Gå till innehåll

boman tackar för sig


boman

Recommended Posts

Stort lycka till boman, trist att jag lyckats ducka dig än så länge men kanske stöts på en vacker dag.

 

Gillade verkligen din text, starkt att vara så öppen utåt.

 

store padrinos, fint och snällt som vanligt. en av drömmarna är ju såklart att stöta på dig och nickevegas nångång, shahin också. och många fler.

 

och demme, ja. det får du fan göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare.

Känner ju inte dej o halkade in på denna tråden av en slump,har inte hängt med så jag fattar inte allt du skriver. Men en sak fastnade jag för,du skrev att du haft alkoholproblem,har du inte det längre? Ursäkta om du tycker frågan är plump,men du skrev ju så.

Lycka till oavsett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare.

Känner ju inte dej o halkade in på denna tråden av en slump,har inte hängt med så jag fattar inte allt du skriver. Men en sak fastnade jag för,du skrev att du haft alkoholproblem,har du inte det längre? Ursäkta om du tycker frågan är plump,men du skrev ju så.

Lycka till oavsett.

 

jag vill helst inte prata om det då jag mår dåligt över hur jag behandlat människor i min närhet genom mitt drickande. det behövde gå så långt så jag fick avsmak. tackar inte nej till en bira i goda människors sällskap dock.

 

tack för visad omtanke, du behöver inte oroa dig för att frågan skulle vara en plump, hoppas du respekterar mitt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...