schoolbook Postad 16 September , 2015 Rapport Postad 16 September , 2015 Ok, världens sämsta filtreringsfunktion när man ska ta ut laget... hade det varit en pokersajt hade den åkt i soptunnan. Men jag är med ändå Till exempel om man sorterar på pris sorterar de bara på förstasiffran, 8 och 8.5 blandas hejvilt. Man får förstå UEFA, Champions League drar ju inte in några pengar så de får säkert lita på hobbyprogrammerare. Citera
devalanteriel Postad 16 September , 2015 Rapport Postad 16 September , 2015 Var ju ungefär samma sak när FIFA skulle köra VM-fantasy förra året. Ute i marginellt bättre tid och helt bedrövligt interface. Citera
devalanteriel Postad 21 September , 2015 Rapport Postad 21 September , 2015 Är det någon mer som råkar ut för att det inte går att spara några lag? Citera
devalanteriel Postad 21 September , 2015 Rapport Postad 21 September , 2015 Mm, nu gick det. Jag gissar att det är klantigt kodat så att när jag tryckte enter för att bekräfta lagnamnet valdes något annat formulär. Citera
schoolbook Postad 22 September , 2015 Rapport Postad 22 September , 2015 Kul! Deg mottagen och ligadetaljer skickade. Citera
Matteprof Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Lycka till ikväll när tävlingen drar igång! Vi verkar dock bara bli 4 tappra själar, så det är väl en självklarhet att det blir winner takes all? Citera
schoolbook Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Lycka till ikväll när tävlingen drar igång! Vi verkar dock bara bli 4 tappra själar, så det är väl en självklarhet att det blir winner takes all? Ja, lycka till. Har ansträngt mig för att hitta nGTO, får se hur det faller ut. Winner takes all får det bli. Citera
fanzz Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Håller med. Vinnaren scoopar låter bäst. Citera
Matteprof Postad 29 September , 2015 Rapport Postad 29 September , 2015 Men vilken skitsajt, man kan ju inte ens kolla era lag nu efter matchstart Tog ju bort allt det roliga med att sitta och följa pling i rutan. Citera
schoolbook Postad 30 September , 2015 Rapport Postad 30 September , 2015 Synd att man inte kan se lagen ja, men Lewandowski som kapten verkar man ju inte varit ensam om av poängen att döma. Någon som får bytena att funka vettigt? Jag har kunnat byta utespelarna efter vissa märkligheter men inte målvakten Citera
devalanteriel Postad 30 September , 2015 Rapport Postad 30 September , 2015 Jag glömde gå in och kolla skadestatus på folk bra jobbat där... Har inte testat att byta spelare men jag är inte förvånad över att det inte funkar. Citera
Matteprof Postad 30 September , 2015 Rapport Postad 30 September , 2015 Någon som får bytena att funka vettigt? Jag har kunnat byta utespelarna efter vissa märkligheter men inte målvakten Samma här. Försöker byta in Athleticos målis när de spelar ikväll, men funkar inte. Får väl försöka senare Kan ni klicka och kika på vad de andra i ligan har för lag? Citera
devalanteriel Postad 30 September , 2015 Rapport Postad 30 September , 2015 Nä, det gick förut men inte längre... Citera
Matteprof Postad 30 September , 2015 Rapport Postad 30 September , 2015 Är rädd för att byta in mina avbytare och hoppas att jag kan byta in målis sen, för att bara läsa "you have already made your substitutions" Men kanske inte har mycket till val senare Citera
Matteprof Postad 30 September , 2015 Rapport Postad 30 September , 2015 Boys, det funkade för mig... bytte in mina 3 avbytare och tänkte att "jag får väl skita i målisen då", men när det var gjort så kunde jag gå tillbaka till laget och byta in målis. Lite buggigt, men nu funkade det iaf Citera
fanzz Postad 1 Oktober , 2015 Rapport Postad 1 Oktober , 2015 Fan va trist att man inte kan kika på varandras lag. https://gyazo.com/cd8fe7fa79b81f427da86f08aa9a41ad Där har ni mitt lag. Hade vart kul om alla la upp sina lag efter dead-line nästa gång så man vet vilka man ska akta sig för och vilka man ska heja på. Det verkar ju inte som att man kan kolla varandras lag längre. Citera
Matteprof Postad 2 Oktober , 2015 Rapport Postad 2 Oktober , 2015 Fan va trist att man inte kan kika på varandras lag. Verkligen! Jag körde följande omgång 1 Oblak/Begovic Carvajal/Maicon/Evra/Smolinkov/Bernat Alcantara/Shatov/Feghouli/De Brunye/Garcia Lewandowski ©/Ronaldo/Martial Har dock två riktigt jobbiga dubbelmöten nu när Bayern/Arsenal och PSG/Real Madrid skall mötas hemma och borta. Men man är ju inte ensam i den sitsen och brukar ju inte bli 0-0 matcher när de lagen möts. Citera
schoolbook Postad 2 Oktober , 2015 Rapport Postad 2 Oktober , 2015 Mitt lag: Trapp/Kerzhakov Ignashevich/Manolas/Antunes/Bellerini/Smolnikov Natcho/De Bruyne/Sneijder/Rybalka/Iturbe Lewandowski ©/Hulk/Ronaldo Matteprof är topp 4 i Sverige. Förra året hade vi två av topp 3 platserna i ligan, får se om vi kan upprepa Citera
schoolbook Postad 5 Oktober , 2015 Rapport Postad 5 Oktober , 2015 Någon som har aning om hur man gör wildcard? Enligt reglerna ska det finna wildcardknapp på transfersidan men hittar den inte. (surprise, surprise). Citera
Matteprof Postad 5 Oktober , 2015 Rapport Postad 5 Oktober , 2015 Ingen aning, men ska kika in det där senare. Man behöver ju liksom inte stressa eftersom spelarna inte ökar eller minskar i värde på samma sätt som FPL. Bra start iaf... blir väl som förra säsongen, man leder hela vägen till sista matchen, tror man har vunnit, men UEFA plockar bort en ass och man får noll, medan nån annan scoopar potten Citera
schoolbook Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Wildcardknappen på transfersidan är tillagd nu (* i övre högra hörnet). Fick till och med svar av supporten Citera
devalanteriel Postad 13 Oktober , 2015 Rapport Postad 13 Oktober , 2015 Jag har inte ens fått se mitt lag på tre dagar... Citera
Recommended Posts