berghet Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Gillar också Oakland Raiders inatt. De gav Atlanta en riktig match förra veckan och Jacksonville har inte direkt imponerat. 3 units satsas här. Sen tror jag att Steelers tar en seger mot Bengals. PITTSBURGH STEELERS @ CINCINNATI BENGALS / MONEY LINE / PITTSBURGH STEELERS @ 1.95 2.5 units JACKSONVILLE JAGUARS @ OAKLAND RAIDERS / POINT SPREAD / OAKLAND RAIDERS @ 1.87(-6) 3 units Citera
berghet Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 TENNESSEE TITANS @ BUFFALO BILLS / RYAN FITZPATRICK - TOTAL PASSING YARDS / OVER 235.5 @ 1.71 1.5 units WASHINGTON REDSKINS @ NEW YORK GIANTS / ELI MANNING - TOTAL PASSING YARDS / OVER 312.5 @ 1.80 1 unit BALTIMORE RAVENS @ HOUSTON TEXANS / ARIAN FOSTER - TOTAL RUSHING YARDS / OVER 103.5 @ 1.80 1 unit CLEVELAND BROWNS @ INDIANAPOLIS COLTS / ANDREW LUCK - TOTAL PASSING YARDS / OVER 302.5 @ 1.90 1 unit NEW YORK JETS @ NEW ENGLAND PATRIOTS / WES WELKER - TOTAL RECEIVING YARDS / OVER 92.5 @ 1.83 1 unit Citera
Lokenius Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 En polare boendes i SF var och såg senaste 49ers fighten. Coors light gick tydligen loss på 9 $. Skön bild om ni frågar mig Citera
berghet Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Gymt! Själv lyckades jag med bedriften att dra till london 17-20 oktober för att kolla Patriots - Rams. Problemet var bara att machen var 28e oktober och inte 18e.....! Citera
Lokenius Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Detta bör nog vara den dummaste frågan som ställts i denna tråd MEN jag skjuter ändå Kan man få poäng om man KASTAR bollen i "mål" eller måste den sparkas för att det skall räknas? Antar att man INTE får några poäng eftersom jag aldrig sett någon ens försöka Citera
TGrinder Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Detta bör nog vara den dummaste frågan som ställts i denna tråd MEN jag skjuter ändå Kan man få poäng om man KASTAR bollen i "mål" eller måste den sparkas för att det skall räknas? Antar att man INTE får några poäng eftersom jag aldrig sett någon ens försöka Haha ja det va en rätt dum fråga! Du kan enbart sparka in bollen i "mål" . Citera
berghet Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Detta bör nog vara den dummaste frågan som ställts i denna tråd MEN jag skjuter ändå Kan man få poäng om man KASTAR bollen i "mål" eller måste den sparkas för att det skall räknas? Antar att man INTE får några poäng eftersom jag aldrig sett någon ens försöka haha tyvärr inga poäng! Citera
berghet Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 aaaah kan inte Giants stoppa Washington på 4th and 10 i sin egen red zone där!! då får man bollen och antagligen minst 3p eftersom de inte kan ta ett knä för att stoppa matchen. hade fem parlays som alla skulle gått in för 350 units tot om bara giants vann med 2p till....... edit: 150 units var visst vad jag hade fått, 200 till om Steelers också skulle vinna Citera
TGrinder Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 Finally! Första kickoff returnen för i år som resulterade i en TD sen tv-sändningarna drog igång. Kategori: Onödigt vetande! Citera
berghet Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 betar en unit live på Oakland @ 2.66 edit: lägger också en på patriots Citera
berghet Postad 21 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 21 Oktober , 2012 ännu en på oakland @ 1.53 två till på pats @ 1.51 Citera
TGrinder Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 lol @patriots dom vann ju! (: sjukt spännande match.. Citera
Shahin86 Postad 21 Oktober , 2012 Rapport Postad 21 Oktober , 2012 dom vann ju! (: sjukt spännande match.. Mjo hejade nästan på Jets där fast jag hade dom i survivorn. Sjukt dåliga på o stänga matcher. Citera
TGrinder Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Postad 22 Oktober , 2012 Mjo hejade nästan på Jets där fast jag hade dom i survivorn. Sjukt dåliga på o stänga matcher. Höll också på Jets, hade ju vart en sensation om dom vunnit. Hatar dock Sanchez, tar såna sjukt dåliga beslut ibland så man undrar vafan han får betalt för. Citera
berghet Postad 22 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2012 spelade en teaser på Steelers +5 och u52.5 för matchen @ 2.00 2 units Citera
berghet Postad 22 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2012 betar 2.5 units på bengals för att neutralisera mitt andra bet jag hade på steelers.. tillbaka med 1 unit på steelers @ 2.26 Citera
TGrinder Postad 22 Oktober , 2012 Rapport Postad 22 Oktober , 2012 betar 2.5 units på bengals för att neutralisera mitt andra bet jag hade på steelers.. tillbaka med 1 unit på steelers @ 2.26 Haha beslutsångest? Tycker Bengals ser hetare ut.. Citera
berghet Postad 22 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2012 Haha beslutsångest? Tycker Bengals ser hetare ut.. haha nja, men Steelers såg riktigt bra ut en period och bengals har inte mkt att komma med offensivt så tror de tar det här. Citera
berghet Postad 23 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2012 Betar en unit på Lions +7 @ 1.886 Men mest av allt hoppas jag att Jason Hanson gör minst åtta poäng så att jag vinner i fantasyn Citera
Shahin86 Postad 23 Oktober , 2012 Rapport Postad 23 Oktober , 2012 Betar en unit på Lions +7 @ 1.886 Men mest av allt hoppas jag att Jason Hanson gör minst åtta poäng så att jag vinner i fantasyn Många units nu, hur ligger du till? Kan bjuda på stats inför nästa vecka att lagen som spelar och veckan efter har en bye är 1-13 mot spreadsen (Patriots, Jets, 49ers, Rams). Nu möter ju Rams och Patriots varandra så det kanske inte var till så stor hjälp, men intressant stat ändå (= Citera
berghet Postad 23 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 23 Oktober , 2012 Många units nu, hur ligger du till? Kan bjuda på stats inför nästa vecka att lagen som spelar och veckan efter har en bye är 1-13 mot spreadsen (Patriots, Jets, 49ers, Rams). Nu möter ju Rams och Patriots varandra så det kanske inte var till så stor hjälp, men intressant stat ändå (= Ska summera det imorgon! Fan att man inte kan få en p av Lions kicker.. när de väl kommer in i FG range så blir det en fumble.. Citera
Steel Postad 24 Oktober , 2012 Rapport Postad 24 Oktober , 2012 Intresserad av att byta bort Jimmy Graham. Han är småskadad just nu, men borde va tillbaks till helgen eller senast nästa vecka. Borde framförallt va intressant för er som redan är mer eller mindre klara för slutspel. Ni får en TE som producerar som en bra WR i ett offense, Saints, som spelar shootouts varje vecka. Dessutom har han redan haft sin bye-week. Anledningen att jag vill tradea är att jag har Heath Miller som producerar rätt bra, och behöver förstärka andra positioner genast då jag börjat serien 2-5. Kommer inte gå med på nåra skambud dock. Om du aldrig nånsin skulle överväga att tradea Graham mot din kille, tro inte att jag kommer göra det! Vill ha en bra WR eller RB i utbyte. Kan även tänka mig att tradea Graham+Big Ben (som jag får i en trade imorrn) mot en elite QB. Även andra paket kan va intressant, typ Graham+Washington mot en grym WR. Edit: Oops, fel tråd Citera
berghet Postad 25 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2012 Totalt: Antal spel: 102 Vunna/förlorade/push: 47/55/2 Plus/minus: -2,609 units Rulle: 97,391 units Efter en miserabel vecka sex så hämtade jag tillbaka en del vecka 7. Träffade även två teasers och en parlay utanför dagboken som betalade bra, synd bara att Giants inte kunde täcka spreaden, då hade det blivit payday! Kommer sluta att lägga massa småspel på props, endast någon enstaka om jag ser värde. Har gått bra på de spel jag satsat mer på, så tänkte börja redovisa dessa vid sidan av också. Ikväll gillar jag Tampa, ska kolla mer på den nu. Citera
berghet Postad 25 Oktober , 2012 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2012 Blir en bet på Tampa @ 3.22 ikväll. 1.5 units. Vikings har segrat pga sitt runninggame i de senaste segrarna och Tampa kommer kunna stoppa Peterson ganska bra. Ponder kastade för typ 55 yds och två interceptions förra matchen mot Arizona men Vikings lyckades vinna tack vare sitt groundgame. Tampa har mycket bra offense och förhoppningsvis kan de få detta till en shootout och då vinner de nog. Citera
Recommended Posts