Xander Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Hej, en kille som ägde ett skin till entraction är skyldig mig en del pengar och nu har jag skickat iväg ärendet till fogden. Har allt på papper men själva överföringarna till honom gjordes via hans site (dvs via entraction). Då dessa gjordes för 2 år sedan så har de försvunnit ur transfer history på hans site och jag tänkte därför försöka kontakta själva entraction för att se om de kunde fixa detta så jag får även det på svart och vitt. Nån som vet något, en mail adress eller något ? tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E202 Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Jag antar att du gjorde en transfer från ditt spelarkonto? Om så är fallet, och om sidan fortfarande finns kvar, kan du maila supporten och be om fullständiga utdrag från ditt konto. Om det ligger till på något annat sätt kan du kontakta IGT på Keyaccountmanagers@igt.com. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xander Postad 13 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2012 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Räkna dock inte med svar direkt utan dra iväg några kopior med 2-3 veckors mellanrum så kanske de svarar att de vidarbefodrat ärende G t. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts