Gå till innehåll

NLT - Trn, 8/8, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

Åkte ut, råkade torska halva min stack när jag prompt skulle beta in i nötfärgen, sen var det aggressiv shortstack-taktik som gällde, slutade med att jag slår om för 1500 till med KQo, Hickmott synar med A8s, ingen av oss floppar något och jag åker ut.

 

Inte mycekt att säga om det, synd att jag åkte, hade ju byggt upp perfekt tableimage för att trycka med AA... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Ut som 19 20 nånting.

 

Trevligt bord, spelade väl sådär själv tyckte jag.

Hade en lång runda med bara fold fold fold, blindsen var jag inte ett stort fan av :-/

 

Åkte på en nit med mina A10 mot 66, efter det så var det bara att vänta på det oundvikliga. Roligt dock!

 

Mvh

Jay (som spelade som Mewl)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte all-in preflop med AJs mot ectors A5s.

Han träffar femman och leken va över som typ 27:a

 

Gjorde nåt misstag, höjde till 1000 när blindsen va 500 nåt, nån gick all-in över mig och jag hade 2.3k extra för att syna. typ 1.3k kvar efter det alltså.. ovh jag slängde.. vilket jag insåg handen efter va klantigt för blindsen va så stora.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åkte ut som 11..

Men är helnöjd med det eftersom jag räknar mig som nybörjare..

Spelat holdem i två månader nu, Hade säkert kunnat spelat bättre och vunnit mera i mina vunna potter men efter 4 st ordentliga "bad beats" tidigare i dag så spelade jag inte så aggresivt som jag kunnat..

 

Kul att vara med ialla fall...

 

Mr_Mitac

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis Johan Hjort! :)

 

Du har faktiskt vunnit båda t-shirtarna som Obeh donerade till bonuspotten! :)

Heh, får väl donera vidare en då. Kanske till och med en något så storslaget som min autograf på? Kan tänka mig det som POKERFORUM.nu:s vandringspokal, en råsunkig t-shirt som är fulltständigt nerkladdad och skickas vidare två gånger i månaden...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrade lite vad det var för j**la nybörjartomte som höll på och våldta mina mörkar.

 

Dina mörkar? Vad gjorde han då med mina ;)

Var tvungen att försöka göra något och då sitter softabananer med AQ naturligtvis..;)

 

Grattis till vinsten Johan och grattis till andra platsen softabananer. Mycket roligt att spela med er (och alla ni andra naturligtvis :)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...