvet. Har krökat nu varje dag och första dagarna på goon, det är ju "vanligt vitt vin" men något skall tydligen vara speciellt?. Jag tröttnade dock på det och slog på storkröket igår. En tanqueray gin för typ 65$ och en St.Germain för 75$ (seriöst världens bästa likör, kööööp). Tyvärr hade jag ingen citronjuice eller sockerlag för bästa resultat. Idag har vi bestämt oss för att ta det lugnt och inte kröka, får se hur det går med det. Satte in 4k på svs igår och lirade bakfull och droppade 4 bi på /2 på 30 min, FML. Nu skall jag somna om.. ciao EDIT: Obv skall jag raila klart falken som har luckboxat sig in på FT.. GOO FALK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 9 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 9 November , 2013 Nanoligan - Mexicoligan 1-0 i vunna SM events 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
foogel Postad 9 November , 2013 Rapport Share Postad 9 November , 2013 Haha det som är speciellt är väl att det är extra mycket skit och restprodukter i, vilket ökar bakfyllan. Är avundsjuk, tänker tillbaka när jag var i Asien, det är lätt att glömma bort hur jävla najs det är när man väl varit där ett tag. Uppskatta det och tänk på oss som är här i den svenska kylan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2013 Är ganska segt med updates här! Vi har egentligen inte gjort så mycket mer än att vara bakfulla och sedan övergå till att bli fulla. Igår hade vi bestämt oss för att ta en lugn hemmakväll. Vi hade köpt chips, läsk, popcorn och massa skit och var inställda på deg i soffan deluxe. Men när vi satt och käkade middag, de hade en polare över som de hade träffat tidigare, så började vi smådiskutera om vi inte skulle ta oss ut och kröka iallafall. Jag säger ganska bestämt att jag verkligen inte skall gå ut ikväll. Främst för att jag hade legat och sovit på golvet hela natten och sedan att jag min 3 dagarsbackfylla var rejält grisig. De andra 2 + deras kompis bestämde sig för att dra ut och kröka ikväll medans jag och min roommate beslöt oss för att vara hemma. När de andra gör sig redo för att dra ut så inser jag att vafan, klart jag skall ta med ut. Springer och klär på mig, drar en turkdusch och sedan är utgången ett faktum. Är riktigt grisigt väder ute och regnar men vi köttar på iallafall. Drar till ställe nummer 1 och kommer in där och då har de stängt. Drar vidare till ställe nr 2 som skulle vara bäst. Tyvärr var det riktigt risigt men vi stannade kvar där iallafall. Jag lyckades bli uppraggad av en tjej, som vanligt så är jag sämst på att bli uppraggad :mrgreen: Men dissar henne rakt av då jag tyckte hon var ful. De andra tyckte dock hon var snygg, de var antagligen bra mycket fullare än mig. Förövrigt så vet jag inte riktigt vad det var hon ville, för hon stod och strulade med en kille precis innan, kommer fram till mig och börjar viska i min öra och typ pussa mig på kinden. När jag dissar henne så går hon tillbaka till sin kille och börjar peka på mig och vill att killen skall gå fram och snacka med mig. :shock: Dissade nog en ev trekant typ? Känner dock fortfarande att det var +EV move. Återigen så trivs jag jävligt bra med killarna och de verkar trivas med mig mer. Någon utav kvällarna så satt vi ute på altanen och fylletjötade och alla sa hur underbart vi hade det, de hade tydligen haft 2 andra som ville flytta in men jag var perfekt enligt dom! no homo. Förövrigt så finns det en jävligt rolig historia om en av killarna här i lägenheten. Han kom hit själv för 3v sen och sprang på en kille som undrade om de skulle ta en kaffe typ. Min roommate som ville träffa folk och lära känna staden tyckte absolut att de kunde göra det. När de hade druckit upp kaffet så frågade killen om han var hungrig och de beslöt sig för att dra iväg och käka, som 2 kompisar liksom inget konstigt. De går in på en romantisk restaurang och nu börjar väl han få lite onda aningar. Iallafall så beställer killen typ mat för 120$ och de avslutar med att han beställer en dessert men med 2 skedar. Nu börjar ju min roommate få lite semipanik och säger "tyvärr, men du vet att jag är straight va?". Han svarar "Äsch, jag har fått straighta killar att bli gay innan... jag ger de bästa blowjoben". När de skall gå från restaurangen så säger killen att han vill följa honom hem till hostelet. Min roommate får då dåligt samvete och säger att det är okej och tänker sedan att han aldrig mer skall snacka med denna killen igen. När de går där så har de blivit ganska kallt och han börjar huttra typ. Då går killen fram till honom och börjar värma honom med hans armar :mrgreen: Min roommate svarar då "I dont like to be touched by anyone" och repliken blir "You havnt been touched the right way". Helt underbart! Därför så blir det väldigt mycket gayhets mot denna kille. Igår när vi var inne i en vinbutik så fanns det en flaska vin som hette: Blev lite hets där. När vi var ute på nattklubben och jag beställde tequila och han droppar "Jag hatar tequila, men salt och citron e okej". Obv droppade jag "Otippat att du gillar smaken av salt". Oftast är det dock han som drar flest gayjokes! Förövrigt så vaknar jag upp nu och det är tomt i lägenheten. Antar att de andra är ute och letar jobb men det regnar så jävla mycket så jag kör en soffdag istället. Skulle eventuellt käka lunch med 2 tjejer (NSH) om 1-2h men vettefan om jag orkar det. Regnar för jävla mycket asws. Lite pics; Mina kära roommates och jag! Jelloshots! Världens bästa likör! Kostar omkr 500kr på systemet men rekar alla att köpa den. Har även lite bilder från fyrverkerierna som är varje lördag i Sydney. Dock ligger dom i mobilen och jag orkar inte resa mig och hämta den. Vi har första parkett på fyrverkerierna 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 11 November , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2013 Förövrigt så har det redan blivit outat i gruppen att jag kan häva öl snabbt. Inte bra, obv skall detta göras varje utgång med haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 11 November , 2013 Rapport Share Postad 11 November , 2013 Sjyst lya och sköna roomies verkar du skaffat! Glider du förbi thai nåt sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts