popquee Postad 10 November , 2012 Rapport Postad 10 November , 2012 Jag begärde den 30/10 ett uttag från pokerstars. Dagen efter, 31/10, fick jag ett mail från security som skrev att de ville ha en kopia på en räkning. Detta tyckte jag var skumt då de i samma mail skrev att de inte behövde ha en kopia på mitt id, då jag tidigare skickat in det. Sagt och gjort, skickade in en kopia på min senaste telefonräkning. Svar från pokerstars dröjde men så den 8/11 fick jag ett mail där det står att allting är godkänt. Problemet: Har inte fått in pengar på bankontot och när jag ska göra en insättning står det följande: Notera att du har följande väntande uttag, och uttaget är då specat. Uttaget är även rödmarkerat och med en asterix (*). Längre ned står det *= var god kontakta security@pokerstars.eu. Detta är gjort två gånger utan svar. Har absolut inget att dölja osv, så behövs något mer dokument skickar jag gärna in det, men tycker det verkar konstigt då jag varit reg och haft en del uttag senaste tiden! Pokerstars Karl eller vem fan som helst på forumet, HJÄLP! Citera
popquee Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Postad 10 November , 2012 För övrigt, mailet som talade om att min räkning var godkänd kom från security@polerstars.COM(!). Det såg lite oprofessionellt ut! Citera
z4muz Postad 10 November , 2012 Rapport Postad 10 November , 2012 security@polerstars.com låter ju nice näää, men när man skickar dokument till PS, gör man inte det då ifrån clienten? Har för mig att jag gjort det iaf. Citera
pacic Postad 10 November , 2012 Rapport Postad 10 November , 2012 Jag begärde den 30/10 ett uttag från pokerstars. Dagen efter, 31/10, fick jag ett mail från security som skrev att de ville ha en kopia på en räkning. Detta tyckte jag var skumt då de i samma mail skrev att de inte behövde ha en kopia på mitt id, då jag tidigare skickat in det. Sagt och gjort, skickade in en kopia på min senaste telefonräkning. Svar från pokerstars dröjde men så den 8/11 fick jag ett mail där det står att allting är godkänt. Problemet: Har inte fått in pengar på bankontot och när jag ska göra en insättning står det följande: Notera att du har följande väntande uttag, och uttaget är då specat. Uttaget är även rödmarkerat och med en asterix (*). Längre ned står det *= var god kontakta secutity@pokerstars.eu. Detta är gjort två gånger utan svar. Har absolut inget att dölja osv, så behövs något mer dokument skickar jag gärna in det, men tycker det verkar konstigt då jag varit reg och haft en del uttag senaste tiden! Pokerstars Karl eller vem fan som helst på forumet, HJÄLP! ser skumt ut Citera
popquee Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Postad 10 November , 2012 security@polerstars.com låter ju nice näää, men när man skickar dokument till PS, gör man inte det då ifrån clienten? Har för mig att jag gjort det iaf. Jo, det har jag också gjort. Citera
popquee Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Postad 10 November , 2012 ser skumt ut Förstår att det låter som en hund begraven men finns absolut inget att dölja eller så vilket jag också skrev i mitt mail till pokerstars. "Vill ni ha fler dokument eller någon annan form av verifikation så återkom gärna"... Citera
Donner Postad 10 November , 2012 Rapport Postad 10 November , 2012 Är ju en bokstav fel i mailadressen i din 1a post oxå, secutity. Bara du som råkade skriva fel eller är den lika mysko som den andra med polerstars? Citera
popquee Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Postad 10 November , 2012 Är ju en bokstav fel i mailadressen i din 1a post oxå, secutity. Bara du som råkade skriva fel eller är den lika mysko som den andra med polerstars? Bara jag som skev fel, alla mailadresser är korrekta, har dubbelkollat mina skickade. Ty för uppmärksamheten! Citera
popquee Postad 10 November , 2012 Författare Rapport Postad 10 November , 2012 Pengarna släppta! Fick ett mail av pokerstars för en timme sen då de skrev att pengarna var på väg! Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.