Gå till innehåll

J-Tag @ SvS

JedenTag

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick nyss riktigt bra kommentarer/'betyg' på mitt sista arbete för terminen, inne på slutspurten nu. Ska grinda sönder skiten i ett par dagar till och sen är jag helt klar och har all tid i världen att lira igen. :-D

Vem är det på din avatar?

Downey Jr.

:shock:

Logga ut -> glöm pw

OT; Fina resultat!

Ty!

lite överdrivet kanske.

Ja, ganska tragiskt. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt sinnessjukt hur ineffektiv jag varit senaste dagarna. Ska skriva ett par enkla rapporter som egentligen tar 2-4h att göra, men istället så tar det 48h. :-D Snart klar med skolan, snart.

tjack, odöd eller heltenkelt en halvgud? ditt schema skulle ge en vanlig grinder hjärtattack. mtp skola, brudar, fester, flytt, poker och topnotch mode i allt!

:)

Framgår väl ganska tydligt att jag är en halvgud i den här dagboken?

Länk till kommentar

Hur går det med pokerspelandet? Update pls :)

(Vet ju inte nödvändigtvis att du har spelat, men är du den jag tror att du är så har jag allt sett dig spela lite ;-))

Fått in två relativt korta sessioner, men resultatet var så fattigt att det inte kändes värt att posta. +1500 ena sessionen och back 900 andra (på typ 3 händer), så plus runt 600.

Vad nickar du btw? Du är väl inte spelaren som skriver "Jeden springer bra som vanligt!!!" i chatten exakt varje gång han ser mig? :-) Orkar du inte outa kan du ju PMa om du känner för det.

Länk till kommentar

Fått in två relativt korta sessioner, men resultatet var så fattigt att det inte kändes värt att posta. +1500 ena sessionen och back 900 andra (på typ 3 händer), så plus runt 600.

Vad nickar du btw? Du är väl inte spelaren som skriver "Jeden springer bra som vanligt!!!" i chatten exakt varje gång han ser mig? :-) Orkar du inte outa kan du ju PMa om du känner för det.

Okej, alltid något! :)

Nej tror inte vi har spelat knappt, har nog bara någon enstaka hand mot varandra. Jag lirar ju främst /1 och ytterst lite /2. Skillnaden mot dig och folk som reggar /1 är ju gigantisk, så undviker dig så gott det går tyvärr :)

Länk till kommentar

Skön CL-kväll. Efter matchen stack alla ut, men jag stack hem istället. Har typ mått illa efter de senaste 3-4 utgångarna, och då har jag bara druckit öl. Är nog smart att ta det ez för en gångs skull. :-)

Har grindat sen jag kom hem för 2h sen och ligger plus 700ish på CG. Lyckades förvandla $22 till $94 på Stars också då jag åkte ut BvB aipf AQs<A4o för CL-stack. 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) Mvh standard, mvh suicide. Återinvesterade varenda dollar i 3 nya turneringar obv. Grindar tills jag åker ur alla. :-D

Länk till kommentar

Känns som att jag håller på att dö. Underskattade verkligen hur många timmars plugg jag skulle behöva pressa nu på slutet. :lol: Har pluggat 24/7 hela den här veckan också mer eller mindre, men är väldigt nära nu. Ser the light at the end of the tunnel, och är klar med exakt hela terminen på fredag. Efter det ska jag supa hela helgen, och sen har jag tid att börja trycka pokertimmar igen.

Och just det, ny säsong av Arrested Development ute. Sett första 3 avsnitten och tycker att det håller en ganska bra nivå. Gillar alla nya (och kända) ansikten som dyker upp, typ Seth Rogen, trion från Workaholics, John Krasinski osv.

Länk till kommentar

Känns som att jag håller på att dö. Underskattade verkligen hur många timmars plugg jag skulle behöva pressa nu på slutet. :lol: Har pluggat 24/7 hela den här veckan också mer eller mindre, men är väldigt nära nu. Ser the light at the end of the tunnel, och är klar med exakt hela terminen på fredag. Efter det ska jag supa hela helgen, och sen har jag tid att börja trycka pokertimmar igen.

Och just det, ny säsong av Arrested Development ute. Sett första 3 avsnitten och tycker att det håller en ganska bra nivå. Gillar alla nya (och kända) ansikten som dyker upp, typ Seth Rogen, trion från Workaholics, John Krasinski osv.

Döden att hitta en ny serie så nära inpå en tenta. Klar med hela första året efter det btw?

Länk till kommentar

Megasigh. Första dagen med cpvolym avklarad, tänkte sluta när jag låg +1400, men hamnar runt 800 efter att ha tappat 3 inköp mot samma sopreg på 3 min. Standardcooler på ena bordet, översettad på andra, och slängde iväg ett inköp sista gången. Extremt enkel reg att spela mot, så antar att det inte är mer än fair att han får sina monstersetups så han får plussa for once.

Döden att hitta en ny serie så nära inpå en tenta. Klar med hela första året efter det btw?

Klar med mitt tredje år.

Länk till kommentar

Så, lite mindre gråtfärdig nu.

Blir troligtvis inget lir i helgen, massa avslutningsfester och randomutgångar som ska attendas. Inhandlat oändliga mängder alkohol, så det slutar nog bra. Efter helgen kommer jag strukturera upp spelandet mer och sätta upp tydliga volymmål. Är ganska säker på att jag kommer slå volymrekord i juni. :)

Länk till kommentar

Megasigh. Första dagen med cpvolym avklarad, tänkte sluta när jag låg +1400, men hamnar runt 800 efter att ha tappat 3 inköp mot samma sopreg på 3 min. Standardcooler på ena bordet, översettad på andra, och slängde iväg ett inköp sista gången. Extremt enkel reg att spela mot, så antar att det inte är mer än fair att han får sina monstersetups så han får plussa for once.

Klar med mitt tredje år.

wp!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...