Nusseman Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Till 12K$ vinsten i Ladbrokes 100$ rebuy! Snyggt lirat, speciellt sista handen. All-in preflop på en 40%-are och turna en stege, det är proffsigt det Citera
Ector Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Tackar och bockar... grymt skönt faktiskt Citera
Hjort Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Go Ector! Såg att du bustade i 24h:s 10k guaranteed så man kan ju inte säga annat än att du var jävligt due på den här. Citera
Worfen Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 I suppose big gratz are in order, so big gratz! Citera
Matteprof Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Hehe. Ja då har det tydligen börjat gå bättre för dig Ector. Minns nämligen att du sa att du skulle lägga av med pokern helt. Men stort grattis nu när du tog ditt förnuft till fånga Citera
Ector Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Go Ector! Såg att du bustade i 24h:s 10k guaranteed så man kan ju inte säga annat än att du var jävligt due på den här. Spelade som en riktig superklant i 24h turneringen så det va ju rätt åt mig att jag åkte på däng där, men jag har varit såååååååå nära i massor av andra turneringar senaste månaderna och inte vunnit nån stor sen i februari, så det kändes sköööööööööööööööönt skönt skönt. Tack så mycket alla gratulanter! Citera
devalanteriel Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Heja Ector friskt humör, det är det som tolv k gör! Citera
ElNeko Postad 5 Augusti , 2004 Rapport Postad 5 Augusti , 2004 Stort grattis! Ett handutdrag från finalbordet skulle mottagas med glädje! Citera
Henkeman Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Grattis, måste kännas riktigt skönt efter svackan Citera
Mr Zero Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 Och vem får man se i resultatlistan för Paradises $100K guaranteed då?? På plats nr 2, Ector!!! Inkasserade där närmare $18K! Dubbelt grattis Känns som att augusti har börjat rätt hyggligt för vissa Citera
Recommended Posts