odderf Postad 28 Februari , 2013 Rapport Postad 28 Februari , 2013 Hej på er! Finns det någon trevlig pokerklubb i närheten av Karlshamn? Börjar bli tröttsamt att behöva åka till Malmö hela tiden . Citera
dallzz Postad 28 Februari , 2013 Rapport Postad 28 Februari , 2013 Tror pokerklubben som ägs av en som heter Kamil finns kvar där. Sen finns det i Sölvesborg, Bromölla och Kristianstad som har öppet flera dagar i veckan. Citera
odderf Postad 1 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2013 Har med hört att det ska finnas i sölvesborg. Hade varit snällt om någon kunde hjälpa mig komma i kontakt med dem förutsatt att de tar in fler spelare Citera
matmat Postad 4 Februari , 2014 Rapport Postad 4 Februari , 2014 Hade gärna mottagit information om live poker i Bromölla och Sölvesborg Citera
hevin36 Postad 31 Augusti , 2014 Rapport Postad 31 Augusti , 2014 Faktiskt mcyket bra game där. Om du spelade mycket i Malmö, så bör vi ha setts för jag också spelade mycket där tidigare. Du kan lämna din e-postadress här, så ska jag be ägaren (Patrik) kontakta dig. Han driver även klubben i Ronneby. Citera
Recommended Posts