Moehaunter Postad 28 Juli , 2012 Rapport Postad 28 Juli , 2012 tjena! jag söker nån/några som vill snacka på skype. enda krav: vilja bli bättre. finns på pm Citera
SasaMatic Postad 28 Juli , 2012 Rapport Postad 28 Juli , 2012 en bra idé kan vara att ge lite mer info om vad du lirar etc Citera
Scaniac Postad 29 Juli , 2012 Rapport Postad 29 Juli , 2012 Jag och soni brukar flörta med varandra på skype samtidigt som vi grindar, plusflörten kallar vi det! Det funkar Citera
Lokenius Postad 29 Juli , 2012 Rapport Postad 29 Juli , 2012 Jag och soni brukar flörta med varandra på skype samtidigt som vi grindar, plusflörten kallar vi det! Det funkar jag är intresserad.. Både av dig, Scaniac och Soni.. Alltid bra att ha någon att smälla av lite badbeats till Citera
Moehaunter Postad 29 Juli , 2012 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2012 blev bra med intresse. lägger till eftersom. gäller alltså NL och lowstakes SvS framförallt. hade varit trevligt med nån PLO-spelare så man kan ta del av lite kunskap där;-) Citera
Scaniac Postad 29 Juli , 2012 Rapport Postad 29 Juli , 2012 En god idé är ju att skapa en pokerforum grupp på skype Citera
Recommended Posts