Gå till innehåll

ManiaC goes Svs!


ManiaCAA

Recommended Posts

Hejsan! Tänkte dra igång en dagbok för motivationens skull. Inget jag normalt brukar göra men nu kör vi! Ursäktar redan på förväg för ev rörig & jobbig text då jag inte är mycket för skrivande vanliga fall.

 

Lite om mig:

Försöker hålla mig relativt anonym men jag är 24år & skåning!

 

Har spelat en del på ipoker nl50 sista tiden men känner att rullen inte riktigt är gjord för det längre då jag varit lite av en prylbög sista tiden(tv,förstärkare,ps3,g27ratt bla bla the list goes on) samtidigt som jag inte spungit jättebra direkt heller sista veckan.

& som Grädde på moset så har jag bokat en vecka med tjejen till Egypten.. Vi åker imorgon, Torsdag.

 

Med andra ord blir det inte mycket skrivit här förens jag kommer tillbaka, men nu har jag iaf tagit steget och startat en dagbok;-)

 

 

Nu tänker jag dock inte hålla till på Ipoker utan på Svenska Spel som många andra här. (dags att utmana mitt inre hat mot klienten:mrgreen: )

 

Jag kommer förmodligen spendera mesta tiden på 1/2kronors sen.. Men tänkte inleda lite på 1kronors nivån till en början. Sedan får jag se lite hur ekonomin ser ut när jag kommer tillbaka från semestern!

 

Alias kommer jag hålla för mig själv(uppskattar om de få som vet om det, håller det för sig själva också:-)

 

 

 

En update kommer redan ikv igen då jag tänkte försöka trycka in några händer iaf mitt i allt packande! Under veckan inget spelande alls men kommer ha med mig laptopen och lite teori/ coaching material att plugga på för att inte släppa tankarna helt från pokern;-) Lättare att fokusera på det dessutom när jag inte kan spela! (får väl hålla mig till det när när flickan sover iaf annars blir de liv i luckan:roll: )

 

 

Syns vid borden:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Okej tillbaka i kalla Sverige sedan ett par dagar, tog med mig lite magsjuka hem som souvenir i guess.. ;) Hängt med tjejen lite men ikv tänkte jag dra igång lite lir förhoppningsvis.. absolut senast imorgon :)

 

Fattigare än någonsin typ så tänkte jag att jag börjar lågt och bygger upp en ny rulle på svs. Så börjar med 1 kronors ett tag & ser om man kan trycka in ett gäng fina grafer framöver och sen flytta upp så fort som möjligt. (tycker de är grymt tråkiga nivåer) :( Men måste man så måste man!

 

cya

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mest jobbat lite på teorin, gått genom lite material utan att spela så blev bara en session & sprang dåligt men lyckligtvis var det nästan uteslutande shortstacks som levererade badbeats mot mig idag..

 

Som tur är har jag en fin redline som väger upp detta misär! så blev ju nåt inköp trots allt.(Mkt den biten jag jobbat på i mitt spel på sistone)

 

d318201211253c821.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...