JackVegas Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Kände att en sån här kommer behövas inatt. Finalbordet drar alltså igång kl 02.00 svensk tid och enklast hittar man stream på ESPN Player.com för en billig peng. Det finns garanterat andra streams där ute också men jag har inte letat så bra då den officiella brukar vara jättebra. Hoppas det blir en intressant natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Vem håller man på? Jake Balsiger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DarrenStyles Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Gå inte och betala för att se denna! Allt man vill ha finns ju på atdhe.eu Längst ner på sidan finns ESPN och ESPN2. Finns garanterat flera streamar från VM när det startar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Utdelning Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Är det inte kl 01 svensk tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Jo 01 svensk tid börjar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Streamen säger 02, kan det vara så att finalbordet IRL börjar 01 medan streamen drar igång 02? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
calibrat Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Kollar man nedräkning till att finalbordet ska börja på wsop.com så börjar d 01 med all säkerhet. Kan ju vara så att streamen börjar senare om dom ska visa med hålkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Lyckats få mitt betfairkonto spärrat och inte hittat några andra sidor att betta på.. Vill gärna ha något litet bet på detta bara för att Om någon är intresserad av ett gentlemannamässigt last longerbet mellan två grabbar med liknande stackar inför så säg till! Tänker mig att förlorarn bara skickar $20 eller whatever på stars när allt är klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Lyckats få mitt betfairkonto spärrat och inte hittat några andra sidor att betta på.. Vill gärna ha något litet bet på detta bara för att Om någon är intresserad av ett gentlemannamässigt last longerbet mellan två grabbar med liknande stackar inför så säg till! Tänker mig att förlorarn bara skickar $20 eller whatever på stars när allt är klart. Sure, Esposito (16.2m) vs Gee (16.8m)? Välj sida du så kör vi $20 på stars last longer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Sure, Esposito (16.2m) vs Gee (16.8m)? Välj sida du så kör vi $20 på stars last longer. Gött! Jag kör Esposito då, man ska alltid hålla på en underdog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 29 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Gött! Jag kör Esposito då, man ska alltid hålla på en underdog Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DickNiaz Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Lycka till! Och till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Tror jag hejar på Merson och Salaburu. Kan nog ändra mig ett par gånger under natten iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Provar Salaburu @12 ggr, måste ju ha något att fira om ens häst vinner. Har ingen aning om vad det är för lirare men verkade avslappnad på någon sekvens från dag 7, position på CL ser jag nu , alltid något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nadir Postad 29 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2012 Tidtabell förresten: http://www.wsop.com/2012/SCHEDULE-OF-EVENTS-OCTOBER-NINE.pdf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Heja Merson! Ska bli grymt kul att raila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 30 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Nu är det igång på ESPN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Gillar verkligen upplägget att man får se hålkorten direkt efter. Ganska pinsam förstahand för han som de gjort en serie om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JakalTheOne Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Ja, det är klockrent. Sjukt mkt bättre än att få se dem från början. Dags att sätta på kaffet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 30 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Är det bara jag som får pixelkvalitet på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 http://atdhenet.tv/39172/watch-espn-2 Den streamen funkar klockrent Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Är det bara jag som får pixelkvalitet på bilden? ändrade från adapative till 2200kbps och fick riktigt bra bild här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 ändrade från adapative till 2200kbps och fick riktigt bra bild här samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 30 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 Nu blev det rätt för mig också, testade växla mellan de två ett par gånger utan resultat, startade om Chrome och nu funkar det skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JakalTheOne Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2012 ändrade från adapative till 2200kbps och fick riktigt bra bild här samma här. Precis. Fick kliva ner ända till 1200kbps innan det blev bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts