slarvsylta Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 sjävl är man hellt seteeekkkkkkkkkttttttttt på spice ocjh lite annnat smått ocj fgott dom delar iut hjhjeäääär jajaaaajaajaaahjaa jajaajajajajaja jTA DROGER AAATT VAA HIGHG E ALLT OM MAN SPELAR POKJERR AAAAAA EXAKT!!!i Citera
Tottyville Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 sjävl är man hellt seteeekkkkkkkkkttttttttt på spice ocjh lite annnat smått ocj fgott dom delar iut hjhjeäääär jajaaaajaajaaahjaa jajaajajajajaja jTA DROGER AAATT VAA HIGHG E ALLT OM MAN SPELAR POKJERR AAAAAA EXAKT!!!i tack för ditt inlägg. ditt inlägg motsvarar den exakta nidbilden av hur en person som brukar droger beter sig. Citera
wahlen1 Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 tack för ditt inlägg. ditt inlägg motsvarar den exakta nidbilden av hur en person som brukar droger beter sig. Lär vara troll dock, blev verkligen inte så på spice Citera
slarvsylta Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 Lär vara troll dock, blev verkligen inte så på spice nejjj men jag ee eengeeellll satt flyggggjhjjjeerrr hem till heaven som man ska i heaven hahahahhaha exxaakkkttt fluuugggeerr så höögggrrrr!!!!!!!!!!! Citera
wahlen1 Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 nejjj men jag ee eengeeellll satt flyggggjhjjjeerrr hem till heaven som man ska i heaven hahahahhaha exxaakkkttt fluuugggeerr så höögggrrrr!!!!!!!!!!! ok.. Citera
emilio_15 Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 om ni orkar lägga några minuter så läs den här: http://www.samharris.org/blog/item/drugs-and-the-meaning-of-life heltäckande väldigt välskriven text. existentiell kraftfull sanning gratis att läsa och ta in. kommentera gärna om det är något ni inte håller med om. kram. Citera
SasaMatic Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 det finns extremt många olika sorters "spice" wahlen Citera
wahlen1 Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 det finns extremt många olika sorters "spice" wahlen Såklart, men har svårt att se att han blir så cp i huvudet av det. Eller rättar sagt skriver som han gör. Även om jag är aspissnitad och hög skriver jag inte så. Citera
slarvsylta Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 Såklart, men har svårt att se att han blir så cp i huvudet av det. Eller rättar sagt skriver som han gör. Även om jag är aspissnitad och hög skriver jag inte så. det är flr aatt tdy halllardig sett en engelk som gröörr som jag eller??? Det är ettt skämmmmt bara jag leker sattt det lpmmmmer almnadifffgg artt vbli som det var föritttt haaaaaaahh jora det ågårr jajajajajjaajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Citera
SasaMatic Postad 24 Februari , 2013 Rapport Postad 24 Februari , 2013 Såklart, men har svårt att se att han blir så cp i huvudet av det. Eller rättar sagt skriver som han gör. Även om jag är aspissnitad och hög skriver jag inte så. jag skulle med största sannolikhet, all är jag beredd att säga, aldrig skriva så oavsett vilken substans etc jag skulle ha i mig. =) Citera
wahlen1 Postad 25 Februari , 2013 Rapport Postad 25 Februari , 2013 jag skulle med största sannolikhet, all är jag beredd att säga, aldrig skriva så oavsett vilken substans etc jag skulle ha i mig. =) Lite det jag menar Kanske morfin iofs för det blir man fan flummig på! haha Edit: är fet hög nu men skriver ändå ganska normalt, förutom kanske lite dålig uppbyggnad. Citera
Joeduck Postad 25 Februari , 2013 Rapport Postad 25 Februari , 2013 Är man inlagd på hispan en längre tid har man nog lite mer problem än bara ett överdrivet drogintag. Bara humorn borde vara kriminellt, kanske därför. Citera
Recommended Posts