Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Riggsnack...nu jävlar har det gått för långt!!
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 meh, mupp.Skrev ju inte att jag tror på riggen, skrev att jag förstår att vissa kan få för sig att den existerar. Lite skillnad hörredudu Än tror jag på att Pokerstars vill alla väl Edit: Note to self, måste sluta stirra på Metas avatar Din edit får mig att inse att jag borde byta avatar dessutom.
Katt3n Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2014 Din edit får mig att inse att jag borde byta avatar dessutom. Och jag måste göra nåt åt mitt liv
Katt3n Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2014 Börjar genast mitt nya liv med att slå upp en Gin o Tonic och fritera en paket Chilli Cheese och kolla Sons Of Anarchy.
Lundin89 Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Börjar genast mitt nya liv med att slå upp en Gin o Tonic och fritera en paket Chilli Cheese och kolla Sons Of Anarchy. Åh, vilken gris du är. En annan får varken käka snacks eller dricka alkohol före löning. HUUUUUR gott vore det inte att öppna min Bombay och göra ett glas orgasm liksom. Tilt. Btw, har svårt att tänka mig att du är nit nånstans över huvud taget
Katt3n Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2014 Åh, vilken gris du är. En annan får varken käka snacks eller dricka alkohol före löning. HUUUUUR gott vore det inte att öppna min Bombay och göra ett glas orgasm liksom. Tilt. Btw, har svårt att tänka mig att du är nit nånstans över huvud taget Pffff, senaste 1000 händerna kom jag faktiskt under 30 i vpip Tror jag ska fira med en gt till.
Lundin89 Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Pffff, senaste 1000 händerna kom jag faktiskt under 30 i vpip Tror jag ska fira med en gt till. Tror jag ska fira med att köra över dig. Nä, men nu snart hockey och sen antagligen CC. Kom dit nån gång vettja!
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Åh, vilken gris du är. En annan får varken käka snacks eller dricka alkohol före löning. HUUUUUR gott vore det inte att åka till Bombay och få en orgasm liksom. Tilt. Btw, har svårt att tänka mig att du är nit nånstans över huvud taget FYP Börjar genast mitt nya liv med att slå upp en Gin o Tonic och fritera en paket Chilli Cheese och kolla Sons Of Anarchy. Hur långt har du kommit med SAMCRO?
Katt3n Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2014 Hur långt har du kommit med SAMCRO? Fjärde avsnittet :oops: Lite efter i vanlig ordning.
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Fjärde avsnittet :oops: Lite efter i vanlig ordning. Oj, då var det ju fan fortfarande bra
Katt3n Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2014 Oj, då var det ju fan fortfarande bra Inte Walter White-klass, men funkar fint
Metaddict Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Inte Walter White-klass, men funkar fint Tappat räkningen på hur många gånger jag varit nära att sluta följa SOA Slutade tillochmed kolla drygt halvvägs in i säsong fem och hoppade rakt in i säsong sex sen hehe.
Katt3n Postad 5 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2014 Aajajaj, bränna bort tatuering med skärbrännare!
minibiff Postad 6 Januari , 2014 Rapport Postad 6 Januari , 2014 Tappat räkningen på hur många gånger jag varit nära att sluta följa SOA Slutade tillochmed kolla drygt halvvägs in i säsong fem och hoppade rakt in i säsong sex sen hehe. Ja håller med. Tyckte första säsongen var bra men slutade följa när ungen blir kidnappad . Var säsong 3-4 tror jag. (katten läs inte spoilern:roll: )
Lundin89 Postad 7 Januari , 2014 Rapport Postad 7 Januari , 2014 Vilken maskin du är, wpwp som orkar nöta så mycket nävar. Mina ögon skulle bli fyrkantiga. Hur kom du på att du skulle lira zoom?
Recommended Posts