Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
10 dagar inget spel?

Var precis på väg att skriva här:) Har varit mycket annat och hade knappt något internet mellan tors-söndag då jag var ute och reste. Men inget har ändrats bara det att det blivit få spel det sista, missade tyvärr hela NFL-helgen men fick lagt några fotbollsspel i alla fall. Gårdagen slutade 0-4 så ett minus på 8k, ingen bra start på veckan men det hämtas förhoppningsvis upp innan helgen :). Sammanlagt ligger jag ca -10k sedan omstarten, har gått lite trögt tyvärr. Ska försöka få in lite spel i spredsheetet senare idag. Har bara 3 levande från allsvenskan just nu men kommer fler under dagen.

Postad

Pescara gjorde mål där nån gång i slutet såg jag nu:). Bra start på dagen och sheetet fortsätter att gå bra. Kommer som sagt endast att lägga ut spelen jag anser har väldigt stort värde i sheetet, resten kommer endast i dagboken.

Postad
Kul att du kör NFL och College Football.

NFL är det som gör att jag överlever en bakissöndag :)

Ett spel till:

Orduspor - Galatasaray

Galatasaray -0.5

1.85@Pinnacle

4%

Postad

5e minusdagen irad igår, 2k back blev det till slut.

57k levande just nu, många värdespel idag så hoppas att på lite plus i alla fall. Har några tips om någon vill ha

Bursaspor - Gaziantepspor Over 2.5

2@Expekt (finns till 1.97-2.0 på de flesta bolag)

4%

Norwich +0 @ 2.20

Man Utd -1 @ 2.02

Reading - Newcastle Utd Over 2.5 @ 2.04

Brentford +0 @ 2.37