Dastr Postad 28 September , 2012 Rapport Postad 28 September , 2012 Hej Vilken site tycker ni har bäst värde om man ser till cashgame? Tänkte nivå 0,25-0,50$. Bortsett från svs. Citera
Pele08 Postad 28 September , 2012 Rapport Postad 28 September , 2012 ganska likvärdigt på de flesta ongame,ipoker,merge,microgaming men tror ongame är bäst värde av de 4. Pokerstars skulle jag gissa på är lite tuffare på. Lirar inte de nivåerna så dessa är rena gissningar. Citera
ManiaCAA Postad 28 September , 2012 Rapport Postad 28 September , 2012 Personligen tycker jag de är enklare på stars än mindre sajter där alla rakeback horar.. Större spelarpool innehåller mer fisk. Bara lite tableselection.. Har mest spelat på ipoker av dem mindre dock.. microgaming går ju inte grinda på längre dem tar ens rulle och tkr inte om att man multitablar Annars av dem tror jag också på ongame som ovanstående.. står dock sj inte ut med klienten som är under all kritik. Enklast är väl still svs though.. Citera
blää Postad 28 September , 2012 Rapport Postad 28 September , 2012 Har lirat den nivån på ongame, ipoker och party. Ipoker känns späckat av tighta grinders som aldrig ger nån action och som man inte får ut nåt värde ur, ongame och party känns lite lättare med en del dårar blandat med tighta nits. Har dock lessnat på dem oxå pga alltför mycket tighta tråkiga spel mot semiproffs. På stars har jag bara provat några sessioner på den nivån och det kändes lika svårt som på ipoker. Dock är jag ingen bra cg spelare vilket kanske påverkar min bild av sajterna.. svs är den enda sajt jag lirar cashgame på numera. Citera
Dastr Postad 29 September , 2012 Författare Rapport Postad 29 September , 2012 Tack för svar! Spelat på ongame nu i ca 10 timmar från igår kväll och visst är det skillnad från svs. Tycker svs slår alla andra stort på dessa nivåer. Ska ge det några sessions till dock Citera
Recommended Posts