HSvensson Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 OFT: Har fått mitt konto spärrat, antar att det är nån verifikation på G. Finns det hjälp att få asap? Tack Citera
PartyPoker Postad 4 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 4 Oktober , 2012 OFT: Har fått mitt konto spärrat, antar att det är nån verifikation på G. Finns det hjälp att få asap? Tack Vad är ditt nick? Pm:a om du inte vill skriva det här så kan jag kolla imorgon, annars snabbast är att kontakta Customer support, du kan ringa den engelska eller använda chatten. Citera
HSvensson Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 Vad är ditt nick? Pm:a om du inte vill skriva det här så kan jag kolla imorgon, annars snabbast är att kontakta Customer support, du kan ringa den engelska eller använda chatten. PM Citera
Couchboy Postad 5 Oktober , 2012 Rapport Postad 5 Oktober , 2012 Japp då har vi satt upp en ny turre för er eftersom den förra inte gick som den skulle. läs mer i denna tråd http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1716145#post1716145 Trevligt!! Citera
Recommended Posts