Heat8 Postad 20 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Ett spel för kvällen, spelstopp om 40 min MyPa - IFK Mariehamn Över 2.5 2.10@Nordicbet 4% Citera
Heat8 Postad 20 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2012 2-1 efter 67 min och denna är klar. Lägger ut ett till när jag ändå är igång. Galatasaray - Kasimpasa Galatasaray Halvtid 1.94@188Bet 2% Citera
Heat8 Postad 20 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2012 1-0 HT, skönt flow idag. Citera
chrand Postad 20 Augusti , 2012 Rapport Postad 20 Augusti , 2012 Snyggt jobbat idag! Kan du rekommendera några rekare på Sharps? Citera
Heat8 Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2012 Snyggt jobbat idag! Kan du rekommendera några rekare på Sharps? Just nu är det knappt någon jag ryggar där men Soulman har bra koll och även EddieH men han är i princip omöjlig att rygga pga liten marknad. Citera
Heat8 Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2012 Ska iväg snart men lägger ut ett spel inför kvällen. Fick in 3000:- utan problem. Elit Vetlanda - Vargarna Vargarna +18.5 1.95@Nordicbet 3% Citera
Heat8 Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2012 Den satt med ganska stor marginal, själv gick de kanon på speedway idag med basketen förstörde lite. +5500:- iaf. Citera
Esactun Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Postad 21 Augusti , 2012 Hur ligger rullen nu sedan start på 100k? Citera
Heat8 Postad 22 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2012 Hur ligger rullen nu sedan start på 100k? 112k ca. Var en tung söndag tyvärr. Blev ingen sammanställning i söndags för att det var många spel som kom in sent. Men det kommer en i helgen. Citera
Heat8 Postad 23 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2012 Någon här som har en bra capper med spel på vardagar? Skulle gärna ha lite högre omsättning på framför allt mån-tors. Citera
owster Postad 23 Augusti , 2012 Rapport Postad 23 Augusti , 2012 Någon här som har en bra capper med spel på vardagar? Skulle gärna ha lite högre omsättning på framför allt mån-tors. Milas @ Tennisexplorer har bra tennis spel nästan varje dag. http://www.tennisexplorer.com/picks/tipsters/?tipster=27 Roxxyfish @ Sbrforum, trycker ut massa spel varje dag, är dock WNBA han har riktig edge på så hakar egentligen bara på dem. http://roxxyfish.mysbrforum.com/spreadsheet/ http://forum.sbrforum.com/players-talk/1724704-roxxys-2012-wnba-picks-thread-p91.html Citera
Heat8 Postad 24 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Milas @ Tennisexplorer har bra tennis spel nästan varje dag. http://www.tennisexplorer.com/picks/tipsters/?tipster=27 Roxxyfish @ Sbrforum, trycker ut massa spel varje dag, är dock WNBA han har riktig edge på så hakar egentligen bara på dem. http://roxxyfish.mysbrforum.com/spreadsheet/ http://forum.sbrforum.com/players-talk/1724704-roxxys-2012-wnba-picks-thread-p91.html Tackar. Ska kolla in dom. Såg dock att Roxxyfish rekade med interwetten som bolag. Känns inte vidare seriöst. Börjar få panik eftersom spelboken ligger nere och har gjort så sen igår. En helg helt utan den kommer sluta i kaos. Har ingen koll vart jag har mina pengar och inte heller något resultat. Hoppas verkligen den kommer upp innan kvällen. Citera
Mecklenburgare Postad 24 Augusti , 2012 Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Tackar. Ska kolla in dom. Såg dock att Roxxyfish rekade med interwetten som bolag. Känns inte vidare seriöst. Börjar få panik eftersom spelboken ligger nere och har gjort så sen igår. En helg helt utan den kommer sluta i kaos. Har ingen koll vart jag har mina pengar och inte heller något resultat. Hoppas verkligen den kommer upp innan kvällen. Du ville ju inte spela mån-tis? Citera
boman Postad 24 Augusti , 2012 Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Du ville ju inte spela mån-tis? Citera
owster Postad 24 Augusti , 2012 Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Tackar. Ska kolla in dom. Såg dock att Roxxyfish rekade med interwetten som bolag. Känns inte vidare seriöst. Börjar få panik eftersom spelboken ligger nere och har gjort så sen igår. En helg helt utan den kommer sluta i kaos. Har ingen koll vart jag har mina pengar och inte heller något resultat. Hoppas verkligen den kommer upp innan kvällen. Ja Roxxyfish är mer slugger, slänger 15u bets då och då så kanske inte den stabilaste. Citera
owster Postad 24 Augusti , 2012 Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Du ville ju inte spela mån-tis? Ville väl inte spela då för att utbudet är rätt dåligt då? Därför en fördel att hitta stabila rekare inom amerikanska sporter där det är match nästan varje dag eller tennisrekare där turneringarna startar i början av veckan och det är många matcher, imo. Citera
Heat8 Postad 24 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Du ville ju inte spela mån-tis? Vill och vill. Jag har gärna en hög omsättning på mån-tis men utbudet är inte det samma som resten av veckan. Det jag då skrev var att jag inte skulle börja spela på odds med mindre värde bara för att man hade få levande spel. Citera
Heat8 Postad 24 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Ville väl inte spela då för att utbudet är rätt dåligt då? Därför en fördel att hitta stabila rekare inom amerikanska sporter där det är match nästan varje dag eller tennisrekare där turneringarna startar i början av veckan och det är många matcher, imo. Är helt inne på din linje. Undantaget i USA är väl nfl. Lägger nästan alltid mina bets på tidigt på lördag så pengarna är lästa hela helgen i alla fall. NHL är bättre däremot med matcher nästan varje natt. Finns dock inte så många stabila cappers men vi får se när säsongen drar igång vad som händer. Mlb & Nba har jag aldrig lyckats få ett stabilt resultat på. Citera
Heat8 Postad 25 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 25 Augusti , 2012 Spelboken fortfarande nere, absolut ingen aning hur jag ligger till. Kommer blir en lång måndag om den kommer upp då... Får se om det kommer något spel i dagboken idag. Citera
Heat8 Postad 27 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2012 Och ingen glädje i spelboken idag heller. Hans internet ligger nere tydligen. Inte många spel idag men kan tipsa om Valladolid till 2.0@Lads, har sjunkit lite sen jag spela den men. Inget spel jag lägger in i spreadsheetet dock. Citera
Heat8 Postad 27 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2012 Valladolid vann i alla fall med 2-0. Hoppas någon tog rygg. Spelboken har äntligen kommit upp och jag har kommit halvvägs med att fixa allt från att den gick ner. Får lösa resten imorgon. Ett tips för nattens mlb: Oakland Citera
Heat8 Postad 28 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2012 kommer du köra nfl ngt? Det kan jag garantera att det blir mycket av. Ser alltid minst 2-3 matcher per helg och följer rätt många cappers som kommer med spel hela säsongen. Citera
Heat8 Postad 28 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2012 Då var äntligen alla spel bokförda. Resultatet var bättre än jag trodde, ligger på ca 20k+ just nu med 4 dagar kvar av månaden. Citera
Recommended Posts