slowboy Postad 2 Februari , 2015 Rapport Share Postad 2 Februari , 2015 varför gick jag och la mig För du är en duktig skolelev Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 2 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 Februari , 2015 Rapport Share Postad 2 Februari , 2015 Eftersom TGrinder försökte sig på en outning, inte en gång utan två Så fick han ta en paus på en vecka, det borde varit två. Men jag var snäll idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 2 Februari , 2015 Rapport Share Postad 2 Februari , 2015 Nej! Får se om/när man gör det. Är rädd för att dra med slow/torsken. Finns chanser att man är grovt skuldsatt efter en sån resa. Haha. Tips från coachen: 1. Skaffa en egen vilja. Hojta till om ni bokar nåt, har fortfarande inte bestämt mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Februari , 2015 Rapport Share Postad 3 Februari , 2015 Eftersom TGrinder försökte sig på en outning, inte en gång utan två Så fick han ta en paus på en vecka, det borde varit två. Men jag var snäll idag Det borde ha varit minst fyra mtp hans väldigt sjuka besatthet av att outa folk så fort dem inte håller med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bobby232 Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Ibland brukar jag blunda och låtsas jag att jag är du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Haha. Tips från coachen:1. Skaffa en egen vilja. Hojta till om ni bokar nåt, har fortfarande inte bestämt mig själv. Tror vi är inne på MGM Grand nu. Några erfarenheter? Känns som att det är roligare fester och så där än på Aria/Vdara? Lutar mot att vi bokar nu i veckan. Fast helst skulle jag vilja ha WSOP-schemat först Ibland brukar jag blunda och låtsas jag att jag är du. Du och jag mano, du och jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Tror vi är inne på MGM Grand nu. Några erfarenheter? Känns som att det är roligare fester och så där än på Aria/Vdara? Lutar mot att vi bokar nu i veckan. Fast helst skulle jag vilja ha WSOP-schemat först Du och jag mano, du och jag. Vi skall ändå bara grinda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 MGM är ganska ok. Stort åbäke till hotell. Ligger lite off, men ni ballers bokar väl limoservice med hookers'n'blow ändå när ni ska göra entre på NY NY så det kvittar ju. Har inte spelat där men dom brukar ha ett par bord igång och turrar varje kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 5 Februari , 2015 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 MGM är ganska ok. Stort åbäke till hotell. Ligger lite off, men ni ballers bokar väl limoservice med hookers'n'blow ändå när ni ska göra entre på NY NY så det kvittar ju.Har inte spelat där men dom brukar ha ett par bord igång och turrar varje kväll. Kommer nog fortfarande spela en hel del poker på Aria ändå. Ligger väl ganska nära varandra? Vilka datum är det du funderar på att åka? Tycker att slow får bjuda på några öl om vi är där samtidigt! Vi skall ändå bara grinda. Jo men jag tänker på obvspeltorsk. Tänkte om MGM grand hade en stripp-pool där vi kunde dumpa honom i medan vi går och reggar punto bancon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Nära och nära Man kan gå. Jag räknade väl ut att jag gick 23 mil eller nåt sånt sist jag var i Vegas. Låt dig inte luras av att något är i kvarteret bredvid, allt är större i Vegas och husen är byggda för att se mindre ut. T.ex så ska det som ser ut som ett fönster på Bellagio i själva verket vara föntren till fyra rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Nära och nära Man kan gå. Jag räknade väl ut att jag gick 23 mil eller nåt sånt sist jag var i Vegas. Låt dig inte luras av att något är i kvarteret bredvid, allt är större i Vegas och husen är byggda för att se mindre ut. T.ex så ska det som ser ut som ett fönster på Bellagio i själva verket vara föntren till fyra rum. Bizarro, under mina två vistelser där har jag knappast gått mer än 2km sammanlagt utanför hotellen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laxen19 Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Nära och nära Man kan gå. Jag räknade väl ut att jag gick 23 mil eller nåt sånt sist jag var i Vegas. Låt dig inte luras av att något är i kvarteret bredvid, allt är större i Vegas och husen är byggda för att se mindre ut. T.ex så ska det som ser ut som ett fönster på Bellagio i själva verket vara föntren till fyra rum. Var du där i ett halvår eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Nära och nära Man kan gå. Jag räknade väl ut att jag gick 23 mil eller nåt sånt sist jag var i Vegas. Låt dig inte luras av att något är i kvarteret bredvid, allt är större i Vegas och husen är byggda för att se mindre ut. T.ex så ska det som ser ut som ett fönster på Bellagio i själva verket vara föntren till fyra rum. Indeed. Fick den inte så briljanta idén att gå från Caesars till Rio i 40 graders värme. Såg ut att ligga nästgårds, men var säkert 1,5 - 2 kilometer. Fruktade på allvar för min hälsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Caesars till Rio i 40 graders värme är väl inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Lutar mot att vi bokar nu i veckan. Fast helst skulle jag vilja ha WSOP-schemat först http://www.wsop.com/2015/2015-wsop-schedule.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Bizarro, under mina två vistelser där har jag knappast gått mer än 2km sammanlagt utanför hotellen Nä, men bara att hitta till muggen från pokerrummet kan ju vara en kilometerspromenad inomhus. Sen spelar du ju i en lite annan prisklass än mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Var du där i ett halvår eller? Knappt tre veckor. Bara att ta sig från rummet till buffén och sen via pokerrummet till bankomaten och strippklubben blir snabbt några mil. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Pallar inte allt snack om Vegas. Har jag tur får jag väl åka dit när jag fyller 40. Och jag är närmre 30 än 40 nu, så det lär väl dröja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Pallar inte allt snack om Vegas. Har jag tur får jag väl åka dit när jag fyller 40. Och jag är närmre 30 än 40 nu, så det lär väl dröja... Meh. Man up så åker vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Meh. Man up så åker vi. Är väl mer att om jag ska dit så är det ju minst 2v, och just nu så är jag inte jättesugen på att lämna la familia så länge. Sen fattas jag ju dom 50-100k som jag vill ha med mig också, det ska jag ju inte sticka under stol med haha. Men från och med nu så jobbar vi bägge så då ska man väl kunna börja ladda det kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 dom 50-100k som jag vill ha med mig Aaaah, Spearmint Rhino! I like where this is going!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Meh. Man up så åker vi. Jaaa åk. E ju +ev om man hittar minibiff på samma pokerbord där borta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Aaaah, Spearmint Rhino! I like where this is going!!! Hahahaha. Ah nä men lite hyfsade MTTs i alla fall. Och kanske nåt cashgameskott. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunbird88 Postad 5 Februari , 2015 Rapport Share Postad 5 Februari , 2015 Bokat 2v i juni för att tajma 3k plo8. Joina då Katten så kan vi sitta o slaska big o och mixed! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts