Gå till innehåll
padrinosftw

Månadsresultat för augusti

Recommended Posts

Själv slutade man steven efter att ha jagat ett stort back konstant andra halvan av månaden... Avslutar i stort sett på topp så ska inte klaga, men extremt motig månad den där jävla augusti.

Hur gick det för er kära forumiter?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

$5,5k+ som i vanlig ordning är det pluswhine, men sommaren gick totaldynga med 2 breakeven/lillminus månader så hade hoppats på en större klonk för att reparera.

WCOOP nu, ska man en gång i livet runna på nån random turre man signar upp på och rädda året?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

+65k sek typ. har spelat turrar lite lägre än vanligt och sprungit på helt okej, cashen var väl rätt mkt misär men det är ju standard.

cg (80% av allt kanske)

augp.jpg

turrar

chart2u.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

2d7vx5c.jpg

Reg speed husngs, inte bästa volymen men efter en lång badrun är det skönt att få sluta + iaf.

Nästa månad siktar jag på nästan dubbla volymen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Upp 4k på svs /.5-/1 PLO över 23k händer. Det var längesedan jag faktiskt försökte grinda och inte bara spelade för skoj. Hoppas jag kan fortsätta gå uppåt i takt med att jag blir säkrare i mitt spel, /2 skall provskjutas om några dagar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade en bra månad halvvägs in, bestämde mig för att ta extrapengarna för att skotta, torska hela månadsvinsten + en massa till på 1,5 hemska timmar. Lyckades till slut vända tillbaks skiten efter en himmlans massa timmar och slutar otroliga +10k pluss.

:S

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu