Gå till innehåll

SVS spewigaste "reg" siktar mot toppen


Tsalem

Recommended Posts

Tjo alla pfare! Har läst på detta forumet av och till i cirka ett års tid och känner att det är dags att skaffa sig en egen dagbok. Lirar just nu mestadels på SVS 2/4-5/10.

 

Vad gäller pokern så hoppas jag att dagboken ska hjälpa mig med disciplinen. Har lagt på tok för mycket fokus på dels gräla i chatten samt spewa onödigt mycket vilket resulterat i swings som inte bör ske på dessa nivåer. Hoppas att jag när spewandet försvinner gradvis kan öka min timlön på svs till mer än nuvarande 200-250 kr/timme.

 

Jag kommer att gå på en liten minilockdown i oktober då det blir flytt till ny lägenhet i 1 November. Hoppas på att få in 150 timmars grind vilket skulle vara rekord för mig, men vad jag förstått inte ens hälften av vad värstingarna här inne kan trycka in på en månad :roll: Även om jag inte har något direkt behov av att få in cash inom det närmaste halvåret så känns det alltid skönt med tillskott, och särskilt i samband med större utgifter.

 

Mål fram tills 1 Oktober:

[ ] Få PT3 eller HM att fungera på datorhelvetet (kört utan program för länge)

[ ] Få in minst 40 timmars spel under löningsveckan

[ ] Komma igång riktig med bettingen(dvs orka verifiera alla konton)

[ ] Inte spewa någonting

 

Mål för oktober kommer upp snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultatet hittils i år (har som sagt inte program utan fört statistik med hjälp av svs funktioner):

Maj: 40 timmar, +19k

Juni: 61 timmar, +39k

Juli: 41 timmar, +9k

Aug: 16 timmar, + 12k

 

Som ni ser har jag varit extremt lat med spelandet hittils i år. Har egentligen sprungit rätt bra överlag, men ändå spewat för mycket vilket jag tror dragit ner resultatet en hel del. Hoppas att dagboken ska hjälpa till med att få upp antalet timmar/månad regält!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon pfare som är sugen på att tjäna lite pengar? Får verkligen inte programmen att fungera på datorn(särskilt HUDEN e åt helvete), så ifall någon är någorlunda kunnig gällande datorer/Pokertracker/HoldemManager så säg till!

 

Tänkte att vi isåfall kunde försöka fixa det via Team Viewer eller liknande program. Lyckas ni så kommer jag direkt att sätta in 800 kr på det konto ni väljer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss avslutat en 40-minuterssession, +2k. Drygt att man måste iväg en stund, var ju riktigt bra värde för att vara vardag på svs :/

 

Inga särskilt intressanta händer att visa dock. Hoppas man hinner med lite mer spel senare ikväll. Mest optimala hade ju varit om Holdem manager börjat fungera också som sagt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...