miata91 Postad 3 Oktober , 2012 Rapport Postad 3 Oktober , 2012 Jag kommer... PS. Detta är ingen anmälan, bara information. Citera
cDk Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 Då ska man komma ihåg att anmäla sig i januari då >.< Hogge: Om jag glömmer så är det DITT ansvar att anmäla mig Citera
berrab Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 Ja, det blir även ett Berga Open nästa år! Nytt för den här gången är att jag inte kommer ta emot anmälningar förräns EN MÅNAD innan turren. När kan man anmäla sig?? Citera
valterego Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 Säljs det nån öl? Tycker infon är lite dålig. Citera
hubbahubba Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 Säljs det nån öl? Tycker infon är lite dålig. Kommer du? Känns lite osäkert:-) Citera
okocha Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 när öppnar avanmälningen? mvh valterego Citera
WannaSeeMyPig Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 Sköna typer ni verkar vara, man kanske vågar sig dit någon gång! Men vene riktigt vad ni gör med unga Stockholmare, kommer man hem igen i ett stycke? Citera
Saint_Bjorn Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 Sköna typer ni verkar vara, man kanske vågar sig dit någon gång! Men vene riktigt vad ni gör med unga Stockholmare, kommer man hem igen i ett stycke? Vi är ett gäng 08 så haka på! Dock inte särskilt unga, men har du lappen blir det win/win: du kommer oförstörd hem och vi kommer älska dig ändå! Citera
valterego Postad 6 Oktober , 2012 Rapport Postad 6 Oktober , 2012 Kommer du?Känns lite osäkert:-) när öppnar avanmälningen? mvh valterego Jag ser mig själv som ett inslag av överraskning i mytbildningen kring Berga Open. Citera
WannaSeeMyPig Postad 7 Oktober , 2012 Rapport Postad 7 Oktober , 2012 Vi är ett gäng 08 så haka på! Dock inte särskilt unga, men har du lappen blir det win/win: du kommer oförstörd hem och vi kommer älska dig ändå! Haha aight. Lär dock inte bli till denna gång men bra att veta fall det blir att jag kan och vill va med någon gång. Citera
MikeTime Postad 30 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2012 Lite pepp va? Bara 115 dagar kvar ju. Citera
Galvanizer Postad 30 Oktober , 2012 Rapport Postad 30 Oktober , 2012 Ljuset i höstvintermörkretokylanhelvetestunneln, starkare än julgransstjärnan, polstjärnan i tillvaron alltså! Pepp mao... Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2013 Lås Denna Tråd Tack! Citera
Crappy Postad 8 Januari , 2013 Rapport Postad 8 Januari , 2013 Woho då var det dags för anmälan http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1729516#1729516 Citera
Recommended Posts