DickNiaz Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Postad 31 Oktober , 2012 Bara jag som tyckte det var uselt spelat av Sylvia sista handen? nix.. därav mitt eeeeeum Citera
KungKroon Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Postad 31 Oktober , 2012 mm konstig sistanäve... Måste säga att Lon+Norm+Antonio har varit maaagiskt bra! Ta random timme ur liverapporteringen och deras insats håller nästan lika hög klass som i de inspelade avsnitten imo. Citera
Mr_Fille Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Postad 31 Oktober , 2012 Nån som vet vart man kan se hela finalbordet nånstans nu i efterhand? Citera
KungKroon Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Postad 31 Oktober , 2012 Nån som vet vart man kan se hela finalbordet nånstans nu i efterhand? Tror du får vänta på de färdigklippta avsnitten. De kommer om bara några dagar skulle jag gissa på. Citera
exxent Postad 31 Oktober , 2012 Rapport Postad 31 Oktober , 2012 mm konstig sistanäve... Måste säga att Lon+Norm+Antonio har varit maaagiskt bra! Ta random timme ur liverapporteringen och deras insats håller nästan lika hög klass som i de inspelade avsnitten imo. +1 Riktigt bra trio, Lons röst är riktigt guld Citera
JackVegas Postad 31 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2012 mm konstig sistanäve... Måste säga att Lon+Norm+Antonio har varit maaagiskt bra! Ta random timme ur liverapporteringen och deras insats håller nästan lika hög klass som i de inspelade avsnitten imo. ++! Riktigt vasst att vara så duktig på både sammanfattningar och liverapportering som Lon är, Antonio är perfekt som sidekick, jag tror verkligen att han gör det förståeligt för mindre insatta människor med sina förklaringar om vad allt betyder. WSOP och allting kring det! Citera
Recommended Posts