Gå till innehåll

...


Katt3n

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

http://www.metro.se/nyheter/svenska-sportlovsfirare-satte-eld-pa-hotell/EVHnbr%21GTp3TVif6aow/

Min pojk blev lite av klassens hjälte när han tog sig förbi brandmännen och sprang upp på fjärde våningen och fick ut sina däckade kompisar när det brann ovanför.

Dessutom hann han med både Hooters och strippklubb samma kväll. :)

 

Pappa upp i dagen alltså, du lär va sjukt stolt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jobbat in en jäkla massa fpp på Stars. Funderar på om jag ska använda dom till turneringsinköp istället för att ta ut dom i cash. Får ju nästan dubbelt så mucket för pengarna.

 

kör sunday storm sng sattarna och avregga om du vinner så får du 11 i t Money kostar 235fpp jag kör dom hela tiden sen om du inte vill köra sng eller turre sälj dom till nån !!!!

 

är 6 manna hyper sng 2 priser

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I år är det 22 år sen jag fick tillgång till internet första gången

Jag reflekterade en gång över att en kandidat vid en anställningsintervju var född samma år som jag skickade mitt första e-mail, vid närmare eftertanke så skulle detta faktum förmodligen inte imponera på kandidaten.

Class of 17 comes to mind.

Årets lista var inte så chockande tycker jag, iaf om man bortser från vilka som var döda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men en sak har dom gemensamt med alla generationer före dom tillbaks till Sokrates tid: "ingen annan tidigare generation har varit sååå nytänkande som vi och ingen som är äldre än 25 kan ens fatta hur smarta vi är!"

 

Innan jag låter allt för high and mighty så ägde jag själv världen när jag var 23 :hjärter: :hjärter: :hjärter:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...