slarvsylta Postad 21 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2013 we need to make the game bigger so someone can bust cause im tired of you really i want you to bust thats what you need in life you need to bust so you can find the right way so i will help you with that
slarvsylta Postad 21 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2013 ahahahaha, the funny thing is that you only argue that point ahahaahha Plus, yesterday you said that you'd play me all day... but as I see, 45min seems a synonym for "all day" ahahaha Man, you' re the funniest and luckiest guy the world has ever, and will ever, see thanks i appresijejt that
Katt3n Postad 21 Februari , 2013 Rapport Postad 21 Februari , 2013 ahahahaha, the funny thing is that you only argue that point ahahaahha Plus, yesterday you said that you'd play me all day... but as I see, 45min seems a synonym for "all day" ahahaha Man, you' re the funniest and luckiest guy the world has ever, and will ever, see Heeey, he's connected upstairs, so you'd better watch out!
slarvsylta Postad 21 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2013 ahahahaha yeeeaaaahhh.... but it seems that despite the fact that he wants to control every aspect of the game (as I said in my last post (ex: my raise size, the moment I quit and he quits, etc)); he still resigns vs the poker deamon hahahahaHe's so funny LOL :ola: :ola: pllzzzzzzzz whos resigning??? i give you even better action on 1-2 or .5 1 so stop say i resigning
slarvsylta Postad 21 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2013 AHAHAHAHHAHAHHAHAHHAAHI already imagine the scenario, losing 20$ and immediately quits, even if he says that he'll give me action ahahahahah:lol: :lol: :lol: yeye whatever get lost or play me on .5 1 250 nl
slarvsylta Postad 21 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2013 ser ut att bli en minus dag satt a är inte riktigt vad jag hade förväntat mig men det kommer sånna dagar oxå bara att accept!!
slarvsylta Postad 21 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2013 hihi, du har hittat antichrist aa han e sjuk ska ta han sen vill inte spela han nu för han har värsta flytet men jag ska ta han sen!! :lol:
slarvsylta Postad 21 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2013 dags att sumera den här dagen det har varit riktigt hårt idag jag har inte vunnit och det har varit ett enda non stop av dåliga floppar och dåliga setups jag har haft riktigt otur så man undrar vart allt flax tog vägen är det slut nu ska jag busta livet eller har det bara varit en liten skit dag som man måste ha ibland a det är frågan jag tror att det bara var en liten skit dag satt gick typ +- 0 på 6000 händer 1-2 idag och det var tur att det inte blev mer för jag hade riktigt otur satt folk spelar bra å så men det var riktig otur jag hoppas jag har mer flax imorgon satt man får se men antar att det måste finnas sånna här dagar för att man ska uppskatta att vara + satt a vi får se men jag tror det var lite så att jag var tvungen att backa idag satt nu kan jag plussa resten av livet!!! Aja ska se vad som händer ikväll men ska defintivt inte lira mer idag kanske att jag går påt igen klockan 12 och stannar uppe det här dygnet och försöker fixa till resultaten men jag vet inte ska lägga mig i sängen nu e jag trött så sover jag har jag mer energi spelar jag satt aa skit dag!!! allt back idag kom i princip från hu mot limpfold satt det var trist att han fick vinna han e helt störd satt vill ha han på tilt resten av livet han önskar att han va demon satt man vill ju busta skiten ur honom hur fan kan man vilja va demon då e man fan sjuk och ska dö eller hur??? aja vi ses igen om det går till slutspel ikväll så kommer jag uppdatera kanske behöver 1 dygn i baggaget för att komma in the zone igen och va i himlen har varit helt off idag all min kontakt med far är som bortblåst satt man får försöka komma in i matchen igen vill inte sitta här och säga att jag är värsta ängeln för det är jag inte nu är bara en normal liten fisk nu satt kanske behöver komma in i matchen igen med lite uppesittar kväll och bli ett med gud och va holy spirit vi får se kommer inte sitta och säga att jag är det nu för det är jag inte önskar bara att jag va det satt alla kan fucka ur och jag är en av dom men nu ska jag ta en duch och titta till sängen lite sen blir det 1-2 inatt jag har bestämmt mig jag ska slå nivån och jag ska bli ett med farsan igen!!! 1/2 + 250.83 Dollar 2/2 + 292.81 Dollar 3/2 + 1441.28 Dollar 4/2 + 684.93 Dollar 5/2 + 2057.97 Dollar 6/2 + 675.65 Dollar 7/2 + 1681.62 Dollar 8/2 - 2301.06 Dollar 9/2 + 1964.80 Dollar 10/2+ 1619.49 Dollar 11/2+ 606.82 Dollar 12/2+-0 (Sjuk inte spelat) 13/2+ 820.91 Dollar 14/2+ 3049.04 Dollar 15/2+ 90.37 Dollar 16/2- 330.83 Dollar 17/2+ 711.54 Dollar 18-20/2+ 2556.54 Dollar 21/2- 912.43 Dollar
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 spelar för fullt 1-2 6 max 6 bord hare inte hämtat hem förlusterna än men det känns bra som att jag ska vinna tillbax allt men det tar lite tid är svårt här faktiskt man får många tuffa beslut och folk kan lira satt vill man vinna här måste man spela bra satt a vi får köra på, kanske att jag ska spela lite tajtare synar i princip av alla 3bets jag får emot mig och jag 3bettar i princip alla händer jag spelar synar aldrig nästan satt a inte exakt så men i stort har det sett ut så hela förra dygnet satt kanske ska tajta lite mer får se om man får hämta hem allt nu PLZzzzzz
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 jag sa inga mer bad beat strries men vadfan asså så här kan det inte forstätta PokerStars Hand #94432523033: Hold'em No Limit ($1/$2 USD) - 2013/02/22 1:18:43 CET [2013/02/21 19:18:43 ET] Table 'Hyperion V' 6-max Seat #1 is the button Seat 1: z4muz ($364.88 in chips) Seat 2: Ungolianth ($230.60 in chips) Seat 3: skars07 ($200 in chips) Seat 4: proggrezive ($218.55 in chips) Seat 5: enjoylife888 ($200 in chips) Seat 6: tiltar_malle ($327.94 in chips) Ungolianth: posts small blind $1 skars07: posts big blind $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle proggrezive: folds enjoylife888: folds tiltar_malle: raises $4 to $6 z4muz: raises $12 to $18 Ungolianth: folds skars07: folds tiltar_malle: calls $12 *** FLOP *** tiltar_malle: checks z4muz: bets $20 tiltar_malle: raises $39 to $59 z4muz: calls $39 *** TURN *** tiltar_malle: bets $92 z4muz: calls $92 *** RIVER *** tiltar_malle: bets $158.94 and is all-in z4muz: calls $158.94 *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (two pair, Queens and Fives) z4muz: shows (a flush, Queen high) z4muz collected $656.08 from pot *** SUMMARY *** Total pot $658.88 | Rake $2.80 Board Seat 1: z4muz (button) showed and won ($656.08) with a flush, Queen high Seat 2: Ungolianth (small blind) folded before Flop Seat 3: skars07 (big blind) folded before Flop Seat 4: proggrezive folded before Flop (didn't bet) Seat 5: enjoylife888 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: tiltar_malle showed and lost with two pair, Queens and Fives
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 satt han på AQ och syna kanske för att det var det enda jag kunde slå så kanske det är!! PokerStars Hand #94433488287: Hold'em No Limit ($1/$2 USD) - 2013/02/22 1:43:47 CET [2013/02/21 19:43:47 ET] Table 'Cetus II' 6-max Seat #2 is the button Seat 2: z4muz ($263.58 in chips) Seat 3: SadTurtleCry ($200 in chips) Seat 5: buschle ($520.31 in chips) Seat 6: tiltar_malle ($559.58 in chips) SadTurtleCry: posts small blind $1 buschle: posts big blind $2 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle tiltar_malle: raises $4 to $6 z4muz: folds SadTurtleCry: folds buschle: raises $14 to $20 tiltar_malle: calls $14 *** FLOP *** buschle: bets $28 tiltar_malle: calls $28 *** TURN *** buschle: bets $69 tiltar_malle: calls $69 *** RIVER *** buschle: bets $168 tiltar_malle: calls $168 *** SHOW DOWN *** buschle: shows (a pair of Sixes) tiltar_malle: shows (two pair, Tens and Sixes) tiltar_malle collected $569.50 from pot PAKKOJJERTE joins the table at seat #1 *** SUMMARY *** Total pot $571 | Rake $1.50 Board Seat 2: z4muz (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 3: SadTurtleCry (small blind) folded before Flop Seat 5: buschle (big blind) showed and lost with a pair of Sixes Seat 6: tiltar_malle showed and won ($569.50) with two pair, Tens and Sixes
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 jag ska vända det här tänker inte lägga mig förens jag är + igen!!!!!!!!
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 ähhhh jag ger mig kan inte vinna nått nu asså har deet varit lite jobbigt idag eller??? aaaaa det har varit skit jobbigt jag måste sova nu a det här är inte så kul vill att att det ska gå bra satt jag sover istället för att säga att det gick sådär bra som det brukar så säger jag att det gick piss satt a nu har du nått att tänka på är han en vanlig firre? e han ute och cyklar har han inte spelat bra har inte spelat bra va??? JAG SPELAR ALLTID BRA så vad är det fråga om e de lite otur kanske aaa lite inte mycket vill inte jinxa mig själv satt jag får otur resten av liv satt a det gick pussy det här dygnet till och med när jag vill vända så gick det dåligt satt a nu får man sova satt man kommer på banan igen satt a vill inte att det ska va så här imorgon då blir det katasttrof en pokerspelare vinner han förlorar inte så är det så är det!!! Men a så här att jag kan inte såga mig själv för jag har spelat bra satt jag kan såga kortleken och floppen men inte mig själv för jag får inte tappa förtroende för mitt spel det e viktig satt a jag spelar inte dålig det är kortleken som är ute och cyklar tour the france med floppen satt vi får se vad som händer imorgon men jag antar att det kommer bli lika hårt som vanligt man får inget gratis satt det gäller att spela bra satt vi får se men imorgon ska jag fan få vinna annars så får jag hitta på nått kanske gå ner i stejks men det tvivlar jag på börjar trivas fin fint på 1-2 kanske ska spela där tills jag har 40k för 2-4 men en sak i taget ska ta dom där jävla regsen ska bluffa skiten ur dom hatar dom det gör jag aaa jag hatar asså vilken fjolla jag är men jag gör det för att jag måste jag har hat i spelet som en engel har för att han har rage som en riktig gangster jag vill vinna inte du fuck you aaa så är det jag känner inte för dig när jag är i en pott jag vill bara ha pott fittan satt a vi får se om jag tänker så imorgon kanske är lite off nu men jag vet allafall att jag har gjort rätt som slutar nu.. Det finns dom säger att det kommer bli tufft för mig att jag bara haft tur och dom kanske har rätt men jag vet oxå att jag har far att tacka för allt satt om han vill hjälpa mig att nå highstakes så gör han det men det gäller att gör som man blir tillsagd satt vi får se men en sak i taget först ska jag ta dom på 1-2 tills dess vi ses och allt kommer ordna sig till och med för mig som har tiltat i texten jag blir förlåten som alla andra syndare jag hatar ingen men jag vill vinna satt det sagt jag säger det det kommer alltid fiinnsa dom som säger att man ska vara lugn och fin när man spelar och det är jag men jag känner oxå att jag inte vill att nån ska tro att jag är en mes för det jag vill busta folk jag vill sitta ner och fiska en lax eller 2 och känna att livet leker det gör det om man vinner satt aa vad ska man säga det kommer alltid finnas dom som äger en i en pott men dom kan inte äga en i alla potter satt man får sattsa på nästa pott hela tiden det är a och o mycket a och o men vi måste ta oss igenom allt a o för att komma till dom stora bokstäverna satt vi gör så här vi säger att det finns ett till sätt att spela man kan spela super dysfunkctional det innebär att man spelar som en ekta wattafuck en ekta sombie som dödar men aldrig kommer till mållinjen och så har jag spelat idag tack för att jag fick veta det det kom nu jag fattar jag har spelat kefft idag...... nu vet du jag får svar i texten som en annan som skriver åt mig fast det kommer av mig fast det är inte mig men det är en annan femma satt vi säger att det var i sista stund jag fatta att jag spela som en disfunkctional zombie som aldrig kom till mål idag satt det är summan av allt spel. Men det fanns en sak jag inte sa jag hade fett med otur satt det är själva grejjen men jag spela dålish oxå satt a vi får se om jag har kvar mina krafter imorgon för nu börjar dom komma igen jag känner att jag börjar bli lite mer holy det är allt jag vill vara holy och vinna och leva med ett fint sällskap om man säger så satt vi får se men jag lovar inget satt alla kan göra så här det är upp till var och en satt alla kan få powers satt vi vet att det finns dom som säger att vi kan leva så här tills vi lever fattar du vi lever vi kommer alltid att leva på ett eller annat sätt det är klyshight men sant. sen var det en sak till jag kommer att fortsätta att visa mig från den här sidaan jag måste för att få allt att fungera tror att det är en del i planen för att jag ska få finnas att vinna att visa allt och alla hur man gör i mitt sällskap att det går att hitta tro att det går att hitta holyness and so on so on satt vi får se men är det jag som ska busta dom på highstakes så är jag redo typ inte riktigt men jag kan bli satt jag tar gärna jobbet om jag får det hihi a vi hörs!!!!
z4muz Postad 22 Februari , 2013 Rapport Postad 22 Februari , 2013 Men a så här att jag kan inte såga mig själv för jag har spelat bra satt jag kan såga kortleken och floppen men inte mig själv för jag får inte tappa förtroende för mitt spel det e viktig satt a jag spelar inte dålig det är kortleken som är ute och cyklar tour the france med floppen haha underbart!
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 har spelat lite hu mot limpfold han fick vinna AK mot 1010 JJ mot min AK all im preflop träffa set mot 2 par och så vidare så back 400 snabbt pallar inte spela mer asså har fett otur vill bara vända det här nu men väntar mig att det ska pissa på mig idag men hoppas jag blir överaskad och jag vänder det här det hade varit nice!!!!
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 ahahahaha I'm not even surprised a tiny bit!Playing 10minutes and leaving ahahaha But when you crack my JJ with 53 or AA with 89, everything is normal, but when I win a flip, it's the end of the world ahahhahaahh :ola: :ola: :ola: The funny thing is that you keep telling people that you give me action, but you play me for a few minutes and snap quits when down 5$ ahahahahahah okay lets play
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 Tiltar I'm chat banned for today haha, can't speak But yes long session Oh and just to mention to everybody reading since Tiltar will "forget it", we started another session, and he won the first two hands: a flip, and a flush draw vs my pair... obv he will "forget those hands"... ahahahaha and, another flip just now for 400$ what about this one then? PokerStars Home Game Hand #94452893390: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/02/22 14:54:08 CET [2013/02/22 8:54:08 ET] Table 'Capella III' 6-max Seat #3 is the button Seat 3: LimpFoldAces ($126.30 in chips) Seat 6: tiltar_malle ($295.37 in chips) LimpFoldAces: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 LimpFoldAces: posts the ante $0.10 tiltar_malle: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle LimpFoldAces: raises $1 to $1.50 tiltar_malle: raises $51.50 to $53 LimpFoldAces: raises $73.20 to $126.20 and is all-in tiltar_malle: calls $73.20 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (two pair, Nines and Sixes) LimpFoldAces: shows (two pair, Aces and Nines) LimpFoldAces collected $252.10 from pot *** SUMMARY *** Total pot $252.60 | Rake $0.50 Board Seat 3: LimpFoldAces (button) (small blind) showed and won ($252.10) with two pair, Aces and Nines Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed and lost with two pair, Nines and Sixes
slarvsylta Postad 22 Februari , 2013 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2013 you win all the flips PokerStars Home Game Hand #94453303711: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/02/22 15:04:54 CET [2013/02/22 9:04:54 ET] Table 'Irmgard' 6-max Seat #4 is the button Seat 1: tiltar_malle ($127.11 in chips) Seat 4: LimpFoldAces ($379.79 in chips) LimpFoldAces: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 tiltar_malle: posts the ante $0.10 LimpFoldAces: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle LimpFoldAces: raises $1 to $1.50 tiltar_malle: raises $3.50 to $5 LimpFoldAces: raises $8.50 to $13.50 tiltar_malle: raises $113.51 to $127.01 and is all-in LimpFoldAces: calls $113.51 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (a pair of Jacks) LimpFoldAces: shows (two pair, Queens and Jacks) LimpFoldAces collected $253.72 from pot *** SUMMARY *** Total pot $254.22 | Rake $0.50 Board Seat 1: tiltar_malle (big blind) showed and lost with a pair of Jacks Seat 4: LimpFoldAces (button) (small blind) showed and won ($253.72) with two pair, Queens and Jacks
Recommended Posts