schumme Postad 23 Maj , 2014 Rapport Postad 23 Maj , 2014 Avslutar med en riktigt skön låt. GTFO, vilket skit. Citera
schteeket Postad 23 Maj , 2014 Rapport Postad 23 Maj , 2014 Vet inte om du nämnt det tidigare men vilken bar jobbar du i? Citera
minibiff Postad 24 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2014 Skåne, you say? Kör bara! Kööör! GTFO, vilket skit. Haha, smaken är som baken eller vad säger man? Vet inte om du nämnt det tidigare men vilken bar jobbar du i? Storan! Citera
minibiff Postad 27 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2014 Vad kan man tänkas få om man lämnar in följande PS3-spel på t.ex Gamestop/GAME? The Last Of US FIFA 12,13,14 NHL 11,12,13 (obv är FIFA&NHL gamla värdelösa) Cod MW3 CoD BO2 Battlefield 3 Uncharted 3 Max Payne Red Dead Redemption Dirt Showdown Förstår obv att det lär bli småskrammel men nu har PS3an fått sitt sista knytnävslag och gett upp livet. Så vill bara bli av med skiten snabbt. Citera
Sunbird88 Postad 27 Maj , 2014 Rapport Postad 27 Maj , 2014 Jobbar du i baren under SB? Om ja, vart hämtar jag ut gratisdrinkarna? Citera
minibiff Postad 28 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2014 Jobbar du i baren under SB? Om ja, vart hämtar jag ut gratisdrinkarna? Korrekt! Är förbjudet enligt lag och enligt policy att ge ut gratis alkohol. Så självklart gör jag inget sådant. Du har PM btw! Citera
minibiff Postad 28 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2014 Idag köpte jag en saltvatten-spray till håret för 300kr. Min frisör sa att det var bra för håret. Jag förstår inte riktigt varför men jag kan inte säga nej till snygga kvinnliga försäljare. Så mycket skräp man har liggandes hemma tack vare det. Citera
padrinosftw Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Idag köpte jag en saltvatten-spray till håret för 300kr. Min frisör sa att det var bra för håret. Jag förstår inte riktigt varför men jag kan inte säga nej till snygga kvinnliga försäljare. Så mycket skräp man har liggandes hemma tack vare det. Saltspray är nice tho, värt det (= Citera
Jimmy_Pistol Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Saltspray är nice tho, värt det (= Vad ger det för effekt? Har hår på huvudet för första gången på flera år och är obv helt ute och cyklar när det kommer till stylingprodukter. Citera
padrinosftw Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Vad ger det för effekt? Har hår på huvudet för första gången på flera år och är obv helt ute och cyklar när det kommer till stylingprodukter. Kan inte tala för hur bra det är för håret men för styling gillar jag det (= Citera
minibiff Postad 28 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2014 Saltspray är nice tho, värt det (= Oooh nice! Hur skall man använda det? Hon sa något om att håret gärna skulle vara blött? Sedan har jag glömt av vad mer hon sa. Btw, vilket vax använder mister? Jag har kört Pusher O.D Wax det senaste men känner nästan att jag är sugen på att testa något nytt. D:FI grön/blå går bort och Urban har jag redan 4 tuber av hemma. Citera
mr-flow Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Förr när jag hade utsläppt hår gillade jag när jag hade badat saltvatten för att mitt raka hår fick lite lockar. Vet inte om det här ger samma effekt men borde det inte gå att fylla på sprayflaskan med lite vatten och salt? Citera
Starfitter Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Som man har man två alternativ här i världen. 1. Snagga håret - Fördel: Man kan ha luva och vara riktigt tung. - Nackdel: Man får inte ligga om man är singel. 2. Långt hår i svans - Fördel: Man behöver inte klippa sig och aldrig fixa till det. - Nackdel: Andra män vill slåss om alfa-positionen med killen som har lejonman. - Paleo: Det går definitivt att inte schamponera håret på flera månader utan att det blir problem. "A penny saved is a penny earned" Citera
Jimmy_Pistol Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Som man har man två alternativ här i världen. 1. Snagga håret - Fördel: Man kan ha luva och vara riktigt tung. - Nackdel: Man får inte ligga om man är singel. 2. Långt hår i svans - Fördel: Man behöver inte klippa sig och aldrig fixa till det. - Nackdel: Andra män vill slåss om alfa-positionen med killen som har lejonman. - Paleo: Det går definitivt att inte schamponera håret på flera månader utan att det blir problem. "A penny saved is a penny earned" syn Citera
papiPope Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Använd fön eller låt det självtorka efter att du sprayat. Citera
padrinosftw Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 Oooh nice!Hur skall man använda det? Hon sa något om att håret gärna skulle vara blött? Sedan har jag glömt av vad mer hon sa. Btw, vilket vax använder mister? Jag har kört Pusher O.D Wax det senaste men känner nästan att jag är sugen på att testa något nytt. D:FI grön/blå går bort och Urban har jag redan 4 tuber av hemma. Ska nog ta tillfället i akt och tillkännage att jag inte på något vis är någon hårexpert. Använder saltspray/gröna urban endast (= Citera
minibiff Postad 28 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2014 Använd fön eller låt det självtorka efter att du sprayat. Alright! Så typ Duscha->Torka lite->Spraya->Föna->Vax? Som man har man två alternativ här i världen. 1. Snagga håret - Fördel: Man kan ha luva och vara riktigt tung. - Nackdel: Man får inte ligga om man är singel. 2. Långt hår i svans - Fördel: Man behöver inte klippa sig och aldrig fixa till det. - Nackdel: Andra män vill slåss om alfa-positionen med killen som har lejonman. - Paleo: Det går definitivt att inte schamponera håret på flera månader utan att det blir problem. "A penny saved is a penny earned" Ser ut som en jugge (no offence mot juggar) och trivs inte speciellt bra i snaggat! Att köra långt hår i svans är nog inte heller aktuellt! Ska nog ta tillfället i akt och tillkännage att jag inte på något vis är någon hårexpert. Använder saltspray/gröna urban endast (= Alright! Men du kör ungefär som jag skrev ovanför eller? Dusch, torka, spraya, föna, vax? Eller kör du bara lite hur som? Tycker att Urban blir småkasst efter några timmar och bara "försvinner". Citera
Vladi Postad 28 Maj , 2014 Rapport Postad 28 Maj , 2014 1. Snagga håret- Fördel: Man kan ha luva och vara riktigt tung. - Nackdel: Man får inte ligga om man är singel. Kan bekräfta det här. Citera
Starfitter Postad 29 Maj , 2014 Rapport Postad 29 Maj , 2014 syn * Om man inte är supercoolrapperboi. Citera
Sladdafan Postad 29 Maj , 2014 Rapport Postad 29 Maj , 2014 Ska nog ta tillfället i akt och tillkännage att jag inte på något vis är någon hårexpert. Använder saltspray/gröna urban endast (= Enda jag kört senaste åren. Kom gärna någon med facit om det finns ngt Citera
minibiff Postad 29 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2014 Har också använt Urban grön senaste åren fast nyligen gått över till Pusher! Citera
Metaddict Postad 29 Maj , 2014 Rapport Postad 29 Maj , 2014 Enda jag kört senaste åren. Kom gärna någon med facit om det finns ngt Jag och alla andra jag känner som provat det har stannat kvar med det. Best evvah! Citera
minibiff Postad 30 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2014 Oufff, jobbade igår och fick gå av tidigast så planen var att sticka hem och vila upp sig inför Summerburst. Ah, de gick nog bra. En gammal kollega från Elgiganten, som nu flyttat till Stockholm, var förbi på några järn och groggar tillsammans med en polare. Han var ju rejält dragen men lyckades övertala mig att hänga med vidare på en drink. Klockan var ju bara strax efter 23.00 så var ju luuugnt. In på Lounge(s) och där tar det bara några minuter innan han har beställt in flertalet Whiskey Sour, Vodka Redbull, Öl samt fish-shots. Till Lounge(s) kom ytterliggare en polare till honom, som tydligen ställde upp i valet nu för moderaterna, och det började snackas politik. Jag har ju nu fylle-lovat att rösta på honom i höst. Det bara fylls på med mer och mer sprit innan en av vakterna tycker att min gamla kollega hade fått i sig för mycket. Det hade han fått i sig redan vid 20.00. Iallafall så inser vi att han kommer inte komma in någonstanns förutom på Loccan som är stammishaket så vi drar dit. Väl där så var det bara att kasta sig på spriten igen iform utav mängder av Gin&Fläder-shottar, GTs samt Hotshot. Vid 01.30 så börjar jag inse att det är dags att röra sig hemåt. Gamla kollegan kan inte stå på benen utan jag får leda honom hem. Som tur är så ligger hans lägenhet mitt på avenyn. Vill inte vara honom idag, fyyfan. Istället för att dra hem så sticker jag tillbaka till jobbet där de precis har stängt. Sätter mig ner och tar en till öl och snackar skit. Lyckas även spilla ut ett helt glas med nötter över mig själv & soffan, tur som fan att inga "chefer" var där igår. Klockan hinner bli 03.30 och det är 1,5h kvar tills vagnarna börjar gå. Spenderar ungefär 30minutrar på att ringa olika taxi-bolag innan jag får tag på någon och drar hem och tokdäckar i sängen. Nu ligger jag här och mår skit, skall jobba över 12h på Summerburst och börjar 13.00. Succé? Citera
Enterprise Postad 30 Maj , 2014 Rapport Postad 30 Maj , 2014 Enda jag kört senaste åren. Kom gärna någon med facit om det finns ngt Jag använde detta frekvent för några år sedan, riktigt bra tyckte jag då! Jag vet inte varför jag slutade med det Citera
Recommended Posts