Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

Så, äntligen nådde jag 4k. 05.45. :lol: Började lira alldeles för sent. Blev tvungen att slänga upp några /1-bord också eftersom att /2 mer eller mindre dog ut fullständigt. Dagsgraf:

 

clc24VF.jpg

 

Dagar spelade: 10/16

Händer: ~41k/64k

Resultat: ~+14500

 

Brb sova till 14.00 som en uteliggare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spenderade hela kvällen/natten med att gräva mig ur ett 2k-hål. I made it. Slutar +144 kr. Sprang obv otroligt dåligt, blev bla översettad 4 gånger för fulla inköp, men spelade också pinsamt katastrofdåligt i perioder. Donerade extremt mycket till fisken. :-D

 

Back 2mrw med högre kvalitet på spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är bara ledsen för att du förlorar mannen 8-) Ja det är jobbigt att få in set, kåk allt de där...........

 

Ja, breaks my heart när det ser ut såhär dag efter dag mot dig:

 

VGFJ8SM.jpg

 

Och speciellt när jag spenderat 5h på att gräva mig ur ett hål, precis kommit ur det, och sedan rasar ner 1k på 2 händer efter ännu en våldtäkt alá alpinuM. Misstolka mig inte dock, gör mig inte spec mycket. ;)

 

Edit: Ska väl också tilläggas att jag inte tycker du gjorde något större fel i händerna, men har aldrig sett dig förlora en pott oavsett hur du får in det. One day kanske. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sry:roll: Var i ett likadant hål från början av gårdagen så förlorar det gör tyvärr jag också ;) Kan dock erkänna att jag inte är helt bekväm i 5max.. största delen av volymen på microgaming/ipoker för månaden..Känns udda att den där sjätte positionen saknas... Jag blir lite passivare än min vanliga stil men tänkte börja lira lite mer svs, tidigare sett de mer som "lek klient".. så bara lirat 2 eller 3 dagar där nu men fick in 5500händer igår iaf... Vänjer sig väl vid 5max så småningom.

 

 

Ska kolla på händerna ja spelat med dig sen btw, minns dem inte såhär ur hjärnkontoret..

 

Starkt att du vände sessionen oavsett & förlåt om ja satte några extra käppar i hjulet:-D

 

 

 

 

Inte så aktiv här, lurkar mest men va ju tvungen när ja såg mitt nick för en gångs skull :shock:

 

 

Gl med gejmet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön session nu. Slutar back 500 (efter att ha legat bra plus), men blir utgång nu. Tror inte jag träffat en flopp senaste 2 timmarna. Spelat småtiltat vilket är ganska olikt mig på senare tid, men när Pellefant1 slår om mitt cbet oop på en bräda som träffar min range otroligt bra utan något par eller direkt drag öht, för att sedan träffa mirakelkort från en annan dimension för 30000e gången (samt gå snap-3/4) så blir det bevisligen så. Missat exakt alla brädor till 1000% i 3b-potter mot Pellefant. :)

 

Får se hur mycket jag dricker, annars blir det att spela mer ikväll. Känns drygt med backdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skön session nu. Slutar back 500 (efter att ha legat bra plus), men blir utgång nu. Tror inte jag träffat en flopp senaste 2 timmarna. Spelat småtiltat vilket är ganska olikt mig på senare tid, men när Pellefant1 slår om mitt cbet oop på en bräda som träffar min range otroligt bra utan något par eller direkt drag öht, för att sedan träffa mirakelkort från en annan dimension för 30000e gången (samt gå snap-3/4) så blir det bevisligen så. Missat exakt alla brädor till 1000% i 3b-potter mot Pellefant. :)

 

Får se hur mycket jag dricker, annars blir det att spela mer ikväll. Känns drygt med backdag.

 

Har backat minst 5 inköp mot honom i 3b senaste dagarna. Lite "men det där ska du ju inte kunna ha här"-känsla på händerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Smygfyllepoker. Ez game. 8-)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

Hero ($397)

BB ($434)

UTG ($2,406)

CO ($463)

BTN ($98.77)

 

Dealt to Hero A:spade: K:club:

 

UTG calls $2, CO raises to $9, fold, Hero raises to $31, fold, UTG calls $29, CO raises to $126, Hero raises to $397 (AI), fold, CO calls $271

 

FLOP ($827) J:diamond: A:club: J:club:

 

TURN ($827) J:diamond: A:club: J:club: Q:club:

 

RIVER ($827) J:diamond: A:club: J:club: Q:club: T:club:

 

Hero shows A:spade: K:club:

 

Hero wins $812

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha. Sjuka spel. Kom hem 03.54, småfull, och började lira i botten av grafen mer eller mindre. :lol: Dagsgraf:

 

1FoaD0G.jpg

 

Dagar spelade: 12/16

Händer: ~49k/64k

Resultat: ~+18600

 

Haha gj! Jävligt standard att gå in runt 4 på natten och plocka 24 inköp :mrgreen: ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sluta spela tiltad så går det nog bättre:roll:

 

Lol. Enda som kan liknas vid tilt än så länge är när "loool", som jag förmodar är en fisk som spelar typ 30/19/15%, har dykt upp med supertoppen av sin range när jag synat ner 2 gånger. Annars har det varit ganska lugnt.

 

Antar att du inte vill avslöja vem du är heller? Either way, gl med /2, hoppas du får din första plusmånad någonsin där. Förhoppningsvis behöver du inte gå b/e över 200 miljoner händer till. :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol. Enda som kan liknas vid tilt än så länge är när "loool", som jag förmodar är en fisk som spelar typ 30/19/15%, har dykt upp med supertoppen av sin range när jag synat ner 2 gånger. Annars har det varit ganska lugnt.

 

Antar att du inte vill avslöja vem du är heller? Either way, gl med /2, hoppas du får din första plusmånad någonsin där. Förhoppningsvis behöver du inte gå b/e över 200 miljoner händer till. :-(

 

Du 2barrellar med air i 3b pots och synar av ett ett standard värdepotbet på river, kanske standard hos dig men det är rätt semitiltat imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...