BruceBoa Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Skoj att du skriver igen Lycka till! Citera
dallzz Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 GLGL! Äntligen en dagbok som handlar om poker! Citera
Vladi Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 100k dollz eller Modo vinner sm-guld? glgl! Citera
Leooo Postad 8 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2013 Var tydligen inte så trött alls, poppar upp några 3/6deep ist. Tror 9st runnar, sitter nog på alla snart. YOLO Citera
JackVegas Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Har längtat efter en PLO-dagbok att lurka så man kan lära sig ett och annat, kul! All lycka Citera
ulaf Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 - Inget jävla IRL, alla dagböcker här är fullständigt nersmetade med irl. Det är ett pokerforum. Vill ni prata lägenheter, tå-skor, fyllor m,m finns det säkert 500miljoner bloggar med sånt crap. - Inget sparka neråt, slicka uppåt. Såga mer än gärna, men med nånting bakom det isf. Inte på glasögon maffians fåordiga vis dvs.. <3 Citera
Live2012 Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 dett BLIR MÄKTIGT!!! Jobba in lite fler Nidroner=)(miljomer SEK) nu!! Citera
Leooo Postad 8 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2013 6bord 3/6 atm, upp 22bi för sessionen. Varit vaken stört länge nu, funderar på vilken dag det är - eheheh Citera
Nikopolidi Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 6bord 3/6 atm, upp 22bi för sessionen. Varit vaken stört länge nu, funderar på vilken dag det är - eheheh Know the feeling , gl leooo! Citera
ulaf Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Call it a session Edit: det e fredag!! Citera
Leooo Postad 8 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2013 Försöker runka in +30bi sessionen, theeen its gona be 40 stoplossar vid +25bi mvh dont play the man, play the rush Citera
Esactun Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Gl. Länk till tråden på 2+2? http://forumserver.twoplustwo.com/174/poker-goals-challenges/isildroon-sne-chase-1142522/index48.html Verkar dock inte uppdateras mkt längre Citera
Rille Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Lycka till. Har spelat lite golf mot dig och blev förvånad när jag såg dig hos dybban då jag inte hade en aning om att spelade mid/high stake. Dock har jag en fråga. Är det inte bättre att lira på en något lägre nivå för att maximera vinsten istället för att spela på så hög nivå som möjligt även om bankrullen klarar en högra nivå? Go MoDo! Citera
pastan Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Stort lycka till ze droon! Väldigt kul att få följa din utveckling. Speciellt i en stor downswing då det är som svårast att spela bra och fortsätta kriga. Hoppas du är ur den snart Citera
punx_punx Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Härligt Leo !!! Kör du bara stars eller tillt med ?? Ja husera bara på tillt Sen ny starten !! Men ger dig hjärna en hilo Match )) Citera
DavidDuzak Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 nice nice, hade varit kul med lite irls också imo. glgl! Citera
Pele08 Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Lycka till. Har spelat lite golf mot dig och blev förvånad när jag såg dig hos dybban då jag inte hade en aning om att spelade mid/high stake. Dock har jag en fråga. Är det inte bättre att lira på en något lägre nivå för att maximera vinsten istället för att spela på så hög nivå som möjligt även om bankrullen klarar en högra nivå? Go MoDo! Skulle gissa på att han plussa fint i början på PLO5k och PLO10k iom hur grafen ser ut men valde att stanna när variansen slog åt andra hållet. edit: Glömde såklart att hylla en dagbok om PLO som inte enbart är microlimit på SVS. Det tackar vi för Citera
ViktorH Postad 8 Februari , 2013 Rapport Postad 8 Februari , 2013 Härligt Leo !!! Kör du bara stars eller tillt med ?? Ja husera bara på tillt Sen ny starten !! Men ger dig hjärna en hilo Match )) Annonsera i god tid så man kan raila isåfall! Citera
Leooo Postad 9 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2013 Klev precis upp ur sängen efter lite sömn! Spelade typ ~5000 händer igår 1/2 till 3/6$ och plussade typ 16500$ i riktig dagboks starts anda Ska göra en längre post med lite intressanta spotts senare inatt när jag tar en paus från spelet! Citera
Recommended Posts