Redbet Postad 19 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2012 Den satte man ju klockrent. Eftersom jag inte kunde namnet på en enda svensk spelare så kunde jag inte spela på första målskytt. Så som jag sa var det inte lönt Ja, bra jobbat! Hoppas att du satte en bra summa på Tjeckien då Citera
Redbet Postad 8 Juni , 2012 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2012 Gör bettingen under EM extra spännande och var med och tävla om en resa till att se ditt favoritlag i Premier League, La Liga eller Serie A, värde €2,000! Reglerna är enkla. Varje gång du placerar ett vinnande bet som inkluderar en match från Euro 2012 räknas det med på leaderboarden. Du får poäng i tävlingen enligt följande princip: Insats x Antal matcher på kupongen x Totalt odds på kupongen = Poäng Exempel: Du spelar för €20 på tre matcher med ett totalodds på 5.00. Du får 20 x 3 x 5 = 300 poäng Vinster 1a. Fotbollsresa värd €2,000 (Premier League, La Liga eller Serie A) 2a. Den nya Apple iPad 4G Wi-Fi + 3G 16GB 3e. €300 betting bonus 4e. €200 betting bonus 5e. €100 betting bonus 6e-10e. €50 betting bonus 11e–20e. €20 betting bonus Leaderboarden kommer att visas på Redbets Facebook-sida och i e-postutskick under hela tävlingen. In och börja samla på kvällens match redan! Bevisa nu att pf.nu har de bästa "bettarna"! Citera
Recommended Posts