archtila Postad 28 Februari , 2013 Rapport Share Postad 28 Februari , 2013 Hej! Jag har sedan ett uppehåll börjat spela igen. Har valt att inrikta mig på HU sng eftersom jag ser mest value och lättast $/h. Jag studerar och som ni alla vet så har studenter ont om cash. Jag försöker utöka min kassa genom att spela lite poker. Månader då pokern inte går så bra så lever jag på existens minimum. Även om det finns mycket fisk så har jag stora hål i vissa aspeker av mitt spel, vilket gör att jag inte nyttomaximerar min vinstfrekvens. Så jag tänkte höra mig för om det finns någon HU guru som är sugen på att coacha mig. Jag kan spara och skicka HH eller även spela in sessioner via camtasia och skicka. Hur det nu önskas, upp till er. Jag är väldigt tacksam för all hjälp jag kan få. Skicka ett PM om ni är intresserade av att hjälpa mig att utöka min studentkassa. mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts