Partneransvarig Postad 30 April , 2012 Rapport Postad 30 April , 2012 Våra vänner på bwin har lagt beslag på turneringstorsdagarna hela maj, och laddat dem fulla med fina medlemssatelliter där det ligger biljetter till deras större turneringar adderade! Först ut nu på torsdag ligger det en highrollerbiljett för $525 adderat till potten, så var med och slåss om din plats i de stora turneringarna! bwin Nummer: O-35567-1 Tid: 2012-05-03 kl 20:00 Adderat till potten: 1x Highroller $500+25 ticket Lösenordsrebus: dettafordongörattvikanflyga,sjubokstäver I denna länk hittar du hela turneringsschemat för maj på bwin! Har du inget konto på bwin går det bra att starta ett här! Citera
jm_j Postad 1 Maj , 2012 Rapport Postad 1 Maj , 2012 Pilla på datumet i rubriken lite kanske? Fick en konstig flashback att det är snö och storm av den... Citera
Partneransvarig Postad 1 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2012 Definitivt. Tack för upplysningen! Citera
sharken Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Hmmm Den biljetten plockar jag hem Gör du inte alls för den skall ja ha Citera
Scaniac Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Hittar inte turren vad kostar den? hitta den nu ! börjar 20:30 och kostar 6$ Citera
Crappy Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Är du kvar? Eller var det du som bluffade bort mig nu? Citera
sharken Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Är du kvar?Eller var det du som bluffade bort mig nu? Ja är kvar spelar HU mot javistmen, ligger ganska lika i stack Citera
Crappy Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Snyggt. Grattis. Jag tar hämnd nästa vecka Citera
#LOUDmouth# Postad 3 Maj , 2012 Rapport Postad 3 Maj , 2012 Gick ju bra tog hem den turren :-D Grattis! Bli inte styv i korken bara, det var dåligt motstånd som vann dig turneringen Se till att vinna high roller-turren och bjud oss på glassbåtar! /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Dåligt motstånd? Bara för att jag var med? Syftar du på mig va? VA? Jaja men de andra var bra Citera
sharken Postad 4 Maj , 2012 Rapport Postad 4 Maj , 2012 Grattis! Bli inte styv i korken bara, det var dåligt motstånd som vann dig turneringen Se till att vinna high roller-turren och bjud oss på glassbåtar! /#LOUDmouth# Styv i korken nä, fan man blir ju oslagbar när man vinner en turre. Skickar 2 glassbåtar om jag klokar den turren Citera
Recommended Posts