19pelle89 Postad 3 Januari , 2013 Rapport Postad 3 Januari , 2013 Hejsan! Jag registrerade mig på PokerStars i början av 2012, jag kan väl säga att jag har plussat mer än vad jag har förlorat. Har nu spelat upp min bankrulle något enormt, iallafall emot mina förväntningar. Men jag har inte tagit ut några pengar ännu och tänkte göra det nu i början av 2013. Min fråga till er är vilket sätt som är bäst om man ska ta ut pengar. Jag menar PokerStars lär väl ta någon viss % vid uttag. Är det då bättre att välja något annat? Som t.ex. Skrill. Kommentera vad ni väljer vid uttag, motivera gärna varför.. fördelar & nackdelar m.m Mvh, 19pelle89 (inte mitt pokernick). Citera
slarvsylta Postad 3 Januari , 2013 Rapport Postad 3 Januari , 2013 jag cashade ut 500 dollar idag tillbaka till visa kortet tar mellan 3-10 dagar ingen avgift Citera
19pelle89 Postad 3 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2013 jag cashade ut 500 dollar idag tillbaka till visa kortet tar mellan 3-10 dagar ingen avgift Så det var bara via PokerStars alltså? Men hur gör man om man vill skicka ut direkt till sitt bankkonto? Dvs via IBAN, Kontonummer, clearingnummer. Citera
Donner Postad 3 Januari , 2013 Rapport Postad 3 Januari , 2013 Jag kör alltid ut via VISA. Pokerstars tar ingen avgift + att de växlar till kronor före överföringen till en riktigt bra kurs så banken inte snor massa deg på växlingsavgiften. Citera
Recommended Posts