Gå till innehåll

Uttag begärt 30/11, har inte fått mina pengar!


popquee

Recommended Posts

Jag begärde den 30/10 ett uttag från pokerstars. Dagen efter, 31/10, fick jag ett mail från security som skrev att de ville ha en kopia på en räkning. Detta tyckte jag var skumt då de i samma mail skrev att de inte behövde ha en kopia på mitt id, då jag tidigare skickat in det.

 

Sagt och gjort, skickade in en kopia på min senaste telefonräkning. Svar från pokerstars dröjde men så den 8/11 fick jag ett mail där det står att allting är godkänt.

 

Problemet:

Har inte fått in pengar på bankontot och när jag ska göra en insättning står det följande: Notera att du har följande väntande uttag, och uttaget är då specat. Uttaget är även rödmarkerat och med en asterix (*). Längre ned står det *= var god kontakta security@pokerstars.eu. Detta är gjort två gånger utan svar.

 

Har absolut inget att dölja osv, så behövs något mer dokument skickar jag gärna in det, men tycker det verkar konstigt då jag varit reg och haft en del uttag senaste tiden!

 

Pokerstars Karl eller vem fan som helst på forumet, HJÄLP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag begärde den 30/10 ett uttag från pokerstars. Dagen efter, 31/10, fick jag ett mail från security som skrev att de ville ha en kopia på en räkning. Detta tyckte jag var skumt då de i samma mail skrev att de inte behövde ha en kopia på mitt id, då jag tidigare skickat in det.

 

Sagt och gjort, skickade in en kopia på min senaste telefonräkning. Svar från pokerstars dröjde men så den 8/11 fick jag ett mail där det står att allting är godkänt.

 

Problemet:

Har inte fått in pengar på bankontot och när jag ska göra en insättning står det följande: Notera att du har följande väntande uttag, och uttaget är då specat. Uttaget är även rödmarkerat och med en asterix (*). Längre ned står det *= var god kontakta secutity@pokerstars.eu. Detta är gjort två gånger utan svar.

 

Har absolut inget att dölja osv, så behövs något mer dokument skickar jag gärna in det, men tycker det verkar konstigt då jag varit reg och haft en del uttag senaste tiden!

 

Pokerstars Karl eller vem fan som helst på forumet, HJÄLP!

 

ser skumt ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...