Metaddict Postad 22 Juli , 2013 Rapport Postad 22 Juli , 2013 Såja. Hemma från gymet härligt sliten i lårmusklerna. Nu nomnomnom: X bananer X ägg 2x matskedar proteinpulver Mosa Mmmmm bananpannkakor med lönnsirap. Edit: öl till såklart. Nån ordning får det vara. Gör också såna! Riktigt gott. Brukar ha lite blåbär och jordgubbar till.
Katt3n Postad 23 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2013 Gör också såna! Riktigt gott. Brukar ha lite blåbär och jordgubbar till. Ooooh, färska jordgubbar på nomnomnom
Katt3n Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2013 Gillar finnar. Finland....not so much. Enda coola med byn jag är i att puben för dom seriösa öldrickarna öppnar klockan sju på morgonen. Flo8 ikväll....Wait for it...waaait foor it.....BAM!
SpaderKung Postad 24 Juli , 2013 Rapport Postad 24 Juli , 2013 Förresten, nån härifrån som ska se Rodríguez i Stockholm den 3e? Vilken sport pratar vi om? Var? Troligen inte jag, om han inte spelar i AIK eller Elfsborg...
hubbahubba Postad 24 Juli , 2013 Rapport Postad 24 Juli , 2013 Kommer hem från en veckas bilsemester, loggar in på pf och får se detta: En vecka till löning., hur ska man fira det då?Jag tänkte såhär: Lite pilgrimsmusslor och havskräftor att slänga på grillen och lite skumpa till det. Huvudrätt Hängmörad amerikansk black Angusentrecote med grillrostad färskpotatis, morötter och portobellosvamp. Amaronevin till det. Som avslutning röda vinbär, hallon och blåbär med smulpajssmulor och riktigt god vaniljglass because I'm worth it. Nu: väntöl medans skumpan gör sig kall och grillen varm. Sen: in i dimman pojkar! Totalt konfys. Ska jag bli glad för att det vattnas i munnen eller ska jag bli förbannad för att det inte finns pilgrimsmusslor hemma?
Katt3n Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2013 Vilken sport pratar vi om? Var?Troligen inte jag, om han inte spelar i AIK eller Elfsborg... Pffff. Sport.
Katt3n Postad 24 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2013 Kommer hem från en veckas bilsemester, loggar in på pf och får se detta: Totalt konfys. Ska jag bli glad för att det vattnas i munnen eller ska jag bli förbannad för att det inte finns pilgrimsmusslor hemma? Gör såhär. Spara känslan, sen funderar du lite imorrn på dagen för att till sist leverera något helt storslaget till frugan imorrnkväll. Det är ju ändå torsdag imorgon, det är inte att förakta. Edit: fan nu blev jag sugen. En laxfilé av sashimikvalitet, en skål med tamari-soja (René Voltaire har en fin sådan). Skära tunna skivor lax, doppa i sojan och njut. Enklare än så blir det inte.
Basselito Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Upplys mig då!!! Searching for sugarman
SpaderKung Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Searching for sugarman Eh é han här? Det måste jag kolla upp sen. Ticnet?
Katt3n Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Eh é han här? Det måste jag kolla upp sen. Ticnet? Stockholm Music and Arts heter evenemanget. Prince kommer också. biljettnu.se
SpaderKung Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Stockholm Music and Arts heter evenemanget. Prince kommer också.biljettnu.se Äh jag passar på den. Blir att kolla Prideparaden och sedan åka till Friends för att se AIK-IFE
Metaddict Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Äh jag passar på den.Blir att kolla Prideparaden och sedan åka till Friends för att se AIK-IFE
Katt3n Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Ville du också titta på Prideparaden?
Metaddict Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Ville du också titta på Prideparaden? Eh ja, precis så!
minibiff Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Nu dricker väl inte jag Dry Martini men min favoritgin är Tanqueray :mrgreen:
Katt3n Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Är faktiskt mer förtjust i gin än whisky. Får ont i magen av whisky tyvärr.
hubbahubba Postad 25 Juli , 2013 Rapport Postad 25 Juli , 2013 Humpf. Longdrinksmotrigg. Skulle denna ge motrigg???
Katt3n Postad 25 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2013 Skulle denna ge motrigg??? En sexpack, ja enligt empiriska experiment.
Recommended Posts