Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
skitkul dagbok att följa, och tusen tack för tipsen du ger! :-)

All lycka till!

Tack för de orden :)

Blir fullt fokus på bettingen ikväll så ifall någon vill ha tips så kika in här senare ikväll. Kommer lägga upp en del spel efter jag själv lagt dem.

Postad
Lite Nccaf om någon vill ha

Nebraska -6.5

Ohio State -19.5

Michigan State +10

Bara för det är fredag kan jag ju lägga ut de andra två Ncaaf jag har också. Har inte kollat om linorna är kvar men skulle tro de.

Maryland +3

LSU -3/-3.5

Postad

Många inlägg nu men:)

Har även spelat Öster -1, men har 2% på den. Brommapojkarna har jag spelat högre.

Sedan blir det ev ett livespel på Caen, den börjar om 30 min. Oddset har droppat för mycket pre-game så väntar och ser om det stiger live. I så fall går jag in vid 2-2.10.

Edit: För er som inte kunde spela på Expekt förut

Postad
fin volym, glgl =)

Japp, skönt med lite volym nu igen efter en helg med uppehåll i ligorna. 54k levande på 25 spel just nu. 2k flat på allt utom Brommapojkarna & Monaco som har 4k.

Postad
Många inlägg nu men:)

Har även spelat Öster -1, men har 2% på den. Brommapojkarna har jag spelat högre.

Sedan blir det ev ett livespel på Caen, den börjar om 30 min. Oddset har droppat för mycket pre-game så väntar och ser om det stiger live. I så fall går jag in vid 2-2.10.

Edit: För er som inte kunde spela på Expekt förut

kan inte bli för många inlägg, bara kul med en tråd med mycket inlägg! :lol:

Ryggade dig i Serie A, och franska league 2 samt collage footballen.

GL med alla spelen! :)

Postad

Angers - Monaco 1-2 FT. Var lite nervigt i slutet där men gick ju hem! Var helt klart ett grymt spel, Monaco fick rött vid 0-0 men gjorde 2 mål efter det ändå. Fint plus för sheetet :)

Nu ska bara BP tryck in ett till!

Postad
Najs!

Hur ser månaden ut so far?

Är fortfarande ca +10200 i oktober, är dem två stora rekarna som går brutal dåligt. 19k back på dem denna månad och liknande i september.

Här är statsen om jag tar bort dem för oktober

Antal: 88

Omsättning: 183000

Netto: 29138.4

ROI: 115.9%

För hela perioden:

Antal: 185

Omsättning: 378000

Netto: 24729.7

ROI: 106.5%

Detta är inte några stats jag är helt nöjd med heller men många andra som också ligger under normal nivå. Man skulle kunna tycka att det bara är att slopa dessa 2 helt men de sjuka är att jag har dem rankade som 1 & 3 bland mina cappers. De har nästan uteslutande visat upp stabila resultat genom åren så vet inte riktigt vad det är som händer denna säsong, men får väl hoppas att det vänder snart så mina siffror kommer tillbaka till normala nivår igen:)

Men det positiva är ju att bandyn börjar imorgon, då ska kulorna in!

Postad
Har verkligen noll koll på bandy asså. Hur ser du på morgondagens drabbning

villa lidköping - sandviken? :-)

Väntar in Pinnens odds, kommer lägga ut en liten rek här imorgon om oddsen kommer ut tidigt. Ska iväg vid 8 så innan det i så fall, sen har inget internet förens kl 18-19 nånting. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det men:)