Gå till innehåll

WSOP 2005: Saker att göra i Vegas i stället för WSOP?


Akerman

Recommended Posts

Många svenskar är ju här i Vegas och lirar WSOP men det finns många turneringar påsidan om WSOP som kan vara kul om man inte för dagen ska lira något event. Jag själv signade upp för Mirage Poker Tournament i går tisdag, det var en $130 unlimited rebuy tournament med addon. Ungefär 140 st signade upp för denna tournament och till min trevnad var det även några bekanta svenska ansikten från Umeå. Tydligen är detta en turnering som går av stapeln en gång i veckan och rekommenderar varmt att man tar en titt på den om man inte har något annat att göra.

 

Själv tog jag mig till finalbordet och inkasserade $1580 för en sjätte plats. Nu på söndag så håller Mirage även en $230 turnering med en rebuy only som kan vara värt att snegla på för de svenskar som är här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men inte har du tid att svara på SMS! ;)

 

Bellagio tror jag har weekly-turneringar på $200 - $500 också.

 

Problemet är att jag har refill kort här borta så får inte in några sms och kan ej heller ringa några samtal. Bellagio har enbart en turnering på 10k just nu och dvs sateliter inför denna turnering. Hoppas du har det soft i sommar värmen Nizze =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...