gamblob Postad 19 November , 2012 Rapport Postad 19 November , 2012 tog ut till visa i fredags kväll och fick in degen idag så 1-2 arbetsdagar tog det tops för mig. smidigt och bra. Citera
lowIife Postad 20 November , 2012 Rapport Postad 20 November , 2012 Fick mina pengar ikväll nån gång tydligen, tog ut igår så måste säga att dom har sjukt snabba och smidiga uttag! Skönt att full tilt är tillbaka! Citera
Tok-Conny Postad 20 November , 2012 Rapport Postad 20 November , 2012 Någon som vet när fulltiltpoker.EU släpps? Citera
S.McHaggis Postad 6 December , 2012 Rapport Postad 6 December , 2012 Någon som vet om Pokertracker fungerar på rush borden nu? Citera
WannaSeeMyPig Postad 6 December , 2012 Författare Rapport Postad 6 December , 2012 Någon som vet om Pokertracker fungerar på rush borden nu? Jadå det har fungerat sen någon dag efter det startade. Se till att ladda ner senaste betaversionen bara. Citera
EnemyAce Postad 18 Maj , 2014 Rapport Postad 18 Maj , 2014 Sist jag var på Full tilt var före den långa stängningen. Då tror jag att jag hade runt $300 på kontot. Nu loggade jag in igen, och nu är saldot på mitt konto $3,61, vilket var en rakeback-utbetalning som gjordes 3 dec 2010. Har de konfiskerat mina tillgångar, eller minns jag fel om mitt saldo? Jag har inte spelat poker på 4-5 år, så jag är helt oinsatt i Full tilt-ärendet. Vore tacksam för ett kort svar. Citera
WannaSeeMyPig Postad 18 Maj , 2014 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2014 Sist jag var på Full tilt var före den långa stängningen. Då tror jag att jag hade runt $300 på kontot. Nu loggade jag in igen, och nu är saldot på mitt konto $3,61, vilket var en rakeback-utbetalning som gjordes 3 dec 2010. Har de konfiskerat mina tillgångar, eller minns jag fel om mitt saldo? Jag har inte spelat poker på 4-5 år, så jag är helt oinsatt i Full tilt-ärendet. Vore tacksam för ett kort svar. Väldigt svårt att säga, maila support@fulltiltpoker.eu och förklara och be dem kolla upp saldohistoriken på kontot. Citera
sulla Postad 18 Maj , 2014 Rapport Postad 18 Maj , 2014 Klicka på history i klienten och se själv... Citera
EnemyAce Postad 18 Maj , 2014 Rapport Postad 18 Maj , 2014 Klicka på history i klienten och se själv... Det var historiken som gjorde mig lite misstänksam, plus att jag hade för mig att jag hade mer pengar på kontot. Därför tänkte jag höra här om det finns dokumenterade fall där spelare haft mindre pengar på kontot när Full tilt kom igång efter nedstängningen, än före? Om inte så är fallet är det bara att konstatera att jag minns fel. Citera
sulla Postad 18 Maj , 2014 Rapport Postad 18 Maj , 2014 Jag tror du minns fel att FTP skulle fiffla med historiken och trolla bort summan låter inte så troligt,. Kunde ju däremot stått något om inaktivitet eller annat dåligt skäl och ett uttag till ftp Citera
Recommended Posts