HSvensson Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 OFT: Har fått mitt konto spärrat, antar att det är nån verifikation på G. Finns det hjälp att få asap? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 4 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 OFT: Har fått mitt konto spärrat, antar att det är nån verifikation på G. Finns det hjälp att få asap? Tack Vad är ditt nick? Pm:a om du inte vill skriva det här så kan jag kolla imorgon, annars snabbast är att kontakta Customer support, du kan ringa den engelska eller använda chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Vad är ditt nick? Pm:a om du inte vill skriva det här så kan jag kolla imorgon, annars snabbast är att kontakta Customer support, du kan ringa den engelska eller använda chatten. PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 5 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2012 Japp då har vi satt upp en ny turre för er eftersom den förra inte gick som den skulle. läs mer i denna tråd http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1716145#post1716145 Trevligt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts