Jinti91 Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Tjena! Vi är en grupp goa vänner som har kommit fram till att den Svenska vintern är på tok för lång och kall för att den ska vara värd mödan att uthärdas ännu en gång. Så istället så åker vi metallflyttfågel ner till Malta den sista september och de flesta utav oss planerar att stanna där ett bra tag Våra sysselsättningar kommer vara i huvudmån att jobba (på spelbolag, vet ej vilket ännu) och grinda (ofc!). Vi kommer även att pyssla med andra saker, som: - Dricka öl och äta god mat - Bekräfta/neka teorin om att de flesta maltadamer har stora bröst - Åka skateboard - Lira livepokers - Vet inte. Med gruppens dynamik känns det som att jäkligt mycket random och kul kan ske. Det blir ett äventyr! Hththth I DB'n kommer väll posterna säkert vara väldigt varierande, men vi spelar ju en hel del pokers så att händer lär ju postas Alla medlemmar: EXTRAslant KENTATs Amelie2001 ASS MÖDE Moonasalhin Jinti91 Tänkte att gubbsen kunde skriva en introduktion om sig själva, novell eller sexig oneliner á la pf! En god afton önskar ¯\_(ツ)_/¯ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Din mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 22 år, gillar öl, fota, poker, musik och att resa! Spelar NL CG på /2kr @ SvS för tillfället, men har tänkt klättra en del, såklart! Planen på Malta är att ha kul som fan och styra ett skönt jobb och sen får vi se vad som händer. Ska försöka vara framme med kameran en del så vi kan langa lite ögongodis eller bara roliga grejer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 22 år, gillar öl, fota, poker, musik och att resa! Spelar NL CG på /2kr @ SvS för tillfället, men har tänkt klättra en del, såklart!Planen på Malta är att ha kul som fan och styra ett skönt jobb och sen får vi se vad som händer. Ska försöka vara framme med kameran en del så vi kan langa lite ögongodis eller bara roliga grejer! bEEEEEEEEEEERgarden stor risk att ni kommer bli regs där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Beergarden alltså, låter lovande! Får kika upp det efter grinden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Kommer ner och ser till så att ni sköter er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Yeah rrrrrite biffen! Snart 22 år, gillar öl, poker och rullbräda. Har skatat i 11 år och planerar att fortsätta med det tills kroppen lägger av. Vilket den gör snart. Har hunnit skata <10 gånger denna sommaren och ändå har jag aldrig haft så mycket problem med fötter och vrister. Planen var även att börja plugga IT-design: Programvarudesign på universitetet imorgon, men bestämde mig häromdagen att haka på klinganboy och co till Malta istället. Plugga kan man göra om ett år, kanske. Lodar just nu på nl20$ @ ongame. Planerar väl att försöka nå fiddy så snabbt som möjligt då det går att göra en pritty decent summa på rb'n atleast. Såatte, hoppas jag och jinti kanske kan slänga upp lite skateklipp eller nått annat skoj under resans gång. Vi får se, vem vet! Fred ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 GL! sK8 is gR8! d:-]-<-<): Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 26 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2012 Skulle fan behöva göra ngt sånt här. Glhf grabbar(och brudar?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 27 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Tackar för lyckönskningarna TG å grisen Jag är en 21årig snubbe. Jag älskar att åka skateboard, har gjort det i 10 år nu och det är lika kul nu som då. Aldrig brutit ett ben, så jag springer bra där since -02. Har unnat mig ett väldigt slappt leverne efter att jag kommit hem från Norge den 1a maj och det har vart en riktigt skön upplevelse Vanligtvis så spelar jag /2 PLO på svs, men för närvarande har jag ett projekt att spela /.5 en månad och sen klättra i nivå en gång per månad. Kommer inte ens ihåg varför jag började med det, men quittzors never ship. Jag gillar även att spela gitarr, det är skoj! Kan verkligen knappt bärga mig inför att komma iväg, det kommer bli så stört kul Är någon mer forumit nere eller kommer ner så får ni höra av er, jag är alltid down för en öl eller grind när vi har styrt vårat palats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toxen Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Vad räknar ni med att få hosta upp i månaden för att leva degit där nere? (allt inkluderat) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 wohoo, stort lycka till åt er alla, denna dagbok kommer utan tvekan följas : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Tjena! Vi är en grupp goa vänner som har kommit fram till att den Svenska vintern är på tok för lång och kall för att den ska vara värd mödan att uthärdas ännu en gång. Så istället så åker vi metallflyttfågel ner till Malta den sista september och de flesta utav oss planerar att stanna där i 6mån+ Fail Jag föredrar svensk vinter framför maltesisk vinter med pissregn varje dag, iskalla stormvindar och allmän misär. Stora delar av december-februari är hell on earth(ja, bortsett från värmen hos hin håle förstås). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JedenTag Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Tackar för lyckönskningarna TG å grisen Jag är en 21årig snubbe. Jag älskar att åka skateboard, har gjort det i 10 år nu och det är lika kul nu som då. Aldrig brutit ett ben, så jag springer bra där since -02. Har unnat mig ett väldigt slappt leverne efter att jag kommit hem från Norge den 1a maj och det har vart en riktigt skön upplevelse Vanligtvis så spelar jag /2 PLO på svs, men för närvarande har jag ett projekt att spela /.5 en månad och sen klättra i nivå en gång per månad. Kommer inte ens ihåg varför jag började med det, men quittzors never ship. Jag gillar även att spela gitarr, det är skoj! Kan verkligen knappt bärga mig inför att komma iväg, det kommer bli så stört kul Är någon mer forumit nere eller kommer ner så får ni höra av er, jag är alltid down för en öl eller grind när vi har styrt vårat palats Vad är meningen med projektet? Om du klarar dig på /1+ varför slösa tid på /.5? Time's money! Gl osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moonasalhin Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Fail Jag föredrar svensk vinter framför maltesisk vinter med pissregn varje dag, iskalla stormvindar och allmän misär. Stora delar av december-februari är hell on earth(ja, bortsett från värmen hos hin håle förstås). Men... säg inte så Men man får se det från den ljusa sidan, moar grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Tror det är första gången jag verkligen saknar tiden när man var 21 och fullständigt ostressad. GL! Blir nog grymt oavsett väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Hääär bråkar vi inte, här säger vi bara ¯\_(ツ)_/¯ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Vad räknar ni med att få hosta upp i månaden för att leva degit där nere? (allt inkluderat) Det beror lite på, alla siffror är väl rätt flytande, men med jobb så ska det inte vara några som helst problem att betala allt och få massa cash över till öl och dyl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ShitSux Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 yo shitsux, var kommer du ifrån? har du vuxit upp i landets norra delar eller är du en typisk stockholmsfjolla som gnäller över vintervädret i sydeuropa? Jag gnäller inte bara över vintervädret i sydeuropa utan jag hatar svensk vinter också. Det är som att välja mellan en eller två snoppar i anus och jag vill inte ha nått uppkört där bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Vilken är som två? Och är inte det nästan lite utmaning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amelie2001 Postad 27 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Drog rekordback idag: Är ju ny på /2, så har inte riktigt hunnit backa sådär än förrän idag, sprang sån fruktansvärd misär i början. Men det var grrrymt skönt att göra den där upphämtningen, och jag vill ge ett extra stort tack till SneakyJack för donationerna, de hjälpte mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 27 Augusti , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2012 Vändning á la ASS MÖÖÖDE! Wp man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kempe4ever Postad 28 Augusti , 2012 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2012 Heja heja heja heja heja hääääääääääääääääjaaaaaa er!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts