Partneransvarig Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Denna vecka har vi lånat ut vår turretorsdag till vännerna på Winner som fixar medlemsturnering med $500 adderat i rent övervärde! Öronmärk $5+1 och boka upp 20:00 i kalendern. Nu kör vi! Namn: POKERSE Tid: torsdag 26 april kl 20:00 svensk tid Inköp:$5+1 Adderat till potten: $500 Registreringen öppnar tisdag kl 20:00. Turneringen är låst till de som öppnat konto via våra länkar. Har du inget konto på Winner går det fint att starta ett här! Citera
sharken Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Såg inte så roligt ut en reggad ? Citera
#LOUDmouth# Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Såg inte så roligt ut en reggad ? Men desto roligare att den enda reggade är/var undertecknad! EDIT: Men det behövs onekligen lite fler spelare! Kan ha att göra med att det verkade vara något strul med turren. Jag kunde inte regga mig natten till igår men igår kväll gick det däremot att regga. Någon kanske testade men orkade inte när det inte fungerade? /#LOUDmouth# Citera
Poker-Niklas Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Jag lyckas inte att registrera mig till kvällens medlemsturnering på Winner, trots att jag öppnade kontot via Poker.se:s länk i dag. Med tanke på vad som tidigare skrivits i tråden och att fortfarande endast två spelare har registrerat sig, så antar jag att det tidigare problemet med registreringen har återuppstått. Jag chattade med Cerise på Winners kundsupport och hon tyckte att jag skulle ta upp det här. Citera
sharken Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Tusan ja kan inte regga heller synd grabbar för annars så hade ni fått smäll Citera
#LOUDmouth# Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Trist! Nu är det väl förvisso för sent ändå för att dom ska hinna lösa det och Tant Grön f'låt DannyWinner har inte varit inne på PF sedan i förrgår så ...... /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Hmm, jag hade inga problem med att regga? Citera
jm_j Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Jag lyckas inte att registrera mig till kvällens medlemsturnering på Winner, trots att jag öppnade kontot via Poker.se:s länk i dag. Med tanke på vad som tidigare skrivits i tråden och att fortfarande endast två spelare har registrerat sig, så antar jag att det tidigare problemet med registreringen har återuppstått. Jag chattade med Cerise på Winners kundsupport och hon tyckte att jag skulle ta upp det här. Tusan ja kan inte regga heller synd grabbar för annars så hade ni fått smäll Jag lyckas däremot inte logga in på Winner. Försökt drygt en timme nu och efter alla försök får jag bara "Logging into the Poker Room...". Kanske tycker inte israeler om finnpajsare eller bara mig längre? Citera
Crappy Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Skumt det här, jag har inga som helst problem? Citera
badabing499 Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 ska jag orka ta bort klienten och ladda ner den igen... Citera
Crappy Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Ja självklart Töm cookies osv innan ny installationen Citera
badabing499 Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 jag vet att jag laddat ner från er så ska bli spännande att se om jAg får regga när jag laddat om mjukvaran Citera
Crappy Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Bara 8 reggade, så ett extremt övervärde, jobba in några fler nu Citera
Smool Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Jag hade också problem att den inte kunde logga in, var tvungen att ladda hem ny installationsfil från deras sida för att det skulle funka.. Citera
Crappy Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Det kan kanske vara någon uppdatering som ställt till det. Jag laddade också ner idag. Så skynda skynda och gör en ominstallation Citera
Crappy Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Mmmmm trist, det hade varit du och jag HU, loud. Citera
badabing499 Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 jaha ställdes den in? kunde inte hitta den? Citera
Poker-Niklas Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Turneringen ställdes tydligen in då endast 8 spelare (minimikravet var 20 spelare) lyckades registrera sig. Kan man kanske hoppas på en ny turnering från Winner med samma förutsättningar? Citera
sharken Postad 26 April , 2012 Rapport Postad 26 April , 2012 Skulle helst se att det blir lösen istället så att vi som inte är reggade genom PF har en jane att vara med o slåss Citera
DannyWinner Postad 27 April , 2012 Rapport Postad 27 April , 2012 Tjenare! Tack för uppdateringen och tråkigt nog så hände detta med riktigt dålig tajming. Tydligen så har det varit ngt riktigt strul i HELA systemet hos iPoker och dom sitter och jobbar med det just nu. Riktigt tråkigt. Men vi sätter upp nytt till nästa vecka, så ska vi fila antingen lösenord eller trackingregg. Återigen sorry. Men nästa vecka kör vi ordentligt ngn dag. Citera
sharken Postad 27 April , 2012 Rapport Postad 27 April , 2012 Hurra får chansen att smiska Crappy o LOUDmouth om ja kan regga vill säja Citera
Crappy Postad 27 April , 2012 Rapport Postad 27 April , 2012 Om du piskar på Loud, så vinner jag turren. Deal? Citera
Recommended Posts